Konkursowy Neo

in #polish6 years ago

Cześć, jestem Neo.


kotek neo.jpg

Może już o mnie słyszeliście. Mój Pan uznał żebym napisał post o Sobie i troszkę poopowiadał.
Podlinkuję wam go o tutaj
Dzisiaj za to moja Pani namówiła mnie do wzięcia udziału w konkursie
Ciężko było mi zrobić te zdjęcia, ponieważ ciągle się rozpraszałem i pani musiała mnie usypiać żeby przygotować mnie do pomiaru. Teraz pokażę wam zdjęcia które zrobiła mi Pani. Nie wyszły za ładne bo ciągle się ruszałem.

kot d.jpg

kot b.jpg

kot c.jpg

Może nie są zbyt dokładne, ale przynajmniej mniej więcej wiem jaką mam długość. Mam prawie 3 miesiące więc nie jestem za długi. Nie ważne że jestem malutki ważne że mam wielkie serce i kocham moją rodzinę.

Pozdrawiam Neo

Sort:  

Hej jeszcze jedna sprawa, zostawiłem ci kom pod tym postem https://steemit.com/polish/@veroni/moj-kierunek-technik-zywienia

Pewnie niezbyt często czytasz komentarze z starych postów, a chciałem żebys przeczytałą

Słodki ten twój kociak
Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :D

Mojego nie mogę złapać :(
2.jpg

It has been scientifically proven that stroking a cat can lower one's blood pressure.

Milusi kotek !!!

Bardzo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99