🎤 STEEMIT #RAPCHALLENGE - WEEK #2 SUBMISSION THREAD 💰

in rapchallenge •  6 months ago


MAKE SURE YOU READ THE RULES!

STEEMIT RAP CHALLENGE WEEK #2


steem it rap challenge.png



IF YOU ARE PARTICIPATING IN THE RAP CHALLENGE THIS WEEK. YOU MUST SUBMIT YOUR VIDEO AS A COMMENT ON THIS POST FOR IT TO BE JUDGED.

IF YOU DO NOT SUBMIT YOUR VIDEO ONTO THIS POST, IT WILL NOT BE JUDGED.

GOODLUCK TO EVERYONE PARTICIPATING THIS WEEK

NEXT WEEK EVEN MORE PRIZES!



If you enjoy my blog, please vote for me as a witness

Goto the URL below, scroll down and type in my name rondonson and click "Vote"
https://steemit.com/~witnesses
Capture1.PNG

steemitsig.png

Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  trending
·
·
·

ha, a randomwhale upvote xD tanx

·

yo bro i love this! you did good bro,....

keep it coming bro!

"bam!" i love that part.

·
·

sweet :)

·

haha congrats on the whale vote, and dope lyrical content on that verse

·
·

Thanks! Oh, was just about to ask for your entry. i see you just submitted.

·

"saving digital currencies like coupons" LOL

·

You the real slim shady of the battle, flow is techincal but dope

·

I liked this too!!! Good flow man!!!

·

"MC's floating belly up like otters" tho haha, yeee!

·

yo bro you killed this !! good shit man

keep em comin!

·
·

I would actually like to judge if that option is still availible?

If not it's good and I'll keep em comin'...

·
·
·

right now im good on the judges but i'll open up the doors soon for that. Right now we need rappers not judges lol

·
·
·
·

Okay, i'll keep 'em comin' then!

Keep me in mind.

·
·
·
·
·

i gotchu bro

·
·
·
·
·

When are winners announced?

·
·
·
·
·
·

On sunday bro. Your entry is FIRE🙌 damn

·
·
·
·
·
·
·

Thanks bruh I been writin' for about 11 years now.

I'll keep firin' 'em off.

·

dope patterns mang!

·

I'm diggin this

Hope you enjoy it! If you do, I've got plenty more music on my blog! And I will follow back whoever gives me a follow.

·

Get all your friends to submit entries and I bet you guys find another reason to make music on the weekends! :p

·

Ung son, a lesson on bars

·
·

Go pack go!

·
·

I dig it man, u can flow.

·

Damn homes🙆 You killed it mahnnnnn

·
·

Thanks man! Appreciate it!

Here is my submission. I decided to mix it up and do a freestyle this week. Let's have some fun!!!

·

ahahahah you re a natural :) very cool

·
·

Thank you!!!

·

yooo that shit is dope for a freestyle! and bold brother lol

·
·

Thanks man!!! I'm glad you made this challenge. Music has really got me back into steem. I'm trying to get everyone i know on this platform!!!

·
·
·

@alao no doubt man, please remember to upvote these posts. Almost everyone who posted a video didn't upvote this post...support the challenge man! lol

·
·
·
·

Upvoted and resteemed!!!!

·

Freeatyles for real. Much props

Yeeeee!

Let's get it!

-Hashbrown

·

hash hash hash!!! HOT!

·

I was waitin for you to kill it. Sounds way doper when you sync it up, thats what i did this week.

·
·

Haha thanks

Yeee, was really feeling your entry this week, good job! Amazing what a little work on the editing end will do.

·
·
·

Only took me an extra hour.

·
·
·

Yeah, ill keep at it.

·

Awesome delivery as always \o/

·
·

Appreciated!! You were gettin it on yours too!

·
·
·

Eyy thanks mang!!!

·

Im diggin the name hashbrown stay up homie

·
·

I recommend headphones for this one, full lyrics are provided below so you can read or rap along. I appreciate you all for listening and reading my lyrics.

Verse:
Yo here we go again, another rap challenge
Follow all the rules so you know that that's valid
I'm not singing this is not a soul ballad
Upvote me, you're needing no poll ballots

This a classic beat, this not by Dj Khaled
It's a Dilla heavy hitter, hard to handle like a mallet
Food for thought written out to serve pallets
Cliche rhymes are tossed but no salad

I'm writing rhymes to change lives with no malice
Found the fountain of youth, but the truth, there's no chalice
The greedy break up homes aiming for their own palace
Who don't know how to define a true friend or what a pal is

I'm so blessed, I wander/wonder lands, with no Alice
It's only New if the shoe fits, but no Balance
Gotta grip on the game, my hand has got a callous
Stabilizing on the beat with heavy layers, I'm a ballast

Song Lyrics Copyrighted by Verbal D

·

daaaaamn bro!!! im gonna have hard time judging this one..whoa! this is a great submission homie!

salute to you! thank you bro, lets keep giving Hip-Hop some STEEM!

