[PL] Polskie tagi i PL- tagi - lista

in #polish7 years ago

Zgodnie z obietnicą z poprzedniego postu pokusiłem się o zrobienie listy zebranych i rekomendowanych przeze mnie tagów.

Przeglądając posty zauważyłem niestety, że jednak zdażają się teksty polskie, które mają tagi angielskie plus dodany tylko #polish i to nie zawsze na pierwszym miejscu. Mam nadziej, że będzie się to zmieniało i ewoluowało bo widzę potencjał steem jako źródła wiedzy na interesujące mnie tematy.

Zauważyłem także, teksty [PL][EN] czyli pisane w dwóch językach lub z podsumowaniem po angielsku ale polskie tagi były niestety pomijane (w tym przypadku może być to w pewnym sensie uzasadnione ale nie zmienia faktu, że ciężko taki post odnaleźć).

Nie wiem co Wy o tym sądzicie ale myślę, że warto byłoby po zebraniu większej ilości tagów wyselekcjonować najczęściej występujące, które ułatwiałaby wyszukanie interesującego kontentu czy calego tematu i propagowanie ich wśród naszej steem comunity.

Pocieszające

jest to, że tagowanie na siłę po angielsku tekstów pisanych po polsku nie generuje nagłego skoku votów, więc mamy dużą szansę na stworzenie rzeczywiście użytecznej pajęczyny tagów pozwalającej na grupowanie polskiej wiedzy.

tagi polskie

#polish

#polska
#pl
#gry
#automatyzacja (będzie promowany przeze mnie jako oznaczenie zagadnień VBA, digitalizacji, dewelopingu, programowania)
#efektywnosc - w pracy ale także i w codziennym życiu (będzie promowany prze mnie jako oznaczenie zagadnień zwiększających efektywność, produktywność, zarządzania czasem, zarządzania projektami, kierowanie zespołem, wiarę w siebie, kreatywność itp.)
#technika (będzie promowany przeze mnie jako oznaczenie zagadnień technologicznych, internetowych, elektroniki, oprogramowania, Excel jak i cały MS Office, rozwiązania mobilne)
#sport
#wolnosc
#dieta
#zdrowie
#medycyna
#jedzenie może lepsze byłoby #gotowanie
#finanse
#kot
#silesia
#temaTYgodnia
#busy

polskie wersje tagów angielskich

#pl-steem

#pl-linux
#pl-unix
#pl-gamedev
#pl-howto (będzie promowany przeze mnie jako opis dlaczego? jak? gdzie? czym?)
#pl-tips (będzie promowany przeze mnie jako szybka sugestia co można zrobić łatwiej, szybciej, pojawiające się okazje np. na kryptowalutach, kupowanie elektroniki)
#pl-tutorial (sugeruję używać do dłuższych instrukcji krok po kroku)

wiele innych

zauważyłem też kilka dziwnych tworów, których w powyższej liście nie uwzględniałem ponieważ były nieudanym powielaniem powyższych lub nie wnosiły moim zdaniem wartości same w sobie i były raczej tagami jednorazowymi jak #kuweta czy #dynia

Sort:  

Ja wypowiem się tylko tak w skrócie, bo temat ten jest wałkowany średnio co miesiąc w postach lub na czacie.

Obecnie w danym tagu pod new (created) pokazuje tylko posty z tygodnia. W zasadzie nie ma sensu dawać innego polskiego taga niż polish, bo to i tak nic nie daje. Nikt nie obserwuje innych tagów. Dopóki polska społeczność się nie rozrośnie, nie widzę sensu w tej dyskusji.

Jasne, ale społeczność się rozwija. Dodatkowo jak mamy wolny tag to możemy stworzyć nowy.

Kiedyś dało się przejrzeć wszystkie posty chronologicznie z danego taga. Teraz pokazuje tylko tydzień, więc nie wiadomo, czy dany tag jest "wolny".

No to lipa, że tak powiem. Zastanawiałem się przez chwilę jak działa wyszukiwanie bo sprawdzałem wspomniane tagi i któryś był pusty na new i w trending.

Ale z tego co widzę to Search działa bardzo dobrze i widać moje wszystkie posty #pl-howto po wpisaniu tego taga w wyszukiwaniu.

Congratulations @lifetech360! You have received a personal award!

1 Year on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

Trick or Treat - Publish your scariest halloweeen story and win a new badge
SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @lifetech360! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56325.56
ETH 2374.82
USDT 1.00
SBD 2.33