TR TAGININ ÖNEMİ, STEEMİTTE DESTEK OLMAMIZ GEREKEN VE BİZE KAZANDIRACAK PROJELER 1. BÖLÜM

in #tr6 years ago (edited)
Herkese merhaba arkadaşlar, 🤗🤗🤗

kaynak

Başlığımın uzun olmasından postumun konusunun biraz geniş olduğunu ve uzun olacağını anlamışsınızdır. 😃 Ama merak etmeyin sizi sıkmadan sohbet havasında işleyeceğim postumu. 😊

Daha önce buna benzer bir tanıtım paylaşımı hazırlamıştım.

Bağlantı adresimdeki paylaşımımda steemiti bir köy edasıyla anlatmıştım. Türk Topluluğu olarak bir köyde olduğumuzdan ve köyün sokakları olarak da discorttaki kanallardan ve faydalı oluşumlarından bahsederek yeni gelen kardeşlerimize rehber niteliğinde bir post hazırlamaya çalışmıştım.

Bu postum da bir benzeri sayılır nitelikte, şimdi arkanıza yaslanın, elinize kahvenizi alın ve kahvenizi keyifle yudumlarken yazımı okumaya başlayabilirsiniz. 😃

Steemite katıldığım ilk günlerde buranın nasıl bir platform olduğunu anlamaya çalışıyordum, hep yabancı insanlar vardı ve yabancı dil konuşuluyordu. Kendimi yabancı bir ülkeye gitmiş gurbetçi gibi hissediyordum, platformda bir Türk kardeşime rastladığım zaman akraba bulmuş gibi seviniyor, paylaşımlarını ziyaret ederek bu akrabalığı geliştirmeye çalışıyordum. İlk günlerde karşılaştığım güzellik, bakım ve sağlık dolu yazılarıyla @tugbabeauty di. 😍😍.

Yabancı dilim şakır şakır İngilizce konuşacak kadar yeterli olmadığı için çeviri sitelerinde çok fazla vakit harcıyordum, bir yazı yazmak bile işkence halini alıyordu. Sonra yukarıda bahsettiğim yazımdaki Discord kanalları sayesinde platformda bir çok Türk kardeşimizin olduğunu gördüm. (Nasıl gidiyor sıkmıyorum değil mi 😊).Gurbetçiler nasıl birbirlerine destek olurlar bilirsiniz. Burası da öyleydi, her sorduğum sorunun cevabını alabiliyordum, ben bu platformda çok destek ve yardım gördüm, aynı şekilde de kim yardım isterse yardım etmeye çalışıyorum. Ne demişler “ne ekersen onu biçersin” ya da “herkes kalbinin ekmeğini yer.” Ben hayatım boyunca bunu gördüm bunu yaşadım. Çok şükür…

Platformda arkadaşlıklar, dostluklar geliştikçe Steemit benim vazgeçilmezlerim arasına girmeye başladı. Hayatımın bir parçası oldu. Hatta üçüncü ailem oldunuz sizler benim. Sizleri tanıdıkça yazılarınızı okudukça daha çok sevmeye başladım. Kendimi Alice Harikalar Diyarında gibi hissettim. Mucize gibi, sihirli bir yerdi burası benim için, sihirli şifremle küçücük kapısından girdiğim koca yürekli güzel insanların olduğu kocaman bir dünya. Zaten profil mesajım da “hi world” yazmasının nedeni de buydu… 😊

