Превара на АлиЕкспресу

in #scam6 years ago (edited)

[This Text in English] Јесте ли икад покушали да купите било шта преко АлиЕкспреса? Обично иде добро, осим кад натрчите право на преваранта…



Иначе сам веома опрезан око наручивања било чега преко интернета. Имате гомилу хорор прича корисника који су се усудили да наруче скупу ствар (на пример камеру или лаптоп). Изгледа да су људи постали свесни могуће преваре, па су, преставши да наручују скупе ствари, спустили цену преваре наниже…

Дана 11. новембра 2017. наручио сам преко АлиЕкспреса „Преносиви сет сложивих мултифункционалних рефлектора за фотографску расвету“ — једноставну ствар са акцијском ценом од 15,62 долара и ценом испоруке од 2,80 долара. Укупан износ био је само 18,42 долара, а „продавац“, компанија која се бавила превара под именом An Illusion, одмах је скинула новац с моје ВИСА дебитне картице. Неколико дана касније тражили су сулуду додатну суму „због њихове грешке“. Наравно, одбио сам, јер сам овим додатком могао купити јефтиније исту ствар на неколико других места. Осим тога, ниједан поштен купац не би наплатио купцу сопствену грешку.

Затим су ми рекли да цена остаје иста, али да ће испорука трајати бар 50 дана. Сложио сам се. Али кад сам се вратио након 50 дана чекања да видим фазу испоруке, тамо ме је чекало неугодно изненађење — речено је да је пошиљка достављена 1. децембра, и да је трансакција затворена! Још горе, нисам могао да отворим спор због истека рока!

Већ би ово био довољан скандал, али сервис за заштиту купаца код АлиЕкспреса био је још гори. Пошто сам поднео извештај о овим преварантима њиховом сервису за заштиту купаца (Customer Protection Service), добио сам само обећања различитих бот помоћника (пет њих — Аманда, Сахара, Жаиме, Андре и Зара), о „хитним мерама“ , „вишем нивоу“, „специјалом менаџеру“… и увек уз обећање да ће се јавити, али никад нису. Срамота.

У међувремену, преваранти из An Illusion су се јавили преко извесне Еми Ју, и понудили повраћај новца преко PayPal-а. То бих прихватио, али у Србији не можете да примате новац преко PayPal-а, јер Централна банка третира своје грађане као таоце: PayPal in Serbia – Truth and Misconceptions. Објаснио сам да је поврат новца преко PayPal-а немогућ, и једини начин је био да ми пошаљу наручени производ. Одбили су! Очигледно су лагали да га више немају на залихама, јер су оглашавали 9725 преосталих комада!

Једина њихова понуда била је (немогућ) повраћај путем PayPal-а! Сјајан „пословни план”, заиста.

На крају, могу са сигурношћу да предвидим повратак старих добрих зиданих трговина. Интернет преваранти ће њихов повратак учинити добродошлим :)



img

e-vizitka - 2017-10-28_131026-mala.jpg


Sort:  

Dovoljno je neprijatna samo prepiska sa njima, da ne govorimo o neisporučenoj robi, podržavam pisanje o njihovoj nekorektnosti, neka se zna, @lighteye

Хвала лепо, @vvladan, заслужили су и наставак :)

Заказывал. Последний заказ была мышь для компьютера, очень удобная беспроводная, работает на 20 метрах, дальше не проверял, очень неудобно следить за стрелочкой на мониторе за более дальнего расстояния.
Именно с этой мышью были проблемы. Продавец зачем-то отправил её в Латвию. Отслеживал по заказу, куда отправилась мышь. Открыл спор когда она прибыла в Латвию, а на Алиэкспресс писали, что она в России. В итоге доставили куда надо за 2 недели. Дополнительно к сроку заказа.
Никогда не заказываю платную доставку. Всегда требую, чтобы заказ был по бесплатной доставке. Через Алиэксспресс последний раз заказывал: чехол-клавиатура для планшета, мышь флешка с 2 входами mikro USB и USB вход. Заказывать фото технику или компьютерную технику не имеет смысла. она дешевле в России. Мелкая техника дешевле в Китае.
https://ru.aliexpress.com/item/9-Android4-4-quad-core-tablets-pc-wifi-bluetooth-1GB-16GB-9-inch-tab-pc-OTG/32322155803.html?spm=a2g0v.search0204.3.100.43931933boYr0h&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10152_10151_10065_10344_10068_10342_10343_10340_10341_10543_10084_10083_10618_10307_10301_5711216_10313_10059_10534_100031_10103_10627_10626_10624_10623_10622_10621_10620_5711316_5722415_10125%2Csearchweb201603_41%2CppcSwitch_4_ppcChannel&algo_expid=6b17ec27-6a13-4598-8c96-c9b74cd5a543-14&algo_pvid=6b17ec27-6a13-4598-8c96-c9b74cd5a543&transAbTest=ae803_3&priceBeautifyAB=0
Оперативная память 512MB цена 3800 рублей
https://www.dns-shop.ru/product/f5602f5b82313330/96-planset-irbis-tz960-8-gb-3g-cernyj/characteristics/
оперативная память 1 ГБ цена 4500 рублей. Зачем мне покупать более слабый планшетный компьютер ждать доставку, когда чуть дороже заплатить и будет более лучше по качеству при незначительной переплате. 700 рублей это примерно 11.5 долларов есть смысл доплатить, когда оперативная память будет в 2 раза мощнее.

