Destek Etkinliğime Hoşgeldiniz 😍😍🤗🤗

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar. 😃

image

kaynak

Bir kaç aydır düzenli olarak kendi çapımda destek yarışmaları düzenlediğimi az çok biliyorsunuz. En son bir ay önce düzenlediğim yarışmadan sonra bugün yine yeni arkadaşlar tanımak, güzel yazılarını keşfetmek niyetiyle bir yarışma daha düzenlemek istedim.

Geçtiğimiz yarışmalarda çok güzel kardeşler tanıdım, yazılarını ziyaret ettim hepsi birbirinden güzel özenli yazılardı. 😃

Bu yarışmam iki kategoriden oluşacak, çünkü tamamen yeni gelen kardeşlerime faydalı olmasını istiyorum. 🤗

Birinci Kategori Konusu

Yeni gelen kardeşlerimize steemit ile ilgili bulunabileceğiniz faydalı tavsiyeler, yazılarında nelere dikkat etmeliler? 😃 Kazançlarını nasıl arttırabilirler? Steemit ile ilgili tavsiyeleriniz, steemit ile kaynak olarak sunmak istedikleriniz, bot kullanımı, markdown kullanımı, sp önemi gibi linklerin de belirtildiği, kaynak ve tavsiye niteliğinde bir post hazırlamanızı istiyorum. 😃

Biliyorum biraz çok şey istiyorum, 🤗 ama bir zamanlar bizler de yeniydik ve yol gösteren birileri olduğu zaman mutlu oluyorduk, şimdi mutlu etme zamanı bizde. 😃 Eminim ki burada, bu etkinliğe güzel gönüllü bütün kardeşlerim katılacaktır, faydalı olabilmek adına. 😃

Birinci Kategori Katılım Şartları

  • Reputation, yani tanınırlık puanı 45 ve üstü olan tüm kardeşlerimiz katılabilir. Tecrübelerinizi konuşturun arkadaşlar. 😄
  • #tr etiketimizin yükselmesi ve Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için #tr etiketini en başta kullanmak. 😃
  • Paylaşımın alt kısmına katıldığınızı belirten bir yorum ve sonrasında da yazı linkinizi atabilirsiniz. 😃

İkinci Kategori Konusu

Steemitte yardımlaşmanın önemi, ilerlemek adına neler yapabileceğimizi konu alan bir paylaşım yapmanızı istiyorum. 😃

İkinci Kategori Katılım Şartları

  • Reputation, yani tanınırlık puanı 25 ve 45 arası olan tüm kardeşlerimiz katılabilir. Tecrübelerinizi konuşturun arkadaşlar. 😄
  • #tr etiketimizin yükselmesi ve Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için #tr etiketini en başta kullanmak. 😃
  • Paylaşımın alt kısmına katıldığınızı belirten bir yorum ve sonrasında da yazı linkinizi atabilirsiniz. 😃

ÖDÜLLER

Her iki kategoride de birinci olan kardeşlerime 1’er sbd, 2. ve 3. olan kardeşlerimize 0.500 ‘er sbd, dereceye giremeyen ancak güzel gönüllülükle bu faydalı etkinliğe katılan ilk 10 kardeşime de nacizane 0.200 sbd "iyiki katıldın güzel kardeşim" ödülü 🤗🤗🤗🤗

Yarışma süresi: 31 Mayıs 2018 perşembe günü gece 24:00 a kadardır. (Ramazan dokayısıyla duruma ve katılım sayısının az çok olmasına göre süreyi uzatabilirim.)

