👩‍🎤 Neler Dinliyorum? # Beth Hart & Joe Bonamassa # 👩‍🎤

in #tr6 years ago (edited)

Blog serisine devam ediyoruz. Bu bölümün konukları, bu sene içerisinde beraber çıkardıkları Black Coffee isimli albümleriyle kendilerinden söz ettiren Beth Hart ve Joe Bonamassa...

Joe Bonamassa son yılların en gözde blues gitaristlerinden birisi. Stevie Ray Vaughan ve Eric Clapton'dan sonraki dönemde parmakla gösterilen, yıldızı parlayan bir isim. Yıllardır oldukça üretken bir şekilde albüm üstüne albüm çıkarıyor ve dünyayı turluyor. En son 2016 yılında çıkardığı Blues of Desperation albümünde vokalleri de üstlenen Bonamassa, bu kez bu görevi muhteşem sesli, hükümet gibi kadın Beth Hart'a devretmiş ve elektro gitar üstüne yoğunlaşmayı tercih etmiş. Geçmişte de beraber pek çok albümde ve konserde yer alan ikilinin yine güzel ve başarılı bir iş çıkardığını söyleyebilirim.

Bir defa ey Beth Hart sen nasıl bir insansın? Bu kadar güçlü, vahşi yorumculuğunun ötesinde sahip olduğu karizmayı, sahne duruşuna ne demeli? Albümün lokomotifi olmuş, sırtlayıp götürmüş yine. Joe'nun ortalama bir vokalist olduğunu düşünecek olursak böylesine özel bir sesin varlığı, albümün tüm gücünü ve enerjisini yansıtmasını sağlamış diyebiliriz. Albüme geçersek eğer, albümün gayet blues rock'ın farklı skalalarında gezdiğini görüyoruz. Ben en çok Give It Everything You Got, Black Coffee ve Joy şarkılarını beğendim. Çünkü bu şarkılar, standart/tahmin edilebilir blues formlarının dışında bir groove hissiyatı veriyor dinleyiciye.


(Give It Everything You Got, müthiş bir enerjiyle albümün açılışını yapıyor)

Biraz albüm kadrosuna baktığımızda esasen bir önceki line-up ile ufak farklar olduğunu görüyoruz. En belirgin fark bir önceki albümde iki farklı bateristin aynı anda şarkılarda kullanılıyor oluşuydu. Bu kez bateride sadece Anton Fig'i görüyoruz. Vokale Beth Hart geçmiş, 2. gitar olarak da bu projeye Rob McNelly dahil edilmiş. Bunun haricinde bas gitarda Michael Rhodes'i, klavyede bir dönem Stevie Ray Vaughan'ın grubunda da yer alan Reese Wynans'ı ve prodüktör koltuğunda Kevin Shirley'i görmeye devam ediyoruz. Kimi şarkılarda kadın back vokal ve trompet kullanımı da sürdürülmüş. Ben bir önceki Blues of Desperation albümünü de defalarca dinlemiş ve beğenmiştim doğrusu. İki albümün de kendine özgü farklı konumlandığı yerler mevcut. O albüm sertlik seviyesi olarak blues'a daha yakın bir albümdü ve akılda daha kalıcı, başarılı gitar soloları ihtiva ediyordu. Sonuç olarak ikisi de güzel albümler ve 10 üzerinden 8 puana yakın duruyorlar benim gözümde.

Yazıyı okuduğunuz için teşekkür ederim, bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...

https://hartandbonamassa.com/

Tarz: Blues/Blues Rock

Çıkış YılıAlbüm süresiPuan
201844:368

  1. Give It Everything You Got
  2. Damn Your Eyes
  3. Black Coffee
  4. Lullaby Of The Leaves
  5. Why Don't You Do Right
  6. Saved
  7. Sitting On Top Of The World
  8. Joy
  9. Soul On Fire
  10. Addicted

Görsel kaynak: 123

🤘 Neler Dinliyorum? # Rotting Christ # 🤘

Sort:  

TRliste için tebrikler, şimdi bir kamyon Müslümcü getireceğim buraya, bekle sen :)

Bu akşam konumuz Müslüm Gürses :D


hani nerde bir kamyon Müslümcü🙋‍♀️

yok gelmedi, bakkalda cilet bitmiş onlar da ciklet alıp country dinliyorlarmış :(

kulaktan kulağa oyunu oynardık eskiden onun gibi oldu biraz da tekerleme:))

Harika bir post övgüyü hakediyorsun sevgili dostum

çok sağol, teşekkür ederim :)

Metal paylaşımından sonra yine dark metaldir diye düşünerek müziği açmayacaktım ama ekip kanalında övgü gelince açtım, güzelmiş beğendim :))

İçerik de çok güzel olmuş ellerine sağlık ;)

çok sağol arafs, yoksa ben de seni mention'layıp "bu da mı gol değil" diyecektim :D

ahahaha, gol gol tamam :)

Ferdi, Orhan, Müslüm ve türkülerle büyüyen biri olarak yabancıyım ben bu tarz müziklere :D

sbd yerine jilet göndereyim sana o zaman :D

Müslüm parçası olmadan işe yaramıyor o, yakında filmi çıkacak jilet satışları artar, pahalanmadan stok yap :))

