Sort:  

ahahaha, gol gol tamam :)

Ferdi, Orhan, Müslüm ve türkülerle büyüyen biri olarak yabancıyım ben bu tarz müziklere :D

sbd yerine jilet göndereyim sana o zaman :D

Müslüm parçası olmadan işe yaramıyor o, yakında filmi çıkacak jilet satışları artar, pahalanmadan stok yap :))

Güzel bir şarkının dinlenmesinde ufacık bir katkım olduysa ne mutlu bana :D :D beth hart ın en çok mama şarkısını beğeniyorum ben

o şarkısını bilmiyorum, bakayım ona da :)

Bu şarkısı gibi değil biraz farklı bir tarzı var ama dinleyince seviyor insan :)

Ben de açıyorum hemen ;) Teşekkürler, güzel müzikler öğreniyorum sizlerden ;)

Ben böyle arada şarkı öneririm gene :) Hatta benim mağaracılık serisini bitirebilirsem böyle bir şey hazırlayabilirim ben de :)

Evet, güzel olur o seri de ;)

Seninle tarzımızın uyduğu noktalar var :)

Kesinlikle uyuyor birçok noktada abi :) Aynı dönemde üniversite okuyor olsaydık ohooo kafa sallar gezerdik :D Yanlış anlaşılmasın müslüm babayla neşet babayla, ki kendisi hemşehrim olur, az rakı devirmedim :D

olmaz mı:)
sözleriniz üzerine geldim buraya ve hiç yanılmamışsınız👌

Sizin için özel seri hazırlamak lazım @sudefteri :) kovboy filmlerini seven birisi olarak çok güzel country listesi hazırlayabilirim :)

böyle bir post hazırlarsanız çok sevinirim🤗
bir kovboy filmi sever olarak🙆‍♀️

Tabi boş vakit bulabildiğim zamanlardan birinde hazırlayacağım fakat gene de hatırlatırsanız çok memnun olurum :)

Country listem benim de var, bir dönem Şaman müziklerine tutulmadan önce çalışırken dinlerdim :)

En yakın zamanda bloglamaya başlamam gerek sanırım :)

Oo şaman müzikleri falan :D hiç anlatmış mıydım bir şaman kampına katıldığımı ve beklentimi hiç karşılamadığını (tamamen şahıslardan kaynaklı bir sıkıntıydı )

şaman müziği mi😮

Şu an tek dinlediğim kişi lp

lost on you'yu gitarda çıkarmam lazım, grup olarak şarkı listemizde o şarkı da var :)

:)) dinlenmez mi ama ya, çocukken sevmezdim pek, mahallede kadınlar bizim evde toplanır kısır günlerinde Müslüm dinlenirdi.

O zamanlar pek sevmezdim, çünkü Ferdi Baba vardı, rakip kabul etmezdim. Biraz büyüyünce anladık :)

Lp yi ilk duyduğum sevdiğim parçası lost on you bir günde yüz kere dinlemişliğim vardır, bağımlısı olmuştum o parçanın

Kadın her şarkıyı süper söylüyor

Kanallar karıştı :)

Şimdi youtube'da buldum LP'yi tanımadığım bir isimden bahsetmişsiniz ben de Müslüm diye devam ediyoruz sandım :)

LP ismini bilmesem de müziklerini biliyorum, evet gerçekten çok iyiler ;)

Kulaklıkla son ses dinlemenizi tavsiye ederim ☺️

o şarkıyı utc'de dinledim ilk defa ve o kadar çok dinledim ki sayısını hatırlamıyorum:))

ben küçükken bizim evde de ferdi baba dinlenirdi, tüm şarkılarını ezbere bilirim ninni yerine dinledim çünkü🙆‍♀️

Şarkılarının isimleriyle biz yarışma yapardık, son harfiyle sıradaki kişi başka bir Ferdi şarkısının ismini söylesin gibi :D

Utanmıyorum hala da severek dinlerim :))

ben severim ve çıkınca dinlerim her kaseti vardı bizim evde:)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67597.54
ETH 3772.68
USDT 1.00
SBD 3.55