You are viewing a single comment's thread from:

RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

in #romania6 years ago

Ți-o spun cu si ceritate că, în puținul timp de când sunt pe steemit, am simțit nevoia de a posta ȘI în română.
Personal sunt aici pentru că obișnuiam să bloguiesc dar în limba maternă. Știu engleză dar nah...nu e ca limba mea 🤓 . N-am intrat in steemit neapărat cu intenția de a mai face un “buck” dar sunt bineveniți. Am intrat în primul rând pentru experiența de blogging cu o comunitate super deschisă la asta.
My point is, dacă ezistă sau va exista o comunitate românească pe aici mi-ar face mare plăcere să fac prte din ea și să contribui.

Sort:  

Cel puțin parțial sunt de aceeași părere cu tine. Eu cu engleza, mai greu. Mai mult partea tehnică. Dar dacă e vorba să scriu corect, cu subiect și predicat, nuanțat, cu subtilități, îmi este aproape imposibil în engleză.
Există și un canal pe discord #promo-romania !

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58049.95
ETH 3128.51
USDT 1.00
SBD 2.21