Sonra @trteam ekibine katıldım. Onları tanımaya çalıştım. Canım arkadaşım @mesafe açmıştı @trteam kanalını, üç kardeşi ile birlikte. @bircan, @serpilem, @ispin @buca ve çok yakın dostları @gulfuren … Sağ olsunlar beni kendi kardeşleri gibi görüp aralarına aldılar, platformda bana can oldular. Sonra takıma cıvıl cıvıl ikizler @aytenarikoglu ve @nurtensul geldiler. Her yerde yanımda olan can dostum @uzercanan geldi. Yine heryerde birlikte olduğum güzel arkadaşım, kovboy hikayelerini bize anlatan @sudefteri, @neokuduk, bilimsel yazılarıyla @gokhan83kurt, muhteşem fotoğraflarıyla @turkishcrew, @oguzhangazi @revan746, @semihbalkanli kardeşlerimiz de takımda olan kardeşlerimdi. Sonradan @bym, astrolojik yazılarıyla @junostar, yine güzel yazı ve resimleriyle @netya, @steemege ve sonra @batuhoca da katıldı kocaman yüreğiyle. 😃 şimdi yine günlere devam 😃 😃 😃
Bu platform sayesinde çok güzel insanlar tanıdım. Güzel resimleri ve sevimli kişiliği ile kızım gibi olan @pinarhanpolat, @trliste de yorum etkinliğinde birbirimize destek olduğumuz ve tr etiketinin yükselmesi için projeleri olan @arafs, Steemit Türkiye' nin çalışkan ve fedakar moderatörleri @ruen, @kagantrky @sedatcelik @yataydeli ve destekleri ile @monomyth röportajlarıyla @captainsailor, kocaman yüreğiyle @eyupyusuf, kırmızıyı yakıştıran etiketli yazılarıyla @cashthekush, gitar dersleri veren @burakdogusoy, güzel yazılarıyla @rinpoche , saymaya kalksam o kadar çok ki hepiniz çok değerlisiniz. (Steemitin güzel insanları başlıklı bir post yazacağım ve tanıdığım herkesi bir cümle de olsa isimleriyle tanıtacağım, yakın zamanda😊) ismini yazamadıklarım gücenmesinler herkes aklımda… 😍😍😍

Evet nerde kalmıştık, @trteam ekibi ile birlikte çok güzel bir proje bile oluşturduk. Her birimiz bu projeye emek verdik. @trteam kanalında post günleri düzenledik, post günlerinde post sırası gelen arkadaşımıza 0.300 sbd gönderiyorduk o da toplanan sbd ile yazısına bot kullanıp kazancını arttırıyordu. Yine yazısını yayınlayan arkadaşımızın paylaşımını yorum yağmuruna tutarak onu mutlu ediyorduk, o mutlu olunca biz de mutlu oluyorduk…

Ayrıca @kusadasi projelerine katılarak kripto paralar hakkında da bilgi sahibi oldum. Paylaşımlatıma çok güzel kazanç sağladı. Yeni katılan kardeşlerimize Kuşadası projelerine katılmalarını tavsiye ederim. tanıtım paylaşımımdan faydalanabilirsiniz.

Sonra komşu kanallara misafirliğe gitmeye başladım. Komşu kanallarda herkesi ilgiyle izliyor tanımaya çalışıyordum. Steemit Türkiye Discord kanalı en çok izlediğim kanaldı. En çok o kanalda gelişmek için neler yapmamız gerekir onları öğrenmeye çalışıyordum. Komşu kanallardan da bir sürü kardeşim oldu. Bu kanallarda steemitte Türk topluluğuna faydası olan bir çok proje ve oluşumlarla karşılaştım.

TRLİSTE

Bu oluşumlardan biri @trliste ‘ydi. Bu projeyi sizlere anlatmak istiyorum. Çünkü @trliste tr etiketne destek olmak ve güçlendirmek adına oluşturulmuş bir destek projesi, tr etiketinin yükselmesi demek Türk topluluğu olarak adımızı duyurmak demek, şimdi duyar gibiyim “adımızı duyursak ne olacak?” dediğinizi. Evet burası önemli, tr etiketinin yükselmesi demek bazı oy gücü yüksek balinalardan yardım istemeye hakkımızın olması demek, bu platformda Türk topluluğunun güçlü olduğunu göstermek demek.

