Sort:  

Witam. Tak jak pisał @mmmmkkkk311 podstawa to tagi. Bez odpowiednich tagów nikt cię nie zauważy. Tutaj masz link do spisu tagów https://steemweb.pl/tags i jeszcze jeden link odnośnie growych tagów https://steemit.com/pl-gry/@kapitanpolak/wielka-schizma-czyli-projekt-reformacji-tagow-growych (w połowie tekstu). Polecam również spróbować streamowania na vimm.tv.

Posted using Partiko Android

Dziękuję Ci bardzo^^ interesujące to jest niezwykle :)

Ubawiłeś mnie. Antyreklama Steem, nie wrzucaj tego na YT. Teraz na poważnie: Nie dodając tagu #polish nagrywasz tylko dla siebie. Daje Ci upvote pod warunkiem że znajdziesz na #polish posty o poprawnym tagowaniu i programach kuratorskich.

Dziękuję! Coś wyraźnie ruszyło i staram się stosować te tagi. https://steemit.com/polish/@lifetech360/pl-polskie-tagi-i-pl-tagi-lista

Nie, to nieaktualna lista. Polecam kontakt z @voxmortis. On się zajmuje tematyką gier i streamów, z pewnością Ci wytłumaczy co i jak.

Ja się trochę zawiodłem na tym blockchainie. Cały SBD i STEEM spadł na wartości. Na szczęście po przeanalizowaniu kursu walut z ostatnich miesięcy, jestem pewien, że na wiosnę wykres znowu wystrzeli o około 1000-2000% do góry na jakiś czas bo to jest klasyczne zjawisko na giełdach. Potem pod koniec roku cena znowu spadnie i znowu wzrośnie na wiosnę następnego. Dlaczego się zawiodłem? Mniejsza aktywność. Rafon nie nagrywa, Roles nie nagrywa, Fabian nie nagrywa, Uszi nie nagrywa. Z tych większych tylko Carrioner został.

Ogólnie wszystkie kryptowaluty spadają, ale kiedyś w końcu przyjdą wzrosty to zarobki będą tak jak piszesz wspaniałe!

A może nie licz tylko na zarobki? Wiesz, wielu jutuberów tworzyło swoje kanały dla hajsu, a jak tego nie było to uciekali. Tak, coś zarobisz zawsze - tylko potem będzie "zarobiłem 10 centów, to idę"

Masz rację i zgadzam się, jednak ja jestem kolejną osobą spaczoną pieniędzmi. Wybacz.

https://youtu.be/D5zealjVsIk?t=59

Masz kilku subskrybentów to się nie dziw, że nikt w to nie klika xD
a tak wgl to polecam czasem coś nagrać w języku angielskim, i otagować dtube wtedy można ładnie zarobić
pozdrawiam

Tak się zastanawiam może by nagrywać też po angielsku? Podzielisz się doświadczeniami?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57711.87
ETH 3013.92
USDT 1.00
SBD 2.35