You are viewing a single comment's thread from:

RE: What I found on steem ?/ Ce am mai găsit pe steem ?

in #romania6 years ago

hehe asta imi place la nebunie "nu vor sa se stie ca sunt romani "de ce oare?ar fi absurd desi cred ca ai mare dreptate eu am fost pe afara in vreo 4 tari si exact asa este vorbesc in limba lor chiar daca te vad ca esti roman parca le e rusine de nationalitatea lor
keep make good job i love youre post i upvote easily and i follow all youre list

Sort:  

Nu vreau să discutăm de ce uită unii de unde au plecat. Fiul meu este plecat de ceva vreme din România și îmi povestește destule. În rest, numai de bine. Poate totuși reușim să coagulăm o comunitate românească pe steem.

cu siguranta se va crea o super comunitate romaneasca in curand deja suntem peste 400 si acel grup in discord va creste rapid si frumos si steemit va deveni la fel ca si facebook foarte cunoscut si cu foarte multi romani

Să sperăm că ai dreptate. Interesant ar fi să punem undeva o listă cu românii de pe steem.
Ceva ușor accesibil și unde să poată fi adăugați ușor cei noi.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60950.37
ETH 3387.59
USDT 1.00
SBD 2.49