INSTRUCTIE VIDEO - Een foto aan je Steemit profiel toevoegen.

in #steemit7 years ago (edited)

Aangezien het voor nieuwe gebruikers soms moeilijk is om de werking van Steemit onmiddellijk te begrijpen, starten we met een serie nederlandstalige instructievideo's.

Om te beginnen een filmpje over hoe je een profielfoto aan je account toevoegd. - HD hier

Als je tips of ideeën hebt voor toekomstige filmpjes aarzel dan niet om het te laten weten :)

@nederlands

Sort:  

Goed idee, vooral korte filmpjes zijn top!
Je kan eventueel ook overwegen ze in GIF te plaatsen als ze niet langer zijn als een minuut.

Bedankt voor de tip! Het lukte me eerst niet om een profielfoto te uploaden, maar nu wel😜. Ik las ook dat je alle nederlandse berichten resteemed: super aardig van je!

Ik volg alle Nederlanders, dus jou ook als je het niet erg vind ;)

Geweldige tip! Ik probeer al 4 dagen om mn profielfoto aan te passen, maar nu is het eindelijk gelukt. Mijn upvote heb je, ook al is die nog niet zo veel waard ;)

goed idee er zullen genoeg digibeten rondlopen op steemit

Thanks! En er zullen nog veel gebruikers/digibeten bijkomen in de toekomst :)
Spamprobleem ff zelf opgelost ;)

ik had hem ook al geflaged :)

Bedankt, dat had ik wel begrepen hoor, maar wat als je geen foto's op een image host heb staan. je kunt niet gewoon een foto uploaden, tovh?

Handig. Ik probeer meer Nederlanders op Steemit te krijgen. Dit soort filmpjes zijn zeer welkom! Ik volg je, dan kan ik zien wat je allemaal nog meer hebt.

Congratulations @nederlands! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem community has lost an epic member! Farewell @woflhart!
SteemitBoard - Witness Update
Do not miss the coming Rocky Mountain Steem Meetup and get a new community badge!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

@steemcleaners know what to do with spammers :)

hellow how to gain followers in steem :)

There is a reason you're rep.lvl 20 mate... Stop spamming!

@steemcleaners

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58397.49
ETH 2619.60
USDT 1.00
SBD 2.42