You are viewing a single comment's thread from:

RE: Destek Etkinliğime Hoşgeldiniz 😍😍🤗🤗

in #tr6 years ago

:D Ben birinci kategori için katılacağım ama ödül için değil zaten ödül kazanırsam da kabul etmem ama yeni arkadaşlar için özellikle @dlive ı tanıtabilirim diye düşünüyorum steemite yeni gelen herkes sizinle tanışıyor mükemmel bir insansınız

Sort:  

Sizi ilk olarak güzel düşüncenizden dolayı tebrik ediyorum. Bu platformda ilk karşılaşmamız yine düzenlediğim bir yarışmadaydı ve ben sizin bu platform için gerçekten faydalı biri olacağınızı öngörmüştüm, çünkü insan yazıları ile az çok kendini belli ediyor. Katılımınız ve güzel yüreğiniz için teşekkür ederim 😃 dlive gerçekten çok güzel bir kazanç kapısı bizlere dlive ile bilgi verecek olmanız da ayrıca takdire şayan bir hareket. 😃

aslında çok alan vardır ben inanıyorum fakat ben dlive ile yoluma devam ediyorum hala başka platformları araştırıyorum örneğin dsound benim için kullanışlı ama sistemi ne şekilde onu çözmem gerekiyor öncelikle

Bence siz dsaund da da çok başarılı olursunuz, azminizle bunu da yapacağınıza eminim.😃

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60625.76
ETH 2898.84
USDT 1.00
SBD 3.62