Sort:  

masz małą literówkę :)

"Moderatorami tego tagu będzie @maxop2p oraz @darknezz" brakuje Ci "f" w ksywce @maxofp2p :)

tak, wiem, czepiam się, ale dużo poprawiania w tym nie ma :P

Szanuje że dbasz o moje dobre imię xD

jeden z pierwszych na moim kanale, więc dbać trzeba :D

Pomysł z rozdzieleniem bardzo dobry. Osobiście popieram. Mam tylko nadzieję, że z tymi let's play'ami nie będzie problemów (prawa autorskie, muzyka, itp, itd).

Mam takie małe pytanie. Jeśli mam na twardym dysku nagranych kilkanaście własnych recenzji gier z komentarzem głosowym + z fragmentami gameplay'u (nie chce mi się tego montować 😄), to chyba się będzie kwalifikować pod #pl-gameplay?

Oczywiście leci resteem i 👍 :)
Będę musiał sobie to zapisać, aby nie zapomnieć.

dla mnie jednoodcinkowe RECENZJE będzie zaliczać się do pl-gry

#pl-gry - będzie to tag zawierający w sobie tak zwane rzeczowe materiały, czyli artykuły o grach, wszelkiej maści recenzje i przemyślenia zarówno w formie pisanej jak i wideo.

Przepraszam. Moja wina, umknęło mi to podczas czytania. Tak to jest jak człowiek jest przemęczony.

Super, że jest tu tak wielu ludzi, którzy próbują wszystko utrzymać w ryzach. Dla mnie jako osoby początkującej tutaj jest dość ciężko ogarnąć taki czy wyszukiwać interesujące mnie treści. Zdążyłam już zauważyć, że dla steemian z większym stażem też jest to kłopotliwe. Dlatego wielki plus za takie działanie ;)


Powodzenia kapitanie i ekipo;)

Dobra decyzja, męczy mnie scrollowanie vlogów czy gameplayów na tagu #pl-gry. Jak reformie uda się wejść w życie to zyska na tym każdy ;p

Super inicjatywa. Prawidłowe sklasyfikowanie tagów ułatwi poruszanie się po platformie i ogarnie wszechobecny bałagan.

Wszystko sensownie, dobra sprawa oddzielenie "stream" od "gier"

dobrze wiedzieć o zmianach bo już zrobiłem źle taga pod postem

wiadomo teraz każdy się z tym musi zapoznać. Najwazniejsze aby za jakiś czas wszyscy zaczęli dobrze tagować i aby był ład i porządek

Jeżeli będziecie potrzebować pomocy z porządkiem, piszcie na czacie.

Ja na ten moment pozostanę tak jak jestem człowiekiem bez szczególnej specjalizacji bo i tak w tych tagach się w miarę po równo udzielam. Zależy mi na ogólnym dobru więc nie muszę mieć specjalizacji :)

Bardzo ciekawy i przydatny dla mnie post ponieważ dopiero zaczynam na steemit dzięki wielkie :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56586.95
ETH 2389.49
USDT 1.00
SBD 2.34