Sort:  

Co to ma być? Treść nie ma żadnej wartości i ode mnie ma flagę.

Co według ciebie powinienem publikować

Artykuły, Filmy w formie Vloga itp Masz duże możliwości. Przy publikacji jakiejś treści wtedy podziękuj, bo się robi niepotrzebny spam.

Jak zrobie nawet fajny materiał nie spam to nikt nie klika i mam zerowe statystyki.
A ja umieszczę coś takiego to pare osób kliknie.
Zobacz całokształt mojego kanału i go oceń.

Nie mam zasięgu i chcę go zdobyć , ale nie wiem jak.

Jak to nie masz zasięgu, w ciągu 3 godzin podwoiłeś liczbę followersów, jak się sprężysz to do wieczora będziesz miał ich 1000! xD
zas.JPG

Ta a mam zasięk i nikt nie daje komentarzy i upvotów.

Źle tagujesz, co tutaj jest bardzo ważne. Przeczytaj to oraz to powinno ci to pomóc w rozwoju.

Lul te podziękowanie za 100 było 1 - 2 dni spóźnione

A co oznacza liczba w nawiasie i co daje bo ja miałem 27 a teraz mam 25

I kto normalny daje flagę ?

Wtf steemit ???
Im only thanks !!!

Polskie tagi są ostatnio strasznie zaspamowane, więc ludzie reagują negatywnie na takie wpisy. Przez takie rzeczy ciężko trafić na coś fajnego. Niby jeden wpis wiosny nie czyni, ale jeśli każdy będzie tak myślał, to niedługo całkowicie stracimy kontrolę nad tagami. I pisząc stracimy mam na myśli: nie będzie sensu ich przeglądać, bo będą całkowicie zaspamowane, a gdy ludzie nie przeglądają tagów, to nie upvotują treści. Warto więc po prostu tworzyć lepszej jakości treści - dla dobra wszystkich ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63900.40
ETH 3140.82
USDT 1.00
SBD 3.98