@baycan Ablanızdan Nacizane Tavsiyeler

Arkadaşlar burası hem kazancın hem de kardeşliğin dostluğun çok güzel bir şekilde yaşandığı bir platform, ilk etapta hepimizin bir kazanç için buraya geldiğinizi az çok biliyoruz. 😃 Ben de hemen para kazanacağımı sanmıştım. 😃 Ama öyle olmuyor. Her şeyde olduğu gibi burada da emek vermeden yemek olmuyor. O yüzden bir yerlere gelinceye kadar buranın keyfini çıkartın, arkadaşlıklar edinin, iletişimde olun, burayı öğrenmeye bakın, yarışmalara ve faydalı projelere katılın, discord kanallarını etkin kullanın yardım edecek güzel gönüllü kardeşler çıkacaktır karşınıza. 😃

Yazılarınızda resim kaynaklarını mutlaka belirtin, resim sitesi bile olsa mutlaka belirtmelisiniz.

Markdown 'da
en önemli kodlardan olan iki yana yasla kodunu muhakkak kullanın.

İki yana yaslama kodu

<div class='text-justify'>

Yazının en üstüne bu kod
En altına da bu

</div>

Yazınız bu iki kod arasında kalacak şekilde olmalı.

@dangerux kardeşimizin yazı veya resim ortalama yazısı

@cpxturk-destek kardeşimizin yazıyı sağa sola yaslama yazısı

@cashthekush kardeşimizin resim boyutu ayarlama kodlarını içeren yazısı

#tr tagının yükselmesi için türkçe içerikli paylaşımlarınızı arttırın, böylece platformda Türk topluluğu olarak adımızı duyurabilelim. Bizim de kaliteli paylaşımlarımızla burada olduğumuzu görsünler.

İllaki Yorum

Bazen yeni kardeşlerimizin yorumlarına bakıyorum ve malesef kiminin hiç yorum yapmadığını, ya da çok az yaptığını görüyorum. Bu yüzden yorum konusuna çok önem vermenizi tavsiye ediyorum. Çünkü postlarımız bizim pastalarımız, bizim evimiz, evimize gelenleri güzel postlarımızla karşılar, yorumlarını cevaplarız. Sonra da tabağı boş çevirmek olmaz biz de iade- i ziyaret yaparız, böylece derviş kaşıkları hikayesinin en güzel yaşanan yerin steemit olduğunu görmüş oluruz.

kaynak

Sonra bir bakmışsınız kazanç kapıları açılmaya başlamış, güzel kalbinizin ekmeğini yemeye başlamışsınız inşallah ☺️

Son birkaç tavsiyem daha olacak, @kusadasi projelerine katılarak kazancınızı arttırabilirsiniz. Yazdığınız postlara #cointurk etiketini kullanarak yazılarınızın seçilmesini kolaylaştırabilirsiniz.

Yine @quraturk aktif olarak kaliteli yazılar seçerek ödüllendirmeye başladı. Bu yüzden tag olarak yazılarınızda @quraturk etiketini de kullanıp yazılarınızın seçilmesini sağlayabilirsiniz. Kürasyon ödüllerinden kazanabilmek için Curation Trail e katılabilirsiniz. Linklerine tıklayıp postlarından ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. 😃

Yine kaliteli paylaşımlarınız, @tryardim tarafından seçilip oylanabilir. 😃

Ayrıca @jumbot a üye olarak post gelirlerinizi arttırabilir, 1 e 4 oranında kazanç geliri elde edebilirsiniz. Hem kürasyon , hem sp geliri de artısı olacaktır. 20 kişinin upvote atması da sizin yazma isteğinizi arttıracatır. Üyelik bilgileri için linki tıklayıp postlarından ayrıntılı bilgi edinebilir, ayrıca sormak istediğiniz yerde benden de yardım alabilirsiniz.

Katılımlarınızla destek olmanızı bekliyorum güzel dostlar. Yarışmama en güzel desteğiniz katılımınızdır. 😃

Yarışmalarıma ayda bir kez de olsa devam edeceğim.

Postumu paylaşmayı unutmayın, tanıdığınız, çevrenizde kim varsa postumdan haberdar ederseniz sevinirim.

