Sort:  

Zrobione, dzięki. No to czekam na środki, które będzie można zamienić na SP. Pozdrawiam.

wysłane 3,52 Steem (5$ według kursu z bittrex) :) dzięki

To ja dziękuję. Jesteś szybszy jak byteball :)

To ja dziękuję. Jesteś szybszy jak byteball :)

No info od bota przyszło mi szybko :D

Pobrane ;) Zobaczymy czy działa.
EDIT
Wszystko działa tylko teraz pytanie jak to zaminić na steem. Portfele podane wyżej w poście są dziwne i trudne w obsłudze...może jakaś pomoc? :)

Jeśli chodzi o zamiane na steem.. możesz użyc giełdy bittrex lub cryptopia (obie sprawdziłem) lub gieldy cryptox.pl (admin telegrama Byteball twierdzi, ze dziala).

Ewentualnie małą kwotę mogę Ci sam zamienić, wyślij na mój adres RNW5XCZJFSH7OGZRRYZDCZZYTZZROLCU

Kurczę próbuje i próbuje i nie mogę sprzedać jak na jednej tak i na drugiej stronie :(

A co konkretnie się dzieje?

Wyskakuje jakiś błąd z losowymi znakami (np:#:;!&'&!) za każdym razem... I tyle :/

powinno, według statystyk z całego steemit już ponad 40 tys. Steemian skorzystało z airdropa - https://byteball.co/attestors a jak twierdzą twórcy tokenów jest dla ponad miliona userów (!) edit - podeslalem bonus w steem ;)

This post received 0.58 SBD upvote from @tipU funded by @cardboard | @rafalski now has a chance to win free @steembasicincome share :) | Voting service guide | For investors | Claiming Byteball Airdrop Guide.

Czy wiesz że flagując czyjeś posty możesz otrzymać flagę odwetową? Zwłaszcza że twoja propozycja jest bardzo kontrowersyjna.
https://busy.org/@herbacianymag/pieniadze-na-serie-konkursow-bliskie-ci-dobro-polskiego-steem-przylacz-sie-potrzebny-maz-zaufania

Tak jakby scam?

wiem, pokazujesz to od mniej więcej grudnia 2017, że uwielbiasz flagować słabszych odwetowo :) jak to było.. ZAMORDYZM?

dodatkowo nazywanie scamem sytuacji, gdzie ja oddaje część nagrody z reffa, która jest niezależna od nagrody głównej usera.. czy ja naprawdę muszę to tłumaczyć?

normalnie osoba robiąca to bez opcji zwrotu nic nie zyska albo odda reffa nieznanej osobie bez zysku, ja daje takiej osobie dodatkowy zysk, czego nie rozumiesz?

Nie było mnie pół roku a na steemicie dalej jak w lesie i flagi odwetowe XD

Taki mamy klimat :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25