Pierwszy tydzień za mną!

in #polish7 years ago

Hej,

Jako że dzisiaj mija dokładnie mój pierwszy tydzień na Steemit, chciałem pokrótce podsumować i podzielić się moja opinią. Warto może zacząć od mojego pierwszego posta którego tutaj napisałem i który został dosyć miło przez was przyjęty zarabiając na siebie swoje pierwsze 25 dolków - not bad!

Pierwszą rzeczą która warta jest uwagi jest fakt, iż różnorodność postów oraz osobowości które prowadzą tutaj swojego bloga jest na prawdę spora co na pewno zapobiega temu, że można się tutaj nudzić. Idąc od kryptografii poprzez sztukę sport,podróżowanie, historię oraz IT geeków jest na prawdę na czym zawiesić oko. Możliwość zarