Önümüzdeki günler için Steemit stratejim

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bayram tatili bitti. Tatil modundan çıktık. Yeni kararlar alma zamanı. Ben de Steemit ile ilgili yeni uygulamalarımdan, stratejilerimden bahsedeceğim.
20180626_093014.jpg
Kaynak: Campusonline.com

En son kiraladığım delegasyonun süresi dün bitti. Yeni kiralama yapmayı düşünmüyorum. Delegasyon kiralamayı düşünenleri uyarayım. %50, %60 zararları göze alarak bu işlemi yapın. Karlı bir duruma gelinceye kadar bu işin bir esprisi kalmadı.

Şu anki SP ile yaklaşık 0.14$ oy verebiliyorum. Günlük olarak #tr etiketinden ortalama 40 içeriğe oy veriyorum. Kürasyon izi ile beraber içerik başına 0.05$ falan tutuyor :) Bunun için kürasyon izi konusuna önem vereceğim. Şu anda 75 iz takipçim var. Bütün Steemit kullanıcılarını kürasyon izimi takip etmeye davet ediyorum 🤣

Botları etkin kullanma konusuna daha fazla ağırlık vereceğim. Paylaşımdan +40 dakika sonra bot kullanacağım. Otomatik sistemleri kullanarak 30. dakikada oy verecek şekilde ayarlama yaparsanız tatmin edici miktarda kürasyon ödülü kazanabilirsiniz.

Uzunca bir süredir Power Down yapıyorum. Elde ettiğim Kazançları yine toplam SP'mi artırmak için kullanıyorum. İçerik başına 0.1'den fazla oy verebilir hale gelinceye kadar bu uygulamaya devam etmeyi düşünüyorum.

Steempress eklentisini kullanarak içerik üretmeye başladım. Blogumda kripto paralarla ilgili bildiklerimi, haberler ve bağlantılar paylaşıyorum. Discord vb. uygulamalardaki etkinliğimi azaltıp vaktimin çoğunu Steemit'e ayırmak istiyorum. Topluluk olarakta son dönemde bayağı dağıldık. Artık bişeyleri düzeltmemiz lazım.

Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın.

Sort:  

Benimki de yarın gece bitiyor hocam, yolunuz açık olsun faydalarınız büyük 😊

Teşekkür ederim hocam. Bundan sonra durum ne olacak bakalım. Topluluktan çok bireyselliğe kayıyoruz görünüşe bakılırsa.

Hocam bir konu hakkında görüşlerinizi merak ediyorum son günlerdeki @ned ve balinaların power down yapmasının sebebi ne olabilir sizin bu konu hakkındaki görüşünüz nedir

Ben yıl başından beri PD yapıyorum hocam :) Paraya sıkışmışlardır 😁 Söylemek istediğim güncel olaylara pek takılmayın. Üç beş BTC'lik yatırım düşünüyorsanız ayrı mesele tabi.

This post received upvote from @tipU :) | Voting service | For investors.

Şimdi anlamadığım nokta neden 30 cu dakkadan sonra beğenmek lazım . Ya ilk saniyelerde kendimiz beğenip botlara nı 30 dakka sonra girmek lazım. Kurasyon tam olarak nasıl bilgi verir misiniz
Şimdidən teşekkürler kardeşlerim

Hocam teşekkürler. ama kafamda bi soru kaldı. Böğle ki deyelim ki birine oy verdik 30 dakikada ama daha önce deyeıim ki 300$ lık bir oy olmuş. ama ben sonra oy verirsem ve de benden sonra çok az olursa 1$ falan olursa bu zaman benim kurasyonum 301$ lık mı olur ya 1$ lık mı?

Hocam sorunuzun içinde cevap var zaten. Küratör "seçen" demek kısaca. İlk ortaya çıkaranlar tabi ki fazla ödül alır.

You got a 6.48% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Bize boyle haberlerle gel iste merakla bekliyorum :)

:) Teşekkürler hocam.

You got a 15.72% upvote from @upme thanks to @anadolu! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

@anadolu bro how you got such success on steemit platform. Do share your experience and some of your valuable suggestions.

https://steemit.com/mgsc/@steemitvkey24/world-first-bitcoin-shopping-mall

I gave you an upvote on your post! Please give me a follow and I will give you a follow in return and possible future votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61399.54
ETH 3383.74
USDT 1.00
SBD 2.50