Pierwsze ujęcia zimowe (7 zdjęć)

in #polish5 years ago

Każdy wolny weekend to okazja do wypadu na ryby. W ten weekend miałem akurat dużo wolnego czasu więc postanowiłem wybrać się nad Wisłę zarówno w sobotę jak i niedzielę.

Sobota nad wodą piękna jak na tę porę roku. Słonecznie i bezwietrznie. Uroku dodawał szron.

Niedziela początkowo dorównywała pogodą sobocie. Aż do czasu kiedy wsiadłem w samochód. W drodze nad Wisłę zachmurzyło się i zaczął wiać wiatr. Część drogi musiałem pokonać na piechotę. Zanim dotarłem na wybrane wcześniej miejsce zaczęło sypać śniegiem.

DSC_0338.JPG

Śnieg zwłaszcza ten pierwszy ma swój urok. Ale najfajniej ogląda się go przez okno zwłaszcza w nocy na tle lampy. Stercząc nad wodą, w wietrzny dzień trochę trudniej dostrzec jego uroki. Ryby chyba były zaskoczone śniegiem i podziwiając go zapomniały się pożywiać. Nie miałem oczywiście rękawiczek. Ręce i kołowrotek całe w śniegu. Przelotki wędziska zamarznięte .

DSC_0330.JPG

Postanowiłem zrobić sobie krótką przerwę. Znalazłem więc w sobie trochę siły i chęci na zrobienie kilku ujęć znad wody.

DSC_0332.JPG
Nawet jedno selfie :)

To był chyba jedyny weekend tego roku podczas którego nie złowiłem ryby. No cóż, wyszło kilka zdjęć a ryby będą musiały poczekać do kolejnego weekendu.

DSC_0336.JPG

DSC_0320.JPG

DSC_0340.JPG

Zdjęcie z soboty aby pokazać jaki kontrast był między dwoma sąsiadującymi ze sobą dniami.

DSC_0324.JPG

Sort:  

Welcome.
I am a Fish-bot that supports fishing posts.
Thank you for publishing the post and use of the myhuntingfishing,fishing or pl-wedkarstwo tag, which I rewarded with "upvote".
If you care about the development of this bot, all you need is to like this comment, and the power of this fish-bot will grow. Thank you
Witaj.
Jestem Rybo-botem wspierającym tag pl-wedkarstwo i myhuntingfishing
Dziękuje Ci za opublikowanie posta i użycia tagu pl-wedkarstwo lub myhuntingfishing oraz fishing, który nagrodziłem "upvoutem". Jeśli będzie Ci zależało na rozwoju tego rybo-bota wystarczy byś w rewanżu "upwoutował" czyli polubił ten komentarz a moc tego rybo-bota będzie rosła. Dziękuje
Добро пожаловать
Я рыба-бот, который поддерживает рыболовные посты.Спасибо за Ваше сообщение и использование тегов pl-wedkarstwo, fishing или myhuntingfishing который является наградой «upvoutem ». Если вы заботитесь о развитии этого рыцаря, все, что вам нужно сделать, это «взволноваться» в матче-реванше, то есть, как этот комментарий, и сила этого fisboot будет увеличиваться. спасибо

977ed90d51b801891e07b99740d68a9e.gif

Congratulations @wzp! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 300 replies. Your next target is to reach 400 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Meet the Steemians Contest - The results, the winners and the prizes
Meet the Steemians Contest - Special attendees revealed
Meet the Steemians Contest - Intermediate results

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62777.17
ETH 2951.08
USDT 1.00
SBD 3.59