Kalın sağlıcakla 😊 😊

Sort:  

:D Ben birinci kategori için katılacağım ama ödül için değil zaten ödül kazanırsam da kabul etmem ama yeni arkadaşlar için özellikle @dlive ı tanıtabilirim diye düşünüyorum steemite yeni gelen herkes sizinle tanışıyor mükemmel bir insansınız

Sizi ilk olarak güzel düşüncenizden dolayı tebrik ediyorum. Bu platformda ilk karşılaşmamız yine düzenlediğim bir yarışmadaydı ve ben sizin bu platform için gerçekten faydalı biri olacağınızı öngörmüştüm, çünkü insan yazıları ile az çok kendini belli ediyor. Katılımınız ve güzel yüreğiniz için teşekkür ederim 😃 dlive gerçekten çok güzel bir kazanç kapısı bizlere dlive ile bilgi verecek olmanız da ayrıca takdire şayan bir hareket. 😃

aslında çok alan vardır ben inanıyorum fakat ben dlive ile yoluma devam ediyorum hala başka platformları araştırıyorum örneğin dsound benim için kullanışlı ama sistemi ne şekilde onu çözmem gerekiyor öncelikle

Bence siz dsaund da da çok başarılı olursunuz, azminizle bunu da yapacağınıza eminim.😃

@burakdogusoy çok teşekmür ederim değerli katkından dolayı, çok hüzel konulara değinmişsin. Emeğine sağlık tekrardan.

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Katılımınız için teşekkür ederim 😃
Reedtem ve upvote yi gönüllü olarak yapmak isterseniz yapabilirsiniz. Zorunlu değil. 😃

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Yine tam senlik bir yarışma olacak.fazla katılım olmasını bekliyorum.Güzel düşünmüşsün.Tebrikler arkadaşım☺☺

Ben de güzel katılım olmasını herkesin birbirine destek olarak bu platformda birlikte büyümemizi istiyorum Türk topluluğu olarak .😃

Güzel tavsiyelerle dolu yazını bekliyorum 😍

katıldım arkadaşım:) https://steemit.com/tr/@junostar/yeni-arkadaslarimiza-ufak-tefek-tavsiyeler
sana destek olmak için yazdım.beni kesinlikle yarışma dahilinde tutma canım..

Güzel düşünceli arkadaşım benim 😍
Değerli katkın için çok teşekkür ederim harika bir insansın. 😃

Yazı bitti sonunda.Elimden geldiğince konuya sadık kalmaya çalıştım ama sanırım yazarkan biraz sapmalar oldu.Biraz da uzun oldu.Okumak için Buraya tıklayın.İyi okumalar.

Çok teşekkür ederim katkınız için emeğinize sağlık 😃

İkinci yarışma kategorisine katılmak istiyorum, çok güzel düşünmüşsünüz :)

Yarışmanın ne zaman sonlanacağı hakkında bilgi vermeyi unutmuşsunuz hatırlatayım dedim, iyi çalışmalar ^^

Katılımınız için çok teşekkür ederim ☺️
Hatırlatmanız iyi oldu ekledim hemen 😃 😃 😃

Haydi rasgele o zaman!. İlk yorum benden gelsin ve şimdiden bütün yazarlara başarılar dilerim. İyi düşünmüşsünüz. 👍 😎

Teşekkür ederim, güzel ve faydalı bir yazıyla katılımınızı bekliyorum 😃

Yine senden beklenen bir hareketle karşımızdasın. 👏 Yeni katılan kişilere faydalı olmak adına düzenlemiş oldugun bu yarışma takdire şayan.. Teşekkürler gönlü güzel arkadaşım..

Çok teşekkür ederim kalbi sıcacık güzel arkadaşım. O senin güzel bakışın. İnşallah faydalı postlar yazılacak yeni kardeşlerimize ulaşacak, senden de güzel bir tavsiye postu bekliyorum canımmmm😍😍

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63243.61
ETH 3078.23
USDT 1.00
SBD 3.89