Ogłaszam konkurs na najdłuższego kota

in #polish7 years ago (edited)

Zainspirowany konkursami które można znaleźć na tej stronie, jak i zachowaniem mojego kota postanowiłem zrobić konkurs na najdłuższego kota

Moj kotek zwany czasem pandą ma w zwyczaju kłaść sie na brzuchu z wyciągniętymi nogami i wydaje sie byc wtedy bardzo długi
IMG_20180209_220732.jpg

Zasady konkursu

  1. Należy dodać min 3 zdjęcia
    Jedno musi ukazywac cała długość kota
    Drugie jego koniec mierzony przy końcu łapek
    Trzecie zdj powinno przedstawiać początek kocich łapek lub pyszczka ogólnie początek od którego mierzysz kota
  2. Zdjęcie musi ukazywac ze miarka która mierzysz kota jest prosta
    (najlepiej użyć tej metalowej co jej sie urzywa na budowie)
  3. Swoje zgłoszenia proszę publikowac pod tagiem #dlugikot (bez polskich znaków)
  4. Zgłoszenia przyjmowane sa do dnia 16.02.2018 do godz 18.00
    Około 19 zostaną ogłoszone wyniki
  5. Biorąc udział w konkursie wyrażasz zgodzę na wymienienienie twojgo nicku w moim poście z ogłoszeniem wygranego i ewentualnie użycie zdjęcia

Nagrodą dla wygranego to 0.2SBD
Wiem ze skromnie, ale jestem nowym użytkownikiem i jestem biedny
W razie gdyby ten post osiągal jakąs sensowna sumę to zwiększę pule nagród ale zostanie ona przekazana następnego dnia(17.02)
IMG_20180209_220746.jpg

Będę wdzięczny za upvote, reestema i wzięcie udziału w konkursie
Mam nadzieję ze będziemy się dobrze bawić IMG_20180209_220825.jpg

Sort:  

Jak się tylko mój zechce zmierzyć to wezmę udział😀

Moj kot ostatnio stal sie tak leniwy ze czasem nawet jje na leżąco
IMG_20180210_220922.jpg

Jak wrócę z pracy to podejmę próby negocjacji z moim kotem :D
P.S umaszczenie ma te same, biało-czarne :D

Hahaha :) Dobre! Jutro dopadnę mojego bengala z długimi przeszczepami :P ale jeszcze rośnie i w sumie nie wiem czy się da tak naciągnąć ;)

Mam nadzieję ze bengal będzie współpracował :D

Aha i jeszcze jedno, konkurs odbędzie sie jeśli weźmie w nim udział minimum 3 osoby

Haha , świetny konkurs, chyba zglosze mojego byczka ;D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 60354.53
ETH 2608.25
USDT 1.00
SBD 2.54