SYSTEM

in system •  last year


Ten film został zakazany w 28 krajach i i dostał ogromne restrykcje na servisie youtube.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

witam.dobry materiał dzięki

Pierwsze dolary zarobione xD

·

No właśnie aż dziwne uczucie, nie orientujesz się czy muszę coś z tym robić czy one po prostu są i sobie będą czekać - czy może jest jakiś czas ich życia i przepadają ? Zostawiłbym sobie niech się sumują xD Like Power się odnawia chyba co ok 3h więc moge innym nabijać lajki xD

·
·

Z tego co wiem w każdej chwili możesz je przelać na giełdę które obsługuje kryptowlute steem np. Binance, bittrex, Poloniex i tam zamieniasz na btc A potem na tzw. Fiaty czyli np. Usd ale chyba jak trzymasz je tutaj na koncie wtedy możesz dostawać więcej steem za swoje posty ale sam muszę się w tym bardziej zorientować xD

·
·

Siema,
Kwota pod postem zostanie przelana na Twoje konto po 7 dniach od publikacji posta. 50% zostanie zamienione na Steem Power, które decyduje o wartości Twojego głosu w $. Resztę otrzymasz w steem dollars.
Oba coiny nie przepadną. Możesz je trzymać w nieskończoność na portfelu. Ale jeśli nie chcesz ich ruszać warto zamienić sbd na SP. Zwiększy to Twój wpływ na sieć. "Like Power" jak to nazwałeś odnawia się 20% w skali dnia. Każdy głos o wartości 100% odejmuje Ci z puli 2%, więc możesz dać 10 głosów po 100% dziennie bez straty. Więcej możesz poczytać np tutaj

teraz wiem dlaczego nie jest dostępny na youtubie

Sprawdziłem twój kanał na YT, dobrze że dodałeś link do dtube. W ten sposób nikt nie będzie się czepiał że kradniesz komuś filmy. WITAJ.

·

A komu ja kradnę filmy ? Jedyne co robię to biorę czyjąś muzykę i animacje na podstawie których tworzę całkowicie unikatowe produkcje. Moje filmy są jak komputery - kradną pomysły o tranzystorach, opornikach i magnetyzmie xD A Tobie dam lajka byś mógł też zarobić na swoim komentarzu xD

·
·

Ja Ci nic nie zarzucam, wręcz przeciwnie, powyższy komentarz jest formą pochwały. Sprawdziłem twój kanał YT by się upewnić że jesteś autorem filmów, dlatego przyznałem Ci dość wysokie upvotes (jak na polskie warunki).
Społeczność Steem jest bardzo wyczulona na plagiaty i kradzież materiałów innym twórcom, a to się często tutaj zdarza niestety. Dodając link do dtube pod swoim filmem na YT potwierdziłeś że jesteś autorem tych filmów. Tak powinni robić wszystcy którzy przenoszą się z YT na DT

·
·
·

Masz rację MK, dopiero teraz na spokojnie przeczytałem Twój post ze zrozumieniem :) No i dziękuję za upvota. Mam do Ciebie pytanko - gdzie mogę znaleźć informacje co daje reputacja, na co mi jakiś achievement z badge'ami i jak przyznaje się ilość mocy przy lajkowaniu ? Bo ja tylko mogę zalajkować albo nie a widzę, że Ty przeznaczasz środki w sposób poza standardem:P

Jeszcze mam pytanko czy jak ktoś dislajkuje nasze treści to w jakiś sposób to wpływa ? Np: zmniejsza S$ ? Pytam się bo szukałem wczoraj o reputacji to oprócz tego, że jest i ma przelicznik na jakieś milionowe cyfry to nic konkretnego dla siebie z tego nie przyswoiłem i nie wiem co ona realnie nam daje.

·
·
·
·

Wiele odpowiedzi znajdziesz w linkach które zostawił Ci @informator. Jeżeli będziesz miał jakieś wątpliwości to wejdz na chat, tam dowiesz się wszystkiego. Pozdrawiam i czekam na nowe produkcje. Peace.

·
·
·
·
·

Spoko już znalazłem FAQ w serwisie^^

[BOT] Witamy pranasars na #polish, tagu używanym przez Polaków do publikacji polskich treści w ekosystemie Steem (np. Steemit czy Busy). W ekosystemie Steem wspiera się oraz nagradza się nową i autorską twórczość.

  • Plagiaty oraz kopiowanie cudzej twórczości są niemile widziane przez społeczność i mogą doprowadzić do ukrywania wszystkich publikowanych postów danego użytkownika.
  • Wszelkie szczegóły związane bezpośrednio z twoim kontem i twoimi postami znajdują się na steemd.com.
  • Posty zawierające takie rzeczy jak nagość, pornografia, wulgaryzmy czy przemoc powinny zawierać dodatkowo tag #nsfw (Not Suitable/Safe For Work).
  • Wiele ciekawych i bardziej szczegółowych informacji można przeczytać w FAQ dla zupełnie początkujących użytkowników Steemit.
  • Parę dobrych praktych na temat zachowania na steem przeczytasz tutaj.
  • Posiadamy polski serwer Discord.
  • Istnieje polski kanał na oficjalnym czacie, który wymaga osobnej rejestracji.
  • Jeżeli chcesz ładnie formatować swoje posty, to spójrz na poradnik stworzony przez społeczność Markdown.
  • Przegląd wydarzeń i informacje o polskich, steemowych tagach, możesz znaleźć na @kurator-polski.
  • Lista wszystkich tagów wykorzystywanych przez polskich użytkowników znajduje się tutaj
  • Tutaj uzyskasz parę informacji nt. wspierania danych tagów tematycznych przez kuratorów.

"chcecie budować swoje szczęście na nieszczęściu innych" między innymi przez ten tekst zostałem wegetarianinem :) choć głównie jem po wegańsku ale mam od czasu do czasu chwile załamania i sięgam po wegetariańskie :/

Mógłbyś chociaż napisać o czym to jest i dlaczego warto go obejrzeć?

·

Od razu Ci mówię - nie warto:) Właśnie dlatego też i dostał bana bo yt szanuje Wasz czas^^