Yeni Arkadaşlarımıza Ufak Tefek Tavsiyeler...

in #tr6 years ago (edited)

Steemit Platformuna katılmamın üzerinden tam iki ay geçmiş. Zaman hızla akıp gidiyor sanki daha fazla süredir buradaymışım gibi hissediyorum dersem yalan olmaz. Hesabımın ilerlemesi adına her gün ufak tefekte olsa bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Zaman geçtikçe daha da iyi olacağına inanıyorum.

imagesBF32H0DM.jpg görsel

Biliyorsunuz @Baycan arkadaşımız bir yarışma düzenliyor. Aramıza yeni katılan arkadaşlarımız için kendi tecrübelerimizi paylaşacağımız bir yazı yazmamızı istedi. Bende elimden geldiğince bu iki ay içerisinde edindiğim izlenimlerden yola çıkarak bu yazıyı yazmaya kara verdim. Zaten bir süredir hep beraber@motiveekibi olarak bir arada çalışmaya başlamıştık. @Baycan arkadaşımızın fikriyle oluşturulan ve sadece gönüllü olarak çalıştığımız bu ekipte olmaktan dolayıda çok mutlu olduğumu belirtmek isterim. Yeni arkadaşlara yardım ederken aslında kendimin de bilmediği bir çok konunun olduğunu fark ettim. Sonuçta ben de bu platformda deneyim sahibi değilim. Böylece kendimi geliştirirken diğer hesaplara da yardım etmiş oluyorum.

Steemit platformunda bilinmesi gereken temel bilgiler var. Yeni gelen arkadaşlara tavsiyem aşağıda bırakacağım linkleri okumaları olacaktır. Hem hesaplarını geliştirmeleri hemde daha iyi yazılar yazmalarına faydası olacağını düşünüyorum.

Kopyala yapıştır konusunda @damla'nın yazısını,
Tag ve spam cezası konusunda@damla'nın yazısını,
İçerik hırsızlığı konusunda @damla'nın yazısını,
Markdown Kodları Kullanımı konusunda @cpxturk-destek'in yazısını buradan buradan okuyabilirsiniz.

imagesEM4FY6VV.jpg
görsel

Ben botlar konusuna girmeyeceğim çok bilgili olduğum bir alan değil.Ama kesinlikle kullanmalarını tavsiye edeceğim bir bot varsa o da @ginabot.

Bildirim prensesi ginabot konusunda @punky'nin yazısını buradan buradan okuyabilirsiniz.

imagesYQUHQRSI.jpg
görsel

Bildiğiniz gibi platform içerisinde bir çok yarışma düzenleniyor. Yarışmalara katılarak yine hesap gelişimi sağlanabilir. Hepimizin bildiği büyük hesaplar takip edilebilir. Yazıları günlük olarak okunabilir. Yorum etkinliklerine katılınabilinir. @jumbot benimde kullandığım, yeni arkadaşlara tavsiye edebileceğim bir bot. İlgi alanlarınıza göre de yine #edebiyat ve #turkcebilim etiketlerini kullanmanızı tavsiye ederim. @quraturk ekibi de her gün beş adet yazı seçerek destekliyor. #tryardim her gün düzenli olarak Türkçe içeriklere yardım ediyor. Yazılarıma günlük olarak destek aldığım @treasureteam'e de üye olmanızı tavsiye ederim.Yine yazamadığım birçok hesap çeşitli etkinlikler ile #tr tagının gelişmesine katkı sağlamaya çalışıyor. Yazımı çok fazla uzatmak istemiyorum yazılacak diğer konuları arkadaşlarıma bırakıyorum. Umarım okuyan herkese ufakta olsa bir faydası olur:)
Not : yukarda verdigim yazi onerilerini isimlerin üzerine tıklayınca okuyabilirsiniz.
Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Eline sağlık faydalı bilgilere değinmişsin :)

Yorumların için teşekkur ederim:)

güzel bilgiler teşekkürler :)

Kısa süre sonra ilk başladığım günden bu yana oyladığım ve resteem ettiğim yazarlaron listesi ile beraber düşündükkerimi paylaşacağım. #tr topluluğuna faydalarımız olsun.

Etiketlediğiniz için teşekkür ederim, sevgilerimle.

Güzel yapılan işler desteklenmeli degil mi? Rica ederim.Şimdilik elimden bu kadarı geldi.
Hep birlikte daha da iyi olacağız diye düşünüyorum.:)

İnancım tamdır. #tr etiketi kapsamında olan #edebiyat yazarlarının diğer etiket paylaşımcılarından farklı olduğunu gözlemliyorum. Bu çok güzel.

Birlikteliğin gücü adına.

Yeni vaslayan kisilere yardımcı olacağına inandığım kolay anlaşılabilir guzel bir post olmus.. Tebrikler..

Teşekkür ederim.Ben de öyle olmasıni umuyorum:)

Merhaba @junostar,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Teşekkür ederim @trdaily:)

Senin gibi yazın da harika olmuş, harika kaynaklar eklemişsin çok güzel tavsiyelerde bulunmuşsun, çok teşekkür ederim değerli katkın için😍😍

Rica ederim.Değerli yorumların için teşekkürler arkadaşım :)

Ben de izninizle gözünüzden kaçmış olduğunu düşündüğüm bir durumu düzelteyim de arkadaşlar yanlış bilgilenmesin. Etiketler için başına # koyarsanız doğru yönlendirme olur. #turkcebilim ve #edebiyat şeklinde.


Ayrıca önerdiğiniz yazıların linkini de verebilirsiniz.


Kusuruma bakmayın niyetim kötü değil :) Elinize sağlık :)

Dogru etiketlerin basina # koymam gerekirdi.duzeltiyorum.onerdigim yazilarin linki isimlerini tiklayinca aciliyor.gizli biraktim.:)ayrıca tesekkur ederim uyarilarin icin...

Ben hesaba yönlendirdiğini sanmıştım :) Görevimiz efendim :)

Demek ki tam açıklayamamışım.sen hesaba gibi sandıysan başkalarıda olabilir.Ona göre düzenledim bende.:))

Harikasın :)

Harikasın :)

elinize sağlık çok faydalı bir yazı olmuş🤗

@quraturk ekibi de her gün dört adet yazı seçerek destekliyor.

bunu düzeltmek istedim her gün 5 yazı seçiliyor:)

Tesekkürler @sudefteri. Hemen düzeltiyorum.

Tebrikler! Yazınız @trliste topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 26 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42