You are viewing a single comment's thread from:

RE: Pierwsze wrażenia na Dtube - ile zarobiłem?

in #polish5 years ago

Ja się trochę zawiodłem na tym blockchainie. Cały SBD i STEEM spadł na wartości. Na szczęście po przeanalizowaniu kursu walut z ostatnich miesięcy, jestem pewien, że na wiosnę wykres znowu wystrzeli o około 1000-2000% do góry na jakiś czas bo to jest klasyczne zjawisko na giełdach. Potem pod koniec roku cena znowu spadnie i znowu wzrośnie na wiosnę następnego. Dlaczego się zawiodłem? Mniejsza aktywność. Rafon nie nagrywa, Roles nie nagrywa, Fabian nie nagrywa, Uszi nie nagrywa. Z tych większych tylko Carrioner został.

Sort:  

Ogólnie wszystkie kryptowaluty spadają, ale kiedyś w końcu przyjdą wzrosty to zarobki będą tak jak piszesz wspaniałe!

A może nie licz tylko na zarobki? Wiesz, wielu jutuberów tworzyło swoje kanały dla hajsu, a jak tego nie było to uciekali. Tak, coś zarobisz zawsze - tylko potem będzie "zarobiłem 10 centów, to idę"

Masz rację i zgadzam się, jednak ja jestem kolejną osobą spaczoną pieniędzmi. Wybacz.

https://youtu.be/D5zealjVsIk?t=59

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66524.25
ETH 3616.53
USDT 1.00
SBD 2.81