Minnowbooster'a Oy Satma İşlemi Nasıl Yapılır?

in #tr7 years ago (edited)

Bildiğiniz gibi @minnowbooster garantili oylama konusunda en avantajlı botlardan biri. Bunun yanında yeterli Steem Power'i olan kullanıcılar için de kazanç oranı diğer sistemlere nazaran daha karlı imkanlar sunuyor. Hesabınızla ilgilenemeyeceğiniz durumlarda Minnowbooster'la pasif gelir elde edebileceğinizi biliyor muydunuz? Bota SP delegasyonu yapılarak ve oy satarak gelir elde edilebiliyor. Bu paylaşımda oylarımızı satarak gelir elde etmekten bahsedeceğiz. Gelelim oy satma işleminin nasıl yapılacağına.

Önce Minnowbooster.net/com adresine gidiyoruz. Daha sonra sitenin sağ üst köşesinden SteemConnect kullanarak hesabımıza giriş yapıyoruz. Giriş yaparken "posting" anahtarı kullanmanız isteniyor. Bu anahtara cüzdanınızdaki "Permissions" kısmından ulaşabilirsiniz. Giriş yaptıktan sonra yine sağ üstteki menüden "edit info" butonuna tıklayarak ayarlarımızı yapacağımız sayfaya gidiyoruz. Ben ayarları Google Translate kullanarak kolayca yaptım.

Resim1.png

Kazancınızı otomatik olarak almak için "yetki verilmesine ihtiyaç duyar" yazısına tıklayın ve "aktif anahtar"ı girerek onaylayın. Biriken SBD'leri günlük olarak çekmek isterseniz ikinci seçeneği de etkinleştirin. Minimum ne kadar SBD biriktiğinde hesabınıza gönderilmesini istersiniz? Ben 0.1 SBD seçtim. Yorumları da oylamak ister misiniz? Ben aktifleştirmedim.

Resim2.png

"Minnowbooster'a oyunuzu satın" Bu kısımdan oy verme işlemini açıp kapatabilirsiniz. Aşağıdaki sarı yazılı kısımdan bota oy verme yetkisi vermeniz gerekiyor. Yine "aktif anahtar" kullanarak giriş yapıp onaylıyoruz. Son olarak da aşağıdan oylama gücünden ne kadarının kullanılması gerektiğini ayarlıyoruz. Oylama gücü belirlenen orana düştüğünde bot hesabımızı şarj için beklemeye alır. Ben %80 olarak ayarladım. Dilerseniz %25'e kadar düşürebilirsiniz. Ancak bu durumda oylama gücünüz düştüğü için kademeli olarak kazançlarınız da azalacaktır. "Update (Güncelle)" butonuna tıklayarak yaptığımız ayarları kaydediyoruz. Ve @minnowbooster, hesabımızı kullanarak oylama yapmaya başlıyor.

Gerekli işlemler yapıldığında @minnowbooster hesabınızla oylama yapar. Gönderimlerden ortalama %15 komisyon alarak kazançlarınızı her gece saat üç gibi hesabınıza gönderir. Kazanç oranları tamamen oylarınızın kullanılıp kullanılmamasına bağlıdır. Ayrıca verilen oylardan kürasyon ödülü kazanmaya devam edersiniz.

Yeni bir @sorucevap paylaşımında görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Görsel kaynağı: @minnowbooster

Sort:  

Sizi zevk ile takip ediyorum iyikide ediyorum

Iltifat için teşekkürler 😁

hepsini yaptım steem hesabımdanmı oylama yapıcam ??

bot kendisi oylama yapıyor. Sizin ekstra birşey yapmanıza gerek yok.

ben şimdi olayı tam anlamadım yeniyim burda 10gün oldu bot benim gönderilerimemi yapıyor oylamayı yoksa başkasının gönderisine oylama yapıp banamı para yolluyo yardım için saol şimdiden

bu paylaşımınız şu anda tamda ihtiyacım olan bilgiler. teşekkürler.

Güzel bir yazı olmuş teşekkür ederim. Bunun hesabımız adına bir zararı bulunuyor mu ?

Rica ederim. Hayır olmaz. Sadece oylama gücünüz düşer. O da geri şarj oluyor zaten.

sp delegasyonu yapmıştım bende, farkı nedir bunun

Ben de minnowboosteri yeni kesfettim. Bu kadar cok türk oldugunu hic ummuyodum. Almanyadan selamlar.

Evet bende yeni keşfediyorum.Ama biz türkler nedense birbirimiz desteklemiyoruz.Bunuda yapsak daha iyi olacak.

evet cok dogrusun!

Merhaba. Selamlar Türkiye'den de :)

You got a 7.68% upvote from @postpromoter courtesy of @sorucevap!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

This post has received a 24.25 % upvote from @boomerang thanks to: @sorucevap

Wow , I actually can't believe that steemit pays its users , but now I see it's real . Cheers steemit .

bu güzel yazı ve kaynak için teşekkürler yararlı bir paylaşım olmuş bilmeyenler için.

Rica ederim. Umarım faydalı olur.

çok güzel bir sistemmiş, ilerde mutlaka deneyeceğim. teşekkürler @sorucevap

Rica ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56278.39
ETH 2377.99
USDT 1.00
SBD 2.29