Dün akşam Steemit Türkiye kanalındaki sesli toplantıya katıldım kardeşlerimiz fikirlerini söylediler. Ben de söz aldım toplantıda, ilk konuşmam olduğu için heyecanlandım biraz ama iyiydim yine. 👍 Toplantıyı dinlemek isteyenler bu linki tıklayabilir. ( aşağıda yorumlarınızı bekliyorum kötü değil, değil mi? Biraz heyecan vardı ama o kadar olur değil mi? 😄) Bu toplantı bazı şeyleri daha bilinçli bir yaklaşımla görmeme neden oldu. Mesela tr etiketinin yükselmesinin önemli olduğunu biliyordum ama, tr etiketinin yükselmesi sayesinde balinalardan destek alınabileceğini toplantıda öğrendim. Bu yüzden toplantı olduğunda hepimiz katılarak ve Steemitte daha bilinçli bir şekilde yer almamız gerekiyor. Steemit Türkiye kanalında bulunan @trliste de öneri yapmaktan çekinmeyin öneri yaparken bazı @trliste kuralları var, mesela Tr Curation Trailer yani yorum kuyruğuna katılmanız ve tr etiketini başta kullanmanız gerekiyor, @trliste etiketini istediğiniz sırada kullanabilirsiniz, buradaki amaç tr etiketini yükseltmek.

tr etiketimizin gelişimini inceleyen iki paylaşım var bu iki patlaşımı inceleyerek tr etiketimiz kısa sürede nereden nereye gelmiş kıyas yapabilirsiniz. 1. paylaşım; burada 2.paylaşım; burada birinci paylaşımda yedinci sırada olan tr, ikinci paylaşımda beşinci sıraya yükselerek güzel bir çıkış göstermiştir. Yorumlar alınan sbd ler artmıştır. Bu da artık daha ileriye gideceğimizi bir göstergesidir.

11 martta tekrar aktif hale gelen @trliste bugüne kadar 122 yazıya Curation Trail ile oy dağıtmış olup bunun dışında günlük olarak ortalama 20 paylaşım değerlendirmesi yapmaktadır. Gün geçtikçe bu sayı artıyor. Bu sayede tr etiketinde her gün daha fazla kaliteli yazıya ulaşabilir hale geliyoruz.

Ben @trliste ye gönüllü olarak katkıda bulunmaya çalışıyorum, çünkü eğer bir yerde bulunuyorsunuz sadece kendiniz için değil çevreniz için de birşeyler yapabilmelisiniz, faydalı olabilme duygusunun insana ne kadar mutluluk verdiğini göreceksiniz. @trliste de şu an itibariyle 154 aktif üye bulunuyor.

Bazı paylaşımları görüyorum çok güzel yazılmış, seçmek önermek istiyorum gönüllü olarak ama Curation Trail de olmadığı için seçemiyorum. Halbuki @trliste de dereceye girecek kadar güzellikte paylaşımlar görüyorum. Yorum bırakıyorum bazen seçebilmek adına… Önerilen yazıları @trliste ekibindeki kardeşlerimiz adil bir şekilde puanlıyorlar @trliste kanalına girerek puanlamanın nasıl yapıldığını görebiliyorsunuz. Bu sayede nerede eksiğimiz olduğunu görerek kendinizi geliştiriyorsunuz böylelikle daha kaliteli paylaşımlar oluşturmaya çalışıyorsunuz. @trliste ye güzel bulduğunuz paylaşımarı önermeniz de çok güzel bir davranış olacaktır. Ben trliste ye üye olunca yazarlığım daha da gelişti. Markdown kurallarını öğrenmeye çalıştım, @cashthekush arkadaşımız markdown konusunda çok güzel öğretici postlar hazırladı. Onun postları sayesinde markdown kodlarını öğrendim. Hatta bu konuda isteğim üzerine @burakdogusoy kardeşim de anlatımlı bir video çekmişti sağolsun. Halen öğrenmeye devam ediyorum. hatta öğrendiklerimi öğretmeye de çalışıyorum.

@trliste de gönüllü olarak çalışmak isterseniz Discord kanalından moderatörlerimize ulaşabilirsiniz. @ruen, @kagantrky kardeşlerimiz yardımcı olacaklardır.

Ben de gönüllü olarak @trliste ekibinde bulunmaktan gurur duyuyorum. 😃

TR liste kuralları:

  • Plagiarism ( eser hırsızlığı ) yapmamak.
  • Yazıların toplum içerisinde ayrımcılığa ve ağır tartışmalara sebebiyet verecek konulardan olmaması.
  • Yazıların Türkçe dilinde yazılmış olması.
  • #tr etiketinin en başta kullanılması.
  • #trliste etiketinin kullanılması.
  • trliste curation traile katılmış olmak.
    TR Liste projesine destek vermek için curation trailine katılmanız tr tagını da güçlendirecektir.

JUMBOT

Yine katıldığım ve çok memnun kaldığım, ekibe katkı sağlamaya çalıştığım @jumbot tan bahsetmek istiyorum. @Ucmuharfli ve @Sauronbey (Jumbo-T)
@jumbot kanalında tanıdığım güzel kardeşlerim arasında. @jumbot a üye olduğunuz zaman postlarınızı 20 kişi birden oyluyor, yaklaşık 0.20 sbd değer katıyor her postunuza, @jumbot a ve @trliste ye üye olmadan önce postlarımı beş on kişi oylardı, şimdi oylarım arttı, yazma isteğim arttı, üyelik için yolladığım sbd miktarını fazlasıyla geri ödemesinin yanısıra sp gelirimin artmasına da neden oldu.

@jumbot

Üyelik Seçenekleri ( Discord
kurallar kanalından faydalandım)
İlk üyelikten bir defaya mahsus olmak üzere 0.750 sbd ödemeniz gerekiyor.

Jumbo-T1

  • Ücret 1 SBD/Steem

  • Bu seçenek ile üye olanlar, 28 gün boyunca 24 saatte 1 post olma şartıyla desteklenirler. (28 gün sonunda toplam 28 oy alırlar.)

  • Yayınladığınız içerikler Jumbot tarafından 0.10 ile 0.15 değerleri arasında oy alacaktır. (Değişken kurlar sebebiyle bu aralığı belirtiyoruz. Şu an mevcut kurda 0.12 oylama yapılmaktadır.)

  • Ayrıca Jumbot Curation Trail sayesinde üyeler, Jumbot'un oylarına ek olarak yaklaşık 0,08 değerinde oy almaktadır. Bu kuyruğa herkesin katılması kazanç oranını arttıracaktır.

  • Bu durumda, günlük (ortalama) 0,16 değerle 28 gün boyunca destekleneceksiniz. Kayıt için yatırmış olduğunuz 1$ size 4,48$ upvote olarak geri dönecektir.

Steemitte en karlı ve getirisi en fazla olan bot @jumbot.

Jumbo-T2

  • Ücret 1 SBD/Steem

  • Bu seçenek ile üye olanlar, yayınladıkları 28 post için oy alırlar yani 24 saat içerisinde 1'den fazla oy alabilirler.

  • Bu seçenek ile 24 saat içerisinde max. 3 postunuz için oy desteği alabilirsiniz.

  • 35 gün içerisinde tüm hakkınızı kullanmanız gerekmektedir, aksi halde kalan kullanımlarınız da silinmiş olur.

  • Yayınladığınız her içerik Jumbot tarafından 0.10 ile 0.15 değerleri arasında oy alacaktır. (Değişken kurlar sebebiyle bu aralığı belirtiyoruz. Şu an mevcut kurda 0.12 oylama yapılmaktadır.)

  • Ayrıca Jumbot Curation Trail sayesinde üyeler, Jumbot'un oylarına ek olarak yaklaşık 0,08 değerinde oy almaktadır. Bu kuyruğa herkesin katılması kazanç oranını arttıracaktır.

  • Bu durumda, yayınladığınız her içerik için (ortalama) 0,16 değerle destekleneceksiniz.. Kayıt için yatırmış olduğunuz 1$ size 4,48$ upvote olarak geri dönecektir.

Jumbo-T1 ve Jumbo-T2 Hesaplamaları

  • Basit birkaç işlem ile kazancı hesaplayarak üyelerin ne kadar kar edeceğine bir bakalım.

Jumbo-T1 ve Jumbo-T2 üyeliklerinden size geri dönüş olarak gelen oylara bakalım;

  • (Jumbot) 3,64$ + 0,84$ (Kürasyon kuyruğu) = 4,48$ (Toplam)

Size gelen net kazancı(Kesintiler çıktıktan sonra) incelersek;

  • 1,36 SBD + 0,91 Steem Power (Jumbot)
  • 0,32 SBD + 0,18 Steem Power ( Kurasyon Kuyruğu )
  • Toplam : 1,68 SBD + 1,09 Steem Power kazanıyorsunuz.

Bu da demek oluyor ki, yatırdığınız 1 SBD/STEEM için ;

  • 1 verip 4,5 katını upvote olarak almış oluyorsunuz.
  • Bu da 1 Sbd/Steem'inizi size net kar olarak 2,6 katı olarak döndürdüğü anlamına geliyor.
  • Bu şekilde ödediğiniz ücret üzerinden en karlı şekilde sizlere dönüş yapılmış oluyor.

Jumbo-T3

Ücret 2.5 SBD/Steem

  • Bu seçenek ile üye olanlar, 28 gün boyunca 24 saatte 1 post olma şartıyla desteklenirler. (28 gün sonunda toplam 28 oy alırlar.)
  • Üyelik bedeli 2.5 Steem/SBD
  • Oylanan içeriklerin oy değerleri, 0,26 ile 0.30 arasında değişkenlik gösterebilir (Jumbot) + 0,08 Kürasyon Kuyruğu. (Toplamda 0,33 - 0.38)

Jumbo-T3 Üyeliklerinden Kazanç ;

28 gün sonucunda kazanacağınız tutar;

  • 0,26x28gün : 7,28$ upvote (Jumbot),
  • 0,08x28gün : 2,24$ upvote (Curation Trail)
  • Hesaplamalar Minimum değerler baz alınarak yapılmaktadır.

Toplamda:

  • 9,52$ upvote gelecek
  • 2,25 SBD/Steem yapılan bu üyelik sonucunda, 4,23 katı kadar upvote şeklinde alacaksınız.
  • Sonuç olarak Net Kazanç 3,57$ ( SBD ) ve 2,10 Steem Power olacaktır.

@jumbot şu an üyelerine verdiği oylar ile mevcut diğer bütün botlardan çok daha karlıdır. Diğer botlar 2 belki çok azı 2.5 katı oylama yaparken Jumbot yaklaşık 4.5 kat oylama yapmaktadır.

Evet steemitin güzel insanları şimdilik yazıma son veriyorum ama devem gelecek daha tanıtacağım faydalanmamız ve destek olmamız gereken bir kaç proje var onları da diğer paylaşımlarımda anlatacağım. @anadolu @feronio @coogger @arafs @trkasa @peri @treasureteam sizleri unutmadım sizler de çok güzel işler yapıyorsunuz. 🤗🤗🤗. Sizleri ikinci bölümde anlatacağım yaptığınız güzel işleri Türk topluluğuna katkılarınızı, hepiniz çok değerlisiniz. Yaptığınız güzel işlerden dolayı sizleri de ayrıca tebrik ediyorum. 😃

Sevgiyle kalın güzel dostlar. 🇹🇷🇹🇷 🇹🇷
Tr tagını en başta kullanmayı unutmayın emi. 🤗

Sort:  

Şu bot olayını bir gün ben de anlayacağım inşallah. :) Bu sadec kazanmak için mi yoksa okunurluğu da arttırıyor mu?

Beğeni sayısı arttıkça okunurluk da artıyor. Trende yükseliyor yazı. Yorum içün teşekkür ederim ☺️

Sıkılmadan okudum, çok da keyif aldım. Adımda geçmiş bundan da ayrıca mutlu oldum. Sen çok iyisin @baycan ... 😉
Verdiğin bilgiler çok faydalı, bahsettiğin insanlar hepsi ayrı birer değer...
Bu güzel paylaşımı yaptığın için çok teşekkür ederim...

Keşke daha fazla vaktim olsaydı da hepsini yazabilseydim. Ama ayrı atrı tanıtmak daha faydalı olur diye düşündüm teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Hepimiz için çok faydalı bir yazı olmuş yine.adı geçen tüm arkadaşları tanımaktan ben de çok mutlu oluyorum.seni tanımakta çok güzel @baycan 😊😊

Ben de sizleri tanıdığım için çok mutluyum. İyiki varsınız. Belki bu yaz Ayvalık ta görüşebiliriz. 😃

Bekliyorum biliyorsun😊

Elinize sağlık hocam. Yeni katılan arkadaşların bu yazıyı görmesi lazım. Hiç değilse nereden nasıl başlayacaklarını konusunda bilgi sahibi olurlar ve buraya alışmaları kolaylaşır.

