You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR TAGININ ÖNEMİ, STEEMİTTE DESTEK OLMAMIZ GEREKEN VE BİZE KAZANDIRACAK PROJELER 1. BÖLÜM

in #tr6 years ago

Su gibi akan, iç ferahlığı veren bir yazı olmuş. Bana sorarsan 500$ değerinde bir yazı bu. Ama değerin bir önemi yok. Önemli olan senin de bizler için ne kadar değerli olduğun. O kadar pozitifsin ki, Steemit TR üyesi olan herkes senin bu sıcaklığının farkında. Teşekkür ederiz. İyi ki buradasın.

Sort:  

Yazımı beğenmene çok sevindim hocam sizler de benim için çok değerlisiniz. Burada değerli olduğumu hissediyorum bu yüzden sizlerleyim. Önemli olan insanın insana verdiği değer ve saygı bu platform gerçekten değer ve saygının işlendiği bir platform. Pozitiflik ruhumda var ve bu özelliğimi seviyorum ve herkese bunu aşılamaya çalışıyorum. İyiki sizler de buradasınız iyiki varsınız 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43