Sort:  

Super, że mi przypomniałeś o Pamukkale. Dzięki temu mam pomysł do konkursu podróżniczego @suchy w temacie #2 Opisz jedną z najdziwniejszych sytuacji, która spotkała Cię w podróży. Ale tam miałem akcję z transportem. Miejsce super, ale dojazd tam niezłe jaja. Pozdrawiam

Zatem czekamy na wpis :)

Postaram się wyrobić w czasie;-) Temat już jest;-)

Jak coś to pisz, potrafimy naginac czaso -przestrzeń :)

Dobrze wiedzieć ;-)Pozdrawiam

Bardzo jestem ciekaw Twoich wrażeń, a więc czekamy.

Co do selfików sprawa jest nieco bardziej niejednoznaczna. Tak mi się wydaje. Mordy przyciągają wzrok, więc jeżeli komuś zależy na zwróceniu uwagi, a dodatkowo ma czym tę uwagę zwracać to jest to dosyć prosta droga do, przynajmniej częściowego sukcesu. Niektórzy żyją ze swojej twarzy, więc siłą rzeczy muszą ją eksponować - wszedzie :) Drugą sprawą są głaski :) Lubię tę teorię. Większość z nas lubi być doceniana, podziwiana i chwalona - dostawać głaski zamiast bęcków :) To, że niektórzy wybierają najprostrzą drogę, chociaż też najbardziej powierzchowną to może być wynik choćby niedoceniania przez rodziców czy nauczyeli, albo też najzwyklejsze komplekty, które każdy z nas ma. Jedni leczą je nie pokazując siebie zupełnie, a inni w nadmiarze :D

Zgadza się. Wszystko jest odcieniem szarości, nic nie jest ani białe ani czarne. Więc i moja opinia opinia nie może być obiektywna. Co nie znaczy, że powinna być objęta klauzulą tajności. Każde z nas może dołożyć swoją cegiełkę, wtedy obraz stanie się bardziej wyraźny.
Tak czy siak, w miejscach turystycznie atrakcyjnych, ciekawie wyglądają grupki przemieszczające się z kijami golfowymi (tak to wygląda z daleka).
Temat można rozwinąć, ale mało kogo to chyba interesuje.

Congratulations @trampmad! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 upvotes. Your next target is to reach 400 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Resteem and Resteemed added

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Byłem w Turcji niemal miesiąć a ominąłem Pamukkale, widzę że pomimo zalewu turystów to chyba jednak jest czego żałować! Dzięki za wpis :)

Nie da się wszyskiego zobaczyć za jednym wyjazdem, zawsze trzeba z czegoś zrezygnować. Można tak zwiedzać latami. Ja też nie byłem w wielu ciekawych miejscach.

Twój post został podbity głosem @sp-group. Kurator- @julietlucy.

Skoro nalegacie, ostatecznie może być :)

Congratulations @trampmad! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 300 comments. Your next target is to reach 400 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The new Steemfest³ Award is ready!
Be ready for the next contest!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64251.91
ETH 3494.19
USDT 1.00
SBD 2.54