You are viewing a single comment's thread from:

RE: 👩‍🎤 Neler Dinliyorum? # Beth Hart & Joe Bonamassa # 👩‍🎤

in #tr6 years ago

Metal paylaşımından sonra yine dark metaldir diye düşünerek müziği açmayacaktım ama ekip kanalında övgü gelince açtım, güzelmiş beğendim :))

İçerik de çok güzel olmuş ellerine sağlık ;)

Sort:  

çok sağol arafs, yoksa ben de seni mention'layıp "bu da mı gol değil" diyecektim :D

ahahaha, gol gol tamam :)

Ferdi, Orhan, Müslüm ve türkülerle büyüyen biri olarak yabancıyım ben bu tarz müziklere :D

sbd yerine jilet göndereyim sana o zaman :D

Müslüm parçası olmadan işe yaramıyor o, yakında filmi çıkacak jilet satışları artar, pahalanmadan stok yap :))

Güzel bir şarkının dinlenmesinde ufacık bir katkım olduysa ne mutlu bana :D :D beth hart ın en çok mama şarkısını beğeniyorum ben

o şarkısını bilmiyorum, bakayım ona da :)

Bu şarkısı gibi değil biraz farklı bir tarzı var ama dinleyince seviyor insan :)

Ben de açıyorum hemen ;) Teşekkürler, güzel müzikler öğreniyorum sizlerden ;)

Ben böyle arada şarkı öneririm gene :) Hatta benim mağaracılık serisini bitirebilirsem böyle bir şey hazırlayabilirim ben de :)

Evet, güzel olur o seri de ;)

Seninle tarzımızın uyduğu noktalar var :)

olmaz mı:)
sözleriniz üzerine geldim buraya ve hiç yanılmamışsınız👌

Sizin için özel seri hazırlamak lazım @sudefteri :) kovboy filmlerini seven birisi olarak çok güzel country listesi hazırlayabilirim :)

böyle bir post hazırlarsanız çok sevinirim🤗
bir kovboy filmi sever olarak🙆‍♀️

Country listem benim de var, bir dönem Şaman müziklerine tutulmadan önce çalışırken dinlerdim :)

En yakın zamanda bloglamaya başlamam gerek sanırım :)

Şu an tek dinlediğim kişi lp

lost on you'yu gitarda çıkarmam lazım, grup olarak şarkı listemizde o şarkı da var :)

:)) dinlenmez mi ama ya, çocukken sevmezdim pek, mahallede kadınlar bizim evde toplanır kısır günlerinde Müslüm dinlenirdi.

O zamanlar pek sevmezdim, çünkü Ferdi Baba vardı, rakip kabul etmezdim. Biraz büyüyünce anladık :)

Lp yi ilk duyduğum sevdiğim parçası lost on you bir günde yüz kere dinlemişliğim vardır, bağımlısı olmuştum o parçanın

Kadın her şarkıyı süper söylüyor

Kanallar karıştı :)

Şimdi youtube'da buldum LP'yi tanımadığım bir isimden bahsetmişsiniz ben de Müslüm diye devam ediyoruz sandım :)

LP ismini bilmesem de müziklerini biliyorum, evet gerçekten çok iyiler ;)

o şarkıyı utc'de dinledim ilk defa ve o kadar çok dinledim ki sayısını hatırlamıyorum:))

ben küçükken bizim evde de ferdi baba dinlenirdi, tüm şarkılarını ezbere bilirim ninni yerine dinledim çünkü🙆‍♀️

Şarkılarının isimleriyle biz yarışma yapardık, son harfiyle sıradaki kişi başka bir Ferdi şarkısının ismini söylesin gibi :D

Utanmıyorum hala da severek dinlerim :))

:) aynen ben de geldim🙋‍♀️

Harika bir post olmuş emeğinize sağlık ☺️

Ben de geldim arkadaşlar:))

hoşgeldin sensiz olur mu🙋‍♀️

çok teşekkür ederim, eksik olmayın :)

Bir başka paylaşımınızda lp nin tüm şarkılarını görmek isterim.

Magic, strange, no witness, other people, halo en çok sevdiklerim, özellikle kulaklıkla son ses dinlemek harika

kulaklıkla son ses dinlemeyin ama zararlı :)

Evet biliyorum ama başka türlü dinlenmiyor ki,

dışarıdaki sesleri almayan, izolasyonu iyi bir kulaklık alırsanız eğer, otomatikmen dinlediğiniz ses seviyesini de düşürebilirsiniz. volume seviyesi ortanın üstü iyidir :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 65345.02
ETH 2944.90
USDT 1.00
SBD 3.76