You are viewing a single comment's thread from:

RE: SP kiralamak isteyenlere duyurulur! Blocktrades delegasyonu açtı

in #tr6 years ago

Paylaşımlarınızı çol begendim size bir kaç sorum var siz paylaşımları begenerek ne kazanıyorsunuz bide benim onceler gucum 0.01 di simdi 0.004 duşdu sebep ne nasil yukselte bilirim

Sort:  

@steem hesabı delegasyonunuzu azaltmış olabilir. Veya Steem'in değer kaybetmesinden kaynaklanabilir. Ben topluluğun gelişmesini istiyorum. Topluluk geliştikçe benim kazançlarım da artacak çünkü.

hocam bende delegation yapmayı planlıyorum fakat acıkcası zarar ettırıyor su an gordugum kadarıyla
pekı steem fıyatı yuklelırse ozaman bu zararlılık durumu ortadan kalkarmıkı acaba
bırde konustugum kısıler dıyorlarkı 1 ayda delegatıon fıyatı 2 kat pahalanmıs
mısal ben kıraladım delegatıon akabındede vaz gectım minnowboastere kıraya verebılıyormuyum eger verırsemde mısal 1000 usd ye aldım bana malıyetı kac usdye benden alıyor mınnowbooster

Delegasyon tekrar delegasyon yapılamaz. Artışlar Steem'in değerlenmesiyle orantılı.

Ben az begenme yapiyorum yani vetos az geliyo bundan kaynaklana bilirmi

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 69500.15
ETH 3394.50
USDT 1.00
SBD 2.75