SP kiralamak isteyenlere duyurulur! Blocktrades delegasyonu açtı

in #tr7 years ago (edited)

Blocktrades, Steem Power kiralamak isteyenler için 90 günlük periyotta kiralamaları açtı. Yaklaşık 400.000 SP kadar bir Steem Power kiralanabilir durumda.
Resim1.png

Kiralamadan önce kullanıcı girişi yapılması öneriliyor. Ayrıca kullanıcı girişi yaparak işlem yapanlara farklı avantajlar sunmayı da planlıyorlar.

Duyuru: https://steemit.com/blocktrades/@blocktrades/steem-power-delegations-available-again-from-blocktrades

İyi eğlenceler, bol kazançlar.

@anadolu'nun kürasyon izi: Steemauto veya Streemian

Görsel kaynağı: @blocktrades

Sort:  

ben anlamadan almış bulundum pişman oldum

verdiğin bilgi için çok teşekkür ederim

Meraba. Bana yardimci ola bilirmisiniz. Elise bilmiyorum hic kimse gormuyor. Lutfen beside listenize ekleye bilirmisiniz. ?

hocam son zamanlarda aradığım bir sorunun cevabı olmuş. fakat şu durum da yapmanın zamanımıdır, kısacası 3 ayın sonunda kar bırakır mı bilemedim. steem power almak mı yoksa kiralamak mı? hangisi mantıklı?

Almak için çok pahalı hocam. Ne yazıkki kiralamak için de bayağı tuzlu. Iyi bir fikriniz varsa kar bırakır.

pek fikrim yok aslında, o halde kiralamak yerine almak daha mantıklı gibi sp alıp hesap da tutmak ve ileride steem daha değerli olursa ve sp leri steem'e çevirip satmak kar etmek daha iyi en azından düz mantık.

haftalık olsa iş yapardı baya 3 aylık çok uzun ve riskli

Aynen öyle. Şu an için maliyetini ödemesi bile çok zor.

Congratulations @anadolu! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

This post has received a 10.42 % upvote from @boomerang thanks to: @sorucevap

Paylaşımlarınızı çol begendim size bir kaç sorum var siz paylaşımları begenerek ne kazanıyorsunuz bide benim onceler gucum 0.01 di simdi 0.004 duşdu sebep ne nasil yukselte bilirim

@steem hesabı delegasyonunuzu azaltmış olabilir. Veya Steem'in değer kaybetmesinden kaynaklanabilir. Ben topluluğun gelişmesini istiyorum. Topluluk geliştikçe benim kazançlarım da artacak çünkü.

hocam bende delegation yapmayı planlıyorum fakat acıkcası zarar ettırıyor su an gordugum kadarıyla
pekı steem fıyatı yuklelırse ozaman bu zararlılık durumu ortadan kalkarmıkı acaba
bırde konustugum kısıler dıyorlarkı 1 ayda delegatıon fıyatı 2 kat pahalanmıs
mısal ben kıraladım delegatıon akabındede vaz gectım minnowboastere kıraya verebılıyormuyum eger verırsemde mısal 1000 usd ye aldım bana malıyetı kac usdye benden alıyor mınnowbooster

Delegasyon tekrar delegasyon yapılamaz. Artışlar Steem'in değerlenmesiyle orantılı.

Ben az begenme yapiyorum yani vetos az geliyo bundan kaynaklana bilirmi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56679.48
ETH 2377.65
USDT 1.00
SBD 2.26