You are viewing a single comment's thread from:

RE: TR TAGININ ÖNEMİ, STEEMİTTE DESTEK OLMAMIZ GEREKEN VE BİZE KAZANDIRACAK PROJELER 1. BÖLÜM

in #tr6 years ago

Ellerinize sağlık, sayenizde insanlar güzel projeleri öğrenmiş oluyorlar. trteam birkaç defa karşıma çıktı ama ne olduğunu anlayamamıştım. Hala ne kadar aktifler bilmiyorum mesela.

treasureteam var aynı şekilde, destektr var vs. gördüğüm ama anlamadığım projeler arasında.

peri eskiden daha mı aktifti mesela?

sayenizde bunları yavaş yavaş çözüyorum 🤗

Sort:  

@arafs trteam benim steemitteki evim diyebilirim en çok aktif olduğum kanal diyebilirim. Günler yapıyoruz. Pasta börek. 😊Biraz bayan ağırlıklı bir kanal diyebilirim. Dört kızkardeşin katlımı ile oluşturulan bu kanalda hepimiz can olduk birbirimize.
@peri de tr tagına katkısı olan ve kaliteli postlara oy vererek teşvik eden güzel bir proje.
Güzel yorumınuz için teşekkür ederim ☺️

peri yi biliyorum da içeriklerine bakıyorum eskiden daha aktifmiş gibi geliyor.

Altın günü yapıyorsunuz yani, güzelmiş 😊

Pasta börek bile var 😊. Postlarımız pasta böreklerimiz . Yorumlarımız da gün muhabbetimiz, yazı için gönderdiğimiz sbd ler de gram altınlarımız 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43