You are viewing a single comment's thread from:

RE: Превара на АлиЕкспресу

in #scam6 years ago

Hm, moje iskustvo sa Alijem do sada super, iskreno kupovala samo boje i cetke , neke sitne gadzete i sad u poslednje vreme neke sitnice za tetoviranje za bratovu tatoo radnju. U principu idem na one koji imaju najbolje ocene i dosta prodatih istih ajtema..Imali jednom situaciju umesto ranca stigao lejzi bed :) Ali posle mog urlanja i slanja mailova slika itd, vratili mi pare na internet karticu Inteze..
E da, kako to mislis nema uplata na Pay pal, meni pre par dana leglo sa Saatchi arta uplata za prodati print?
Inace, i ja sam sve vise pobornik pipnem- kupim-nosim @lighteye

Sort:  

Можда Saatchi art плаћа с локације у Србији, @jungwatercolor. Проблем су плаћања из иностранства. А за ово се управо спрема наставак, јер се АлиЕкспрес показао изузетно лоше у заштити муштерија.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58237.47
ETH 2479.72
USDT 1.00
SBD 2.38