Porady jak pisać żeby zarabiać na Steemit

in #polish7 years ago (edited)

DSC00623.jpg

Polskie community

Wykop twierdzi że ma 400 000 użytkowników. Na Steemit nie doliczyliśmy się jeszcze nawet 150 Polaków... z czego aktywnych jest ilu? 20? Potencjał jest ogromny tylko ciągle brakuje porządnej metody przyciągania ludzi. Ktoś w Steemit HQ naprawdę powinien zrobić @noisy laskę za jego wysiłki, bo gdyby nie on to by tutaj nikogo nie było. Zobaczcie jak się trzymają Koreańczycy (pdk), mocno. Nawet są oskarżani o manipulowanie i są grupy które celową dają im donwnvote żeby zmniejszyć im zarobki bo był czas że byle koreański post dostawał ponad 100$ i kogoś zapiekło w tyle. Mam nadzieję że opublikowanie wyników mojego eksperymentu po 9 czerwca trochę tutaj namiesza, dostaję coraz więcej pytań na PW z pytaniami o reflinka ;). Myślę że problemem poznawyczm dla ludzi jest to że mogą tutaj zarobić prawdziwe pieniądze. Pachnie im to jakimś scamem, mlm czy innym dziadostwem którego pełno w internecie a dodatkowo konieczność jako takiego zrozumienia blockchainu i kryptowalut plus elementu handlu giełdowego jest bardzo wysokim progiem wejścia dla przeciętnego użytkownika internetu.

Fix

Jeśli jakaś technologia nie może zostać wytłumaczona w 2 minuty to nie ma szans na szeroką adaptację. Nikt nie będzie oglądał godzinnych wykładów zanim ogarnie jak używać danego portalu. Snapcaht jest prosty, doklejasz sobie mordę psa i tyle! Moim zdaniem obniżeniem progu wejścia było by wprowadznie opcji fast cashout która polegała by na tym że za prowizję Steemit brał by na siebie wymianę Steem na dolary czy inną walutę i wypłacał ludziom na konto. Przy okazji mogło by to rozwiązać problemy podatkowe dla ludzi którzy chcą pracować na Steemit full time. Co z tego że kogoś tutaj wciągacie skoro później macie na głowie dziecko które o wszystko musi was pytać i będziecie musieli mu ogarniać sprawy zamiany SBD, power down, wypłat na giełdę, zamiany na BTC, kolejnej wymiany na fiaty itp...

Takie firmy jak Apple odnoszą sukces bo są idioto proof więc nawet kompletna ameba poradzi sobie z makiem, iPhone, Apple Pay, iTunes, iOS,czy Airpods. Prostota, jak najmniejszy technologiczny punkt wejścia jest kluczem do rozrostu technologii. Co z tego że będę czegoś używać geecy skoro dla większości społeczeństwa będzie to czarna magia? Dla tego liczę na ZAPPL w który zresztą zainwes... wspomogłem powstanie, który doda kolejne narzędzie zbliżające Steemit do innych social media i bardziej przyjazne dla młodych gwałcicieli Snapa i tego typu wynalazków.

Czas dodania posta.

Biorąc na logikę warto celować z postami w peak hours, kiedy mamy szansę dotrzeć do największej liczby osób. Jakie to mogą być godziny? Poranne kiedy ludzie pierwsze co robią po przebudzeniu to zasiadają do soscial media, lub robią to zaraz po przyjściu do pracy. Kiedy chciałem zapostować coś dla tagu korea, kr, to sprawdziłem w google w jakich godzinach Koreańczycy wstają, oraz zaczynają pracę. I tak są to odpowiednio 7 i 9 rano. Druga pora dnia to wieczór kiedy ludzie są już po pracy, a w weekendy już od popołudnia. Posty którymi celuję w użytkowników anglojęzycznych publikuję w godzinach 22-23 lub nawet 1-2 w nocy kiedy chcę uderzyć w zachodnie wybżeże USA i dolinę krzemową.

Tutaj macie przykład statystycznego podejścia do sprawy, aczkolwiek artykuł dosyć wiekowy:

https://steemit.com/steemit-help/@steemrocket/the-best-time-to-post-on-steemit-infographic

Jakie tagi najszybciej się promują i zarabiają?

Oczywiście introduceyourself (hint – możecie tak tagować różne posty), howto, tutorial, community.
Najwięcej zarabiają mi posty na temat... mojego konta Steemit. Przyrost followersów, zarobków, najlepsze posty, oraz oczywiście przemyślenia na temat tego jak można Steemit ulepszyć, wypromować, zwiększyć community. Ktoś może powiedzieć że to pójście na łatwiznę bo można ciągle klepać takie posty i drapać się po jajkach ile się ma $ albo followersów i dzięki temu mieć jeszcze więcej, ale moim zdaniem to przysłuża się też do przyciągania nowych osób bo widzą że jakiś noname @dawidrams robi tutaj w 2 tygodnie minimalną krajową, chociaż celem było zrobić to w miesiąc. Dodatkowo postowany przez niego kontent jest co najwyżej średniej jakości. Tak jak pisałem w moim najlepszym do tej pory wpisie, takich ludzi od robienia selfie na Instagramie też tutaj potrzebujemy.

