What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

in #romania6 years ago (edited)

image.png

Approximately 100 Romanians and one Greekwoman

This morning I was in the mood and I had the patience to look for Romanians on steemit. This is how I found that under the tags #ro and #romania are writing the following people:

Aproximativ 100 de români și o grecoaică

În dimineața asta am avut chef și răbdare pentru scotocit. Așa am aflat că pe tagurile #ro și #romania postează următorii:


@aboutlife2017, @aci7, @adrian.ungureanu, @adrianbucks, @adrianobalan, @adrianv, @adypur, @aiuli, @alenthin, @alexandra2000, @alexandraioana26, @alexandravart, @alexdory, @alextuteu, @alexvan, @alin89, @alinabarbu, @alinhimself, @alinx, @allesia, @anabunescu, @ananuaremere, @andreea290, @andreipopa, @andreiscurtu, @andu, @anonimnotoriu, @atanasiucatalin, @atasieiart, @azen, @bankthecrypto, @benjy87, @bluemoon, @brojboiuanca, @buzlealex, @calatorulmiop, @catalin2903, @catalincernat, @cgabriel, @cgame, @comsa, @conasulucian, @craftideas, @cretalex, @creutzy, @cristian07, @cristinaaa, @cristinaionescu, @cruella, @delph1, @demostene, @deyu, @diana.catherine, @didutza, @digitalplayer, @discoverro, @doinita, @donkromania, @dragosroua, @dukurcd, @dumitriu, @elfalexa, @eliahsoul, @emabaker, @equ1l1br1um, @erikvantools, @exit-the-matrix, @fishmon, @gabriel.ncl, @gabrielatravels, @gabrielvlad, @gamestack, @georgian, @gheambyt, @giorgianapower, @grazie, @guyfawkes4-20, @ileana56, @ioan, @ionutciobanu, @ionutdanescu, @jo1995, @jwolf, @kfn13, @kozonake, @lauralaura, @laurentiu.negrea, @lazarescu.irinel, @lidiagheorghe, @lishu, @lordoftruth, @luciamuresan, @luciancovaci, @madalin, @meanmommy33, @mihaistirbulescu, @mihaisyblu, @mindme, @mirelairis, @miruna, @missdeli, @modemser, @myvictoria, @nae, @narcisyo, @nature.art, @nickandteam, @nicolaepavelean, @oanadumi, @octav.moise, @octavianfeodot, @okkiblu, @paulmaior, @photovitamin, @pink-coco, @poetrip, @prdgmshft, @pulsar, @r2cornell, @radudangratian, @raise-standards, @raluca, @raoul.poenar, @rapboymeh, @razvanelulmarin, @razvan-stanciu, @rbm, @romanian-abroad, @ropname, @rostirgeo, @ruth-elise, @sarmizegetusa, @scripnicu, @sebi99p, @shmutsi, @sibip, @silviu93, @smartin777, @sorin.cristescu, @sportschallenge, @sstefan, @steemmillionaire, @stefanonsense, @sunterra, @teodora, @teos, @themovieplace, @thenovac, @theodoresco, @thethirdeye, @tzontzonel, @unacomn, @vargart, @victorcovrig, @viorel, @vladcraciun, @vmoldo, @vmoldo2, @vonaurolacu, @vultur, @xennotium, @zizuflorin
LE: @andyx, @dianax, @lidac, @viorel, @mejustandrew, @happychild, @anarcho-andrei, @mu1stu, @wepz
Sort:  

Mai e un ciudat... @steemmillionaire! A devenit milionar cand a vandut bitcoinii la 150USD, si acum o arde pe aici. Scrie despre Gridcoin, cryptocurrency, si pune poze de pe unde umbla...

Imi place, si eu scriu despre spatiu si stiinta, am mai multe articole documentate bine.

salutare la toate romanurile care este aici asa :) eu nu este ungur si nu declar ca ati furat la ardealu :))

Te tog mai adauga la lista pe @alexvan și @jwolf !

Adaug. Nu știam că @jwolf e român !

E roman de aici din Bucuresti student din provincie ! Nu foloseste tagurile ro, doar #romania cand posteaza despre România. A crescut foarte repede comentand la useri mari despre crypto si meme!

Bravo lui ! Și la mai mare !

hehe asta imi place la nebunie "nu vor sa se stie ca sunt romani "de ce oare?ar fi absurd desi cred ca ai mare dreptate eu am fost pe afara in vreo 4 tari si exact asa este vorbesc in limba lor chiar daca te vad ca esti roman parca le e rusine de nationalitatea lor
keep make good job i love youre post i upvote easily and i follow all youre list

Nu vreau să discutăm de ce uită unii de unde au plecat. Fiul meu este plecat de ceva vreme din România și îmi povestește destule. În rest, numai de bine. Poate totuși reușim să coagulăm o comunitate românească pe steem.

cu siguranta se va crea o super comunitate romaneasca in curand deja suntem peste 400 si acel grup in discord va creste rapid si frumos si steemit va deveni la fel ca si facebook foarte cunoscut si cu foarte multi romani

Să sperăm că ai dreptate. Interesant ar fi să punem undeva o listă cu românii de pe steem.
Ceva ușor accesibil și unde să poată fi adăugați ușor cei noi.

Ți-o spun cu si ceritate că, în puținul timp de când sunt pe steemit, am simțit nevoia de a posta ȘI în română.
Personal sunt aici pentru că obișnuiam să bloguiesc dar în limba maternă. Știu engleză dar nah...nu e ca limba mea 🤓 . N-am intrat in steemit neapărat cu intenția de a mai face un “buck” dar sunt bineveniți. Am intrat în primul rând pentru experiența de blogging cu o comunitate super deschisă la asta.
My point is, dacă ezistă sau va exista o comunitate românească pe aici mi-ar face mare plăcere să fac prte din ea și să contribui.

Cel puțin parțial sunt de aceeași părere cu tine. Eu cu engleza, mai greu. Mai mult partea tehnică. Dar dacă e vorba să scriu corect, cu subiect și predicat, nuanțat, cu subtilități, îmi este aproape imposibil în engleză.
Există și un canal pe discord #promo-romania !

Foarte buna postarea, dar sunt sigur ca sunt peste 2000 de @Romani pe steemit.

https://steemit.com

Sunt absolut convins că sunt muuult mai mulți decât am reușit eu să adun astăzi cu trăznaia mea de postare. Dar ce îmi place teribil e că mulți au reacționat pozitiv și chiar au dat o mână de ajutor.

Adăugat ! Încet, încet se completează lista.

Adaugati si The Trashumanist (delph1) la lista ;)

Ce ziceti de o intalnire offline?

Se face ! Mă refer la adăugat ! Despre întâlnire offline, cred că e mai bine să discutăm pe Discord: https://discordapp.com/channels/406749124726358016/406749124726358018

Îi adaug pe toți. Mulțumesc pentru completare !

Cu drag :)

Tre' să lucrăm cu toții la comunitate, merge mult mai bine treaba așa.

Corect. Mai ales că aici nu ne concurăm. E loc pentru toată lumea. :)

Multumesc, @lishu, m-am activat si eu, maine scriu ceva in #ro :D

Pe mine nu m-ai gasit :P desi cam votez postarile romanilor ;)

Scuzeeee ! M-ai votat și pe mine de câteva ori. Remediez acum !

dap alex voteaza tot ca si mine de altfel

De ce crezi tu că am muncit să fac lista asta ? Pentru că voturi pentru români și pentru că îmi doresc o comunitate românească pe steem !

Nici o problema !

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63633.54
ETH 3477.74
USDT 1.00
SBD 2.54