Güzel bir şarkının dinlenmesinde ufacık bir katkım olduysa ne mutlu bana :D :D beth hart ın en çok mama şarkısını beğeniyorum ben

o şarkısını bilmiyorum, bakayım ona da :)

Bu şarkısı gibi değil biraz farklı bir tarzı var ama dinleyince seviyor insan :)

Ben de açıyorum hemen ;) Teşekkürler, güzel müzikler öğreniyorum sizlerden ;)

Ben böyle arada şarkı öneririm gene :) Hatta benim mağaracılık serisini bitirebilirsem böyle bir şey hazırlayabilirim ben de :)

olmaz mı:)
sözleriniz üzerine geldim buraya ve hiç yanılmamışsınız👌

Sizin için özel seri hazırlamak lazım @sudefteri :) kovboy filmlerini seven birisi olarak çok güzel country listesi hazırlayabilirim :)

Şu an tek dinlediğim kişi lp

lost on you'yu gitarda çıkarmam lazım, grup olarak şarkı listemizde o şarkı da var :)

:)) dinlenmez mi ama ya, çocukken sevmezdim pek, mahallede kadınlar bizim evde toplanır kısır günlerinde Müslüm dinlenirdi.

O zamanlar pek sevmezdim, çünkü Ferdi Baba vardı, rakip kabul etmezdim. Biraz büyüyünce anladık :)

Lp yi ilk duyduğum sevdiğim parçası lost on you bir günde yüz kere dinlemişliğim vardır, bağımlısı olmuştum o parçanın

ben küçükken bizim evde de ferdi baba dinlenirdi, tüm şarkılarını ezbere bilirim ninni yerine dinledim çünkü🙆‍♀️

:) aynen ben de geldim🙋‍♀️

Harika bir post olmuş emeğinize sağlık ☺️

Ben de geldim arkadaşlar:))

hoşgeldin sensiz olur mu🙋‍♀️

çok teşekkür ederim, eksik olmayın :)

Bir başka paylaşımınızda lp nin tüm şarkılarını görmek isterim.

Magic, strange, no witness, other people, halo en çok sevdiklerim, özellikle kulaklıkla son ses dinlemek harika

kulaklıkla son ses dinlemeyin ama zararlı :)

Evet biliyorum ama başka türlü dinlenmiyor ki,

ben de ekip kanalındaki övgülere dayanamayıp geldim itiraf ediyorum🙆‍♀️
güzel bir içerik olmuş, şarkıyı da beğendim ayrıca:)

teşekkürler, mutlu ettiniz :)

Rock metal karışımı güzel bir parça enerji dolu

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

teşekkürler trliste 👍

@arafs bizi çağırdı, Müslüm Gürses'i konuşacakmışız konunun altında. şaka bir yana tebrikler bugünkü Tr Liste'nin seçilen yazarları arasındasınız :) markdown kullanımınızı da beğendim o konuda da bilgilendirici bir gönderi hazırlayabilirsiniz sanki. :)

çok sağolun desteğiniz için. esasen markdown konusunda steemit'te çok güzel yazılar yazıldı, benim katabileceğim extra bir şey yok doğrusunu söylemek gerekirse :)

TRliste için tebrik ederim, ancak vakit bulabildim. Ben yazılarınızı daha sonra okumaya çalışacağım, inanın çok yoğun zamanlar geçiriyorum ve bu hafta ben de çok paylaşım yapamadım. Şimdi gidip @trliste için seçilmiş diğer yazılardan https://steemit.com/tr/@sjomeath/eurovision-da-tuerkiye-nin-en-iyi-5-sarkisi yazısının altına yazacağım ki aramızda etkileşim olsun. Belki siz de yazmışsınızdır o yazıya yorum, sadece bir deneme yapıyorum, yorumları birbiri ardına nispeten daha kolay ve kaliteli hale getirebilir miyiz diye düşünüyorum.

çok sağolun güzel sözleriniz için :) asıl ben size karşı mahcup hissediyorum biraz. onca güzel paylaşımınız arasından yorumda veya etkileşimde bugüne kadar hiç bulunmadım. belli bir süre sonra artık tanıdık bir hesap olmaya başladınız, bu sefer de benim tr tag'inde okuduğum ve insanlara önerdiğim(avladığım) az bilinen yazar grubundan çıkmış oldunuz. dediğim gibi zamansızlıktan veya başka sebeplerden birbirleriyle etkileşime geçemeyen güzel hesaplar var burada. ama her şey görünür olduğundan, kim kimin, neyi nasıl ve hangi kalitede yazdığını biliyor :)

trliste'ye seçilen yorumlara bağlantılı yorum yapma fikrinizi de destekliyorum. görüntülenme sayısı da kalktı artık biliyorsunuz, biribirimize ne kadar anlamlı ve içeriği dolu yorumlar yazarsak o kadar iyi olur :)
deneyiniz efendim :)

Ben teşekkür ederim asıl, hepimiz için güzel şeyler olsun dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57791.14
ETH 2962.27
USDT 1.00
SBD 3.67