TÜRK GİTARİSTLER 3 - BURAK CANÖZER

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar
Her çarşamba ünlü TÜRK gitaristleri yazmaya devam ediyorum. Üçüncü yazımda çok iyi bir müzisyen olan Burak CANÖZER den bahsedeceğim.

1980'de İstanbul'da doğan Burak CANÖZER lise yıllarında elektro gitar ile başladığı serüvenine sonraları klasik gitar ile devam etti. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi mezunu olan Burak CANÖZER üniversite yıllarında okulun bünyesindeki müzik kulübü başkanlığını yürütmüş ve sayısız öğrenciye ders vermiştir. Profesyonel müzik kariyerine 2000 yılında Knighterrant grubu ile başladı. Anathema , Overkill gibi dünyaca ünlü gruplarla aynı sahneyi paylaştığı Knighterrant kariyeri boyunca sayısız konser verdi. Bu konserlerden en önemlisi Wacken Open Air dir. Türk rock tarihinde bu festivalde çalan ilk TÜRK grubu olarak dünyaca ünlü gruplarla aynı sahneyi paylaştılar.

2001 yılında Türkiye'nin en önemli senfonik gruplarından Almora ' ya katıldı ve kurucularından biri olarak 4 albümde yer aldı. Daha sonra müzik tarzındaki değişmeler ile Saklıkent isimli ilk enstrümantal albümünü çıkarttı. 2006 yılında Almora nın dağılması ile enstrümantal müzik üzerine çalışmalarını yoğunlaştırdı.

Polifonik çalışmalarıyla dikkat çeken Burak CANÖZER sayısız workshop ve gitar etkinliği düzenledi. Kariyerine KUVARS grubuyla devam eden BURAK CANÖZER aynı zamanda SAKLI KALMIŞ MÜZİSYENLER isimli bir proje ile de müzisyenlere büyük destek vermekte.

BURAK CANÖZER'İN SOSYAL MEDYA HESAPLARI

**Burak CANÖZER benim müzik hayatımda çok özel bir yere sahip. Beraber birkaç workshop organizasyonu ve sahne etkinliği düzenledik ve kendisini yakından tanıma fırsatı buldum. Arkadaşlar şiddetle tavsiye ediyorum takip etmeniz gereken isimlerin başında geliyor.

Bu gün yazıma Burak CANÖZER in enstrümantal çalışmalarından biriyle son veriyorum. Yazmamı istediğiniz gitaristleri ve onlara sormamı istediğiniz soruları yorum kısmına yazabilirsiniz. Takipte kalın.

Fotoğraflar sanatçının kendisinden alınmıştır

Sort:  

Benim yorum sayım 10'u geçti. Kimse gelmedi, sağlık olsun. Zamanla artacak inşallah.

Bundan sonra seni de her gün bekliyorum o zaman. Ben müsait olunca direk başlıyorum yorumlara.

tabi ki :D çok mutlu oldum ziyaretin için

Rica ederim 😇

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

teşekkür ederim

Tebrik ederiz, bu akşam yorum etkinliğinde uğrayacağımız yazı bu olması lazım, ben başlayayım gerisi gelir inşallah.

yorum etkinliği nedir

Discord'da konuşuldu 3-4 ay önce yapılan bir etkinlik, #tr etiketinde etkileşim artsın diye her gün bir yazı seçilir ve discordda yapılan boş muhabbetler o yazının altında yapılır.

4-5 gündür yapılmaya çalışılıyor.

Ben elimden geleni yapıyorum. Her gün o yazıya en az 10 yorum atıyorum. Birileri daha gelecektir. Sen de tanıdıklarına haber ver :)

Daha önceden 400 yorumlara çıkılmış. Rekoru kırmamız gerek artık. Zamanla katılım artacaktır.

Anlamlı olmasına gerek yok, sadece yorum yapacaksın.

Seçilen yazı @trliste de birinci olan yazı oluyor bu arada.

Ama sen cevap vermezsen ben devam edemem ki yorum yapmaya :)

hahahaha üstad cevap vermemek olur mu hiç yemek saatiydi malum :D biraz geç cevap verdim sadece . bu etkinlik hangi yazılarda oluyor nasıl öğreneceğiz bende katılırım arkadaşların postları hareketlensin maksat

Normalde her gün @trliste nin seçtiği yazıların ilkine yapma kararı aldık ama düzenli katılım zamanla artacaktır. İlk @cicek yazısına gittik orada 250 yorum falan oldu ama sonraki günlerde yorumlar azaldı.

Ben her gün en az 10 yorum dedim kendime ve yapıyorum, birileri de zamanla katılır ;)

bende katılırım artık bilmiyordum güzel birşey iyi düşünülmüş bir hareket bence

Link paylaşıldı Dİscord'da birazdan gelirler buraya :)

Herkes anlamlı yorum atacağım diye kaçıyordu normal yorumlardan.

Böyle karar alındı, Discord'da boş muhabbet yapılacağına burada yapılsın.

Bu müzikleri yaparken nereden esinleniyorsunuz :)

İşin içinde aşk acısı olmadan o hissi veren şarkılar yazılamıyor galiba, ne dersin?

işin teknik bir boyutu var tabi ama duygu da önemli. Sadece teknik yeterli olmuyor duyguu yaratmakta bazen yaşanmışlık içeren şarkılar farkettirebiliyor

Teknik ve duygu birleşince ortaya efsane parçalar çıkıyor diyorsun yani :)

kesinlikle öyle

Peki August Rush izledin mi?

izledim çok beğendim üstelik güzel bir film

Gitar şelpesi yapıyor ya çok efsane sahneler :)

tapping deniyor o harekete şelpeye benziyor evet :D

We recommended this post here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Hey why are you recommended this, does this post very good for you?

Is that yes, you are good bot, man :)

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Tebrikler abim çok güzel yazmışsın , senin sayende tanıdığım çok başarılı ve saygıdeğer bir insan 😊

Teşekkür ederim canım benim güzel yorumların beni mutlu etti

Müziğe emek veren insanları bir müzisyenden öğrenmek harika. Üstteki resimleri gördükten sonra video da daha hareketli bir parça bekliyordum, ama akşam akşam iyi gitti, ruhum dinlendi. Eline sağlık, tebrikler... 👍

Burak CANÖZER heavy metal ile başladığı yolculuğuna şu an fingerstyle ile devam ediyor. Enstrümental eserler yapıyor genel olarak. O yüzden bunu seçtim. Almora yı dinlemedi isen kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle Ogün SANLISOY un vokaliğinde kaydedilen İYİLER SİYAH GİYER benim sevdiğim parçalarından

Hemen araştırıyorum ve dinliyorum, Teşekkürler 👍

Steem'in en sevdiğim yanı rastgele çok güzel bilgilerle karşılaşabiliyor olmak. Türk gitaristler hakkında çok bilgim yok ama bu arkadaşı özellikle takip edicem güzel post için teşekkürler.

Ben teşekkür ederim ilginiz için

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64310.07
ETH 3504.54
USDT 1.00
SBD 2.49