·
·

Thank you bro, I'm really glad you liked it, I just wrote this, it's 5:24am, haven't slept, and about to help a friend move in 2 hours haha! What I do for the love of Hip Hop, let's keep moving the culture forward. Steem on, and salute indeed, please have fun judging

·
·
·

Thank you very much!

·

Eyy good shit mang, god like!!

·
·
·

VERY COOL :)

·

this is dope!!!

·

🔥 Nice flow man!!!

·

Dope sick

·

You put the most work in as far as studio editing your submission. Dope. Where u from?

·
·
·
·
·

Philly kinda far for me to travel for studio time. I was about to ask u whats up wit the stu.

·
·
·
·

It really doesn't cost that much to make your own studio. 500 bucks in a room with semi good insulation.

·

Thanks for the love everybody.

·

that was CRAZY good :)))

Lets get it baby!! Hope ya'll like my quick 16. They only gave me 1 minute to work with.

·

"yeah you hustle but ya connect say you re-up slow" fire

·
·

yeah that line is hard hahaha bars fam

·

Challenge!!!! Nice flow!!

·
·

Thanks for the love. Bless up

·
·
·

Good looks my g. Stay blessed

·
·
·

💪Yessir! Thanks mahn

Cheers to all involved!
@skrapa33 represents,


Thanks to our sponsors, contestants, and viewers!

·

shout out to ron don johnson hahahaha that was epic! good entry bro

·
·

ya, 2nd week in a row I butchered your name, any advertisment is good advertising

Im so slow that I freestyled to all 3 beats thinking that was the challenge.lol




·

lmaooo..well you can only use one of these as your submission, so which one you want to use?

·
·

All of them are random freestyles of me joking around so i randomly pick this cause of the weird beat.

·
·
·

@waronbills this is dope my g! dope off the head shit bro i fuck wit it

·
·
·
·

thanks family.... let keep it going my dude.

·
·
·
·
·
·
·
·
·
·
·

dope...this was fun.lol

You guys should be upvoting and resteeming this post.

Support the challenge that you participate in.

Man, ya'll got much respect from me! Thanks to everyone who dropped some lyrics, ya'll making it harder to judge ☺ which is great!
Steem on everybody, STEEM ON!!!
1♥

For the Love of Hiphop

Different styles across the board. Im loving it. Ya'll keep doing ya thing. Ima follow those in the contest, artist should always support artist. The versatility is what makes this dope. Artistry is unique, thats what makes us who we are. I look forward to compete in as much battles as possible. Bless up

·

@youngogmarqs yo you got the exact right idea bro, and i hope everyone here does that because Hip Hop here needs to stand together bros

😁 too many dope entries. @rondonson you're in for some critical decision making bruv

·

im loving this man, only week 2 bro!

we got a long road ahead of us, gonna be a lot of big prizes and winners

·
·

Im stoked!! This is moving real fast

·

·
·

Yo , where is your up votes? This isn't too bad.

Could the real Slim Shady plz stand up ?!!

·

AHahahahahahah :D

i write great rap songs ..but i cant sing them ahahahah

·

Be a ghost writer!!!

·
·

Great idea @alao

Just waiting on the new instrumentals to drop, :)

·

Yea this is gonna be a weekly thing for me even if the competition stops!!!

·
·

@alao the rap competition is never gonna stop!

IF YOU ARE PARTICIPATING IN THE RAP CHALLENGE THIS WEEK. YOU MUST SUBMIT YOUR VIDEO AS A COMMENT ON THIS POST FOR IT TO BE JUDGED.
IF YOU DO NOT SUBMIT YOUR VIDEO ONTO THIS POST, IT WILL NOT BE JUDGED.

Is this the rules?

Upvoted with some of my #whaleshares from @officialfuzzy that I won last week. Let's keep this going. It needs to be trending on the first page!!!!

·

@alao my brotha...man that shit is what hip hop needs, and you know ..yo email me exactly how you did it rondonsonmusic@gmail.com so i can make sure i do it right my first time.

·

Thank you for reminding me....incoming whale!!!

This post received a 4.6% upvote from @randowhale thanks to @rondonson! For more information, click here!

Dope !!!!
im a persian rapper , rappin for 12 years , rap is illegal in our country and we cant do it like the others ....
if you are interested to persian rap you can follow my work on steem profile , i try to explaint content of my music in english language :
https://steemit.com/music/@sarmast1992/sarmast-will-be-continiue