Sort:  

Harika bir post olmuş emeğinize sağlık ☺️

Ben de geldim arkadaşlar:))

hoşgeldin sensiz olur mu🙋‍♀️

çok teşekkür ederim, eksik olmayın :)

Bir başka paylaşımınızda lp nin tüm şarkılarını görmek isterim.

Magic, strange, no witness, other people, halo en çok sevdiklerim, özellikle kulaklıkla son ses dinlemek harika

kulaklıkla son ses dinlemeyin ama zararlı :)

Evet biliyorum ama başka türlü dinlenmiyor ki,

dışarıdaki sesleri almayan, izolasyonu iyi bir kulaklık alırsanız eğer, otomatikmen dinlediğiniz ses seviyesini de düşürebilirsiniz. volume seviyesi ortanın üstü iyidir :)

Tavsiye için teşekkür ederim bana dediğiniz kulaklık markasını ya da resmini atar mısı ız benim istediğim de böyle bir kulaklık işe konsantre olabilmek için başka sesler dikkatimi dağıtıyor

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 70700.78
ETH 3798.19
USDT 1.00
SBD 3.43