Patron VS Kediler

in #tr6 years ago

image

İşyerimde beslediğim kediler ben aşağıdaki kediyi sevdiğim şehirdeyken iyice büyümüşler. Benim dönmeme 2 gün kala arkadaşlarımdan bana kedilerin artık göze batmaya başladığına dair bilgi akmaya başladı. Kediler kutuya koyulup götürülmeye çalışılmış ama beceremeyenler beceremediği için ve becerebilenlerin hile yapması sonucu götürülememişler. Ancak bu onlarda ufak bir kırgınlık ya da travma yaratmış gibi görünüyor. İnsan görünce dehşete kapıldıkları günlerine dönmüşler resmen.

Gönderilmesi gerekmiyor aslında ama hem zaten almak istediğimden hem de patron dükkanında istemediğinden aşılarını patrona ödetip almayı teklif edecektim. Ama zaten dükkandan seri şekilde kutulayıp götürene 50 lira ödül verileceğini öğrendim o gün. Dönünce görürüm sandım ama yabanlaşmışlar, göremedim bile tam olarak. Sadece eskiden de yabani olan 1 tanesini gördüm. O da doğuştan huysuz olduğu için sadece ekmeğine bakıyor.

Gelmek isterlerse onları birkaç gün içinde götürmeyi düşünüyorum. Umarım yarın iyi çocukların şirinleri gördüğü gibi ben de iyi çocuk olduğum için kedilerimi görürüm. Rahatsız edecek büyüklüğe gelmeleri beni aslında çok sevindirdi. Biliyorum ki rahatsız edici olan görüntü aslında onların yemeklere dadanma veya kendilerini sevdirmeye gelmeleri gibi durumlarda artık daha cesur olmaları. Ve benim istediğim de korkmadan bizimle yaşayabilmeleriydi aslında. Kedileri buna alıştırmayı başarmıştık, müşteriler de gayet memnundu. Alışamayanlar sadece eğitilemeyenler.

Sort:  

By hayvanlar insanların yardımını alarak hayatlarını kolaylaştırmak için evrimleşip evcilleştiler, böyle giderse, sokaklardaki kediler ve köpekler tersine evrimleşip eski güçlü ve vahşi günlerine dönüp biz insanlara iyi bir ders verecek. Ya da uzaylılar falan gelsin artık ya kedilerin göze battığı şu dünyaya. Biraz da onlar gözümüze batsın.

Uzaylıların gelip insanları kendilerine göre evcilleştirmeleri, alıp kendi gezegenlerine götürmeleri çokoş olur aslında. Hayvanlar da rahat eder böylece.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 14.52% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66