Evet bu yazının içinde ilk tanıtım postum da var o yüzden herşeyi bu postta bulup çözebilirler. Umarım özellikle yeni gelen arkadaşlarımıza ulaşsın isterim. Teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Cok emek vermis ve harika bir yazi hazirlamissin
ellerine saglik . Bir cirpida okudum :)))
Sayende yeni gelenler ortama cabuk alısacak:)

Sağol canım benim iyiki varsınız. Sizlerin sevgisi sayesinde sevdim bu platformu 😍

Nefes Almadan Yazınızı Okudum Klavyenize Sağlık. Sayenizde Bende @trliste Ekibine Katıldım Umarım Yararlı Olurum....

Öncelikle steemite hoşgeldiniz 😃
Steemitte mutlu olmak çok kolay sevgi dolu arkadaşlıklarınoz olsun yeter gerisi geliyor zaten. Buranın püf noktası arkadaşlıklar ve paylaşım. Tr liste jumbot hepimizin gelişimine faydalı oluşumlar arkadaşlarınıza da gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirsiniz. Başarılar dilerim 😊

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Cansın.. Herdaim yanındayım, yanımdasın.. Herzaman ki gibi emek verip, zaman harcayıp bizlere yardımcı olmak için post hazırlamışsın.. Ellerine emeğine sağlık.. Bu arada adımı "dostum" kelimesiyle beraber görmek çok mutlu etti.. Başarılar..

Güzel dostum benim iyiki varsın ve hep yanımdasın. Allah güzel gönlüne göre versin inşallah 🤗 😍 güzel yorumun için teşekkür ederim 😊

Su gibi akan, iç ferahlığı veren bir yazı olmuş. Bana sorarsan 500$ değerinde bir yazı bu. Ama değerin bir önemi yok. Önemli olan senin de bizler için ne kadar değerli olduğun. O kadar pozitifsin ki, Steemit TR üyesi olan herkes senin bu sıcaklığının farkında. Teşekkür ederiz. İyi ki buradasın.

Yazımı beğenmene çok sevindim hocam sizler de benim için çok değerlisiniz. Burada değerli olduğumu hissediyorum bu yüzden sizlerleyim. Önemli olan insanın insana verdiği değer ve saygı bu platform gerçekten değer ve saygının işlendiği bir platform. Pozitiflik ruhumda var ve bu özelliğimi seviyorum ve herkese bunu aşılamaya çalışıyorum. İyiki sizler de buradasınız iyiki varsınız 😃

Ellerinize sağlık, sayenizde insanlar güzel projeleri öğrenmiş oluyorlar. trteam birkaç defa karşıma çıktı ama ne olduğunu anlayamamıştım. Hala ne kadar aktifler bilmiyorum mesela.

treasureteam var aynı şekilde, destektr var vs. gördüğüm ama anlamadığım projeler arasında.

peri eskiden daha mı aktifti mesela?

sayenizde bunları yavaş yavaş çözüyorum 🤗

@arafs trteam benim steemitteki evim diyebilirim en çok aktif olduğum kanal diyebilirim. Günler yapıyoruz. Pasta börek. 😊Biraz bayan ağırlıklı bir kanal diyebilirim. Dört kızkardeşin katlımı ile oluşturulan bu kanalda hepimiz can olduk birbirimize.
@peri de tr tagına katkısı olan ve kaliteli postlara oy vererek teşvik eden güzel bir proje.
Güzel yorumınuz için teşekkür ederim ☺️

peri yi biliyorum da içeriklerine bakıyorum eskiden daha aktifmiş gibi geliyor.

Altın günü yapıyorsunuz yani, güzelmiş 😊

Pasta börek bile var 😊. Postlarımız pasta böreklerimiz . Yorumlarımız da gün muhabbetimiz, yazı için gönderdiğimiz sbd ler de gram altınlarımız 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43