Zasada jaką odkryłem jest taka że wiem kiedy piszę post który zrobi buzz i zarobi więcej niż inne. Pisząc go czuję radość, słowa same wypływają albo są zbiorem przemyśleń które pojawiały się w ciągu całego dnia. Czasami jestem w stanie wypluć kilka losowych akapitów a dopiero później połączyć je w sensowną całość. Piszę i wiem że od pierwszych minut ten post złapie atencję. Kiedy indziej jednak męczę się żeby wymyślić cokolwiek ciekawego i wtedy uciekam do bezpiecznych tematów, zazwyczaj jakichś poradnikowych spraw związanych z krypto.

Monotmatyczność

Co do pisania krypto to mój kuzyn @adrianwastag ostatnio stwierdził że ,, o czym mam pisać jak nie znam się na bitcoinach a tylko o tym jest na tej stronie”, i nie można odmówić mu racji bo jak się wejdzie na główną to prawie cała zajebana takim kontentem. Nie ma w tym nic dziwnego, Steemit jest oparty na blockchainie kryptowauty, na początku byli tutaj tylko maniacy kryptowalut i ciągle przeważają. Dla tego człowiek z ,,ulicy” może czuć się obco i pomyśleć że to portal tematyczny a nie społecznościówka typu Reddit czy Wykop. Każda inicjatywa ściągania tutaj ludzi którzy nie są w krypto jest cenna i tutaj wracamy do akapitu Fix. Zmniejszenie progu wejścia aby każdy mógł się tu zaaklimatyzować.

Steemit jest tym na co czekałem od lat

Odkąd byłem w technikum to szukałem sposobów na zarabianie przez internet, czytałem o życiu digital nomadów (nie wiem czy w tamtych czasach już się ich tak nazywało), zarabiałem na reklamach i sprzedaży poradników. Później pojawiło się zainteresowanie kryptowalutami w 2013, przełom który pozwala mi prowadzić coraz ciekawsze życie i być coraz bardziej wolnym. W ciągu ostatniego roku prawie nie posiadałem pracy ,,etatowej” z wyjątkiem bardzo krótkiego ale i ciekawego etapu we Włoszech, gdzie spędziłem styczeń. Steemit to idealne narzędzie wspomagające takich wolnych ptaków jak jak ja i już mu nie odpuszczę, nie tym razem. Nie mam zamiaru finansować bieżących potrzeb ze środków ze Steemit, jedyne co robię to wymieniam SBD na Steem i będę sobie ciułał tutaj aż zarobi się jakaś konkretna kwota. Rozważę jedynie czasowe spieniężenie Steem w czasie jakiejś bańki aby obkupić się taniej.

Spodziewajcie się wkrótce zmiany klimatu w moich postach :)

Appreciate my content? VOTE UP, RESTEEM and FOLLOW
@dawidrams

Sort:  
Loading...

Dobry wpis, jest w nim moc, całkowicie zgadzam się z Twoim zdaniem na temat progu wejścia. przydał by nam się tutaj dobry PRowiec który przygotował by taki "How To rekrutowania" żebyśmy nie przedstawili steemit w złym świetle bo łatwo opisać steemit jako koleny produkt mlm (przez pomyłkę). Z mojego punktu widzenia przydatną informacją są informacje na temat godzin publikacji.

to prawda, szkoda zmarnować taki potencjał :)

Loading...

#niepopularnaopinia

MI chyba łatwiej traktować steemit jako zwykly agregator, a ewentualna waluta jako dodatek. Przerażą mnie myśl, że większośc materiałów pojawi się tutaj dla kasy.

Jestem na steemit od 01.2018 NAbralemnawyku pisania i pisze dla siebie jednak chcialbym miec jakas grupe wiernych czytelnikow. Dobra robota

Hej ja jestem ciekaw jak mi pójdzie obecnie początkujacy ale coś możliwe że napisze coś ciekawego od siebie :D A artykół swietny :D Pozdrawiam

Zjebisty artukol, jestem ciekawy ile polakow jest za granica i sa na Steemit. Obecnie miszkam w USA w Nowym Jorku ale widze bardza mala grupe aktywnych polskich steemian...

Świetny i przydatny wpis! Dzięki.

Jako nowicjusz, muszę szczerze podziękować za napisanie tego posta - świetny i przydatny materiał :)

Dzięki, będę się dzielił większą ilością przemyśleń po Polsku.

Fajny artykuł ,ale brakuje mi tu konkretnych informacji.Nie mniej przeczytałem go do końca co rzadko mi się zdarza. Mimo wszystko dzięki.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64015.61
ETH 3429.88
USDT 1.00
SBD 2.54