Steemit İle Tanışma

in #tr6 years ago (edited)

kaynak


Steemit'le tanışmam @hakancelik 'in yardımıyla oldu.Hem beni bu platformla tanıştırdığı için hemde oy vererek destek olduğu için teşekkür ederim.

Henüz 1 ayım olmadı ama şu ana kadar edindiklerimi paylaşmak ve az da olsa bir kaç öneride bulunmak isterim.


Çoğumuzun bu platforma gelme amacı az da olsa biraz gelir elde etmek olduğunu düşünüyorum.Benim buraya gelmemi sağlayan sebeplerden bir tanesi buydu.

Hemen başvurumu yaptım yaklaşık 2 hafta içinde onaylandı ve nihayetinde kendimi steemitte buldum.İlk başlarda ortamı keşfetmeye çalışıyorum.Kim ne yapıyor ,yazarken nelere dikkat ediliyor gibi kendimce sistemi anlamaya çalışıyorum.Bu arada sistemdeki özellikleri de inceliyorum. İşte wallet,settings,feeds,comments gibi.Buralarda bakındıktan sonra steemitle ilgili yardımcı kaynaklara baktım .Yeni başlayanlar ne yapmalı,ne nasıl yapılır gibisinden. Bunlar için aşağıda bir liste oluşturacağım.

kaynak

Daha sonra ilk yazımı yazdım ve incelerken kullanılan tagları yazımla ilgili olanları kullandım. İlk yazınızı yazdıktan sonra ve #tr etiketini kullandıktan sonra fark edeceksiniz ki size destek olan pek çok kişi olacak.Bazen motive edici yorumlar alacaksınız bazen de yüksek değerli upvote alacaksınız. Ayrıca etiketlerinize "cointurk" e yer verirseniz @kusadasi tarafından upvote alabilirsiniz ve bu sizi bir sonraki yazınızı yazmanız için motive edebilir.

Discord kanallarında hem yardım alıp hemde yarışmalara katılabilirsiniz.


kaynak

Neden #tr etiketini kullanmalısınız ? Çünkü Steemit geleceği parlak bir platform. Ülkemizin de bu platformda söz sahibi olması hem maddi açıdan hemde manevi açıdan bize katkı sağlar. Sizinle beraber arkadaşlarınız yüksek miktarlar kazanırsınız.Ben henüz pek kazanmadım ama kişilerin wallet'ına bakarsanız bunu görebilirsiniz. Sık rastlayacağınız şeylerden bir tanesi de yarışmalar olacak.Bunlara katılmanızda fayda olur.Hem gelişiminiz için hemde çevre edinmenizi sağlar. Anlayacağınız üzere burada hep bir mutualist yaşam var.Siz birisine yardım ederken aynı şekilde siz de yardım alıyorsunuz.Ve işin sonunda hep kazanıyorsunuz.


Tabi maddiyatın yanında birde size katacakları var. Mesela hep yazmak istediğiniz bir hikayeyi veya bir deneme yazısını burada yazabilmeniz için bir sebebiniz olacak ve bundan zamanla zevk almaya başlayacaksınız.


Daha çok üretken ,özgün olabileceksiniz. Yazdığınız konuyla ilgili görselleri seçerken daha çok dikkat edip,başlıklarınızı seçici olması için neler yapmanız gerektiğini öğrenmiş olacaksınız. Çok önemli olduğunu düşündüğüm tasarıma daha dikkat edeceksiniz.(Yazı tipi/boyutu,renk vb.)

Benim gibi yeni olanlar için tavsiyeler :
  • @bitcointr - 6 serilik video listesi

  • @muratkbesiroglu - Öyle Bir Başlık Kullanayım Ki Kimse Yazdığım İçeriği Okumadan Geçmesin (TURKISH/ENGLISH) Ayrıca takip etmenizi tavsiye ederim

  • @tach - Steemit'i Tanıma Rehberi #1 : Steemit Nedir?

  • @habercitr - Buraki kılavuzdan daha çok bilgiye ulaşabilirsiniz.

  • Ayrıca eğer ki bilimsel yazılar yazıyorsanız sizi #turkcebilim etiketine davet ederim. Okuduğunuz için teşekkürler.
    Sort:  

    Rica ederim 🤚 başarılar :) yeni gelen kullanıcılar için güzel içerik olmuş 🙃

    İçeriğinizi çok beğendim elinize sağlık, ne de güzel anlatmışsınız tr etiketinin önemini, ve steemitteki gelişiminizi. 😃

    Beğenmenize sevindim , biraz yeni de olsam tecrübelerimi aktarayım dedim 😊 Umarım yararlı olmuştur.

    Hem de çok 😃

    Coin Marketplace

    STEEM 0.27
    TRX 0.13
    JST 0.032
    BTC 62441.36
    ETH 2940.53
    USDT 1.00
    SBD 3.59