Yes, @rosgard, when you have a choice, it's always better to buy the things you can touch. Even if they are a little more expensive.

Hm, moje iskustvo sa Alijem do sada super, iskreno kupovala samo boje i cetke , neke sitne gadzete i sad u poslednje vreme neke sitnice za tetoviranje za bratovu tatoo radnju. U principu idem na one koji imaju najbolje ocene i dosta prodatih istih ajtema..Imali jednom situaciju umesto ranca stigao lejzi bed :) Ali posle mog urlanja i slanja mailova slika itd, vratili mi pare na internet karticu Inteze..
E da, kako to mislis nema uplata na Pay pal, meni pre par dana leglo sa Saatchi arta uplata za prodati print?
Inace, i ja sam sve vise pobornik pipnem- kupim-nosim @lighteye

Можда Saatchi art плаћа с локације у Србији, @jungwatercolor. Проблем су плаћања из иностранства. А за ово се управо спрема наставак, јер се АлиЕкспрес показао изузетно лоше у заштити муштерија.

Stvarno lose iskustvo, steta. Moj muz i ja stalno narucujemo sa Alija (lampe, telefon za dete, par puta smo i neke majce i ranac koji ovde ne postoje ili su 10 puta skuplji. A najcesce narucujemo kablove, punjace... ...ne znam sta sve ne..) , i nikad nikakav problem. Evo juce smo narucili nekakav sportski sat za mene, sa Alija ali je isporuka iz Spanije (jeste li videli da nije uvek sve iz Kine? ;) ), i vec danas dobismo poruku da je sat u Holandiji. Dakle, bez carine i bez troskova slanja...Mi smo stvarno prezadovoljni.
Ako pogledas ocenu koju prodavac ima, prilicno je visoka. Verujem da ovo sto se tebi desilo, verovatno je bas redak slucaj. A i Pay Pal u nesrecnoj Srbiji ...
Je l vise nisi u kontaktu sa prodavcima iz Kine?

Начин на који се опходе показује да није у питању случај, него тежак безобразлук. Осим тога, онај ко је поставио систем може и оцену да дотерује по жељи. Биће наставак.

Treba biti oprezan, sta reci. Nadam se da se neces ponovo razocarati.
Uzgred da pitam, s obzirom da su stavili da je roba isporucena, jesi li ostavio svoje misljenje javno, da i drugi mogu da vide?

ebay/paypal koristim preko 10 godina. pitanje je hocu li dalje jer EU uvodi pdv na narudzbe iz kine + Hrvatska Pošta uzima minimalno 4 kune na free ili plaćenu poštarinu.

Што је бирократија крупнија, то је незаситија, @svarozich. Све ће то блокчеин да збрише, треба само што пре прећи на децентрализоване криптовалуте.

Iskreno, ja nikad nisam imao problema sa njima. Narucio sam minimum jedno 30 stvari i nikad nije problem bio.

Ја сам наручио 14 ствари. Тринаест продаја је прошло без проблема, @miroslavrc. Само је питање на којој ћеш се закуцати.

Ићи ће наставак после последњег круга завитлавања муштерија и пошто сам видеo да нисам једини — они имају позамашан досије :)

A dobro, realno, uvek ce biti nekih koji ce prevariti nekog na nekim online prodavnicama. Mada jedino sto Aliexpress ima veoma slabu podrsku musterija.

Hello lighteye!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58183.32
ETH 2475.34
USDT 1.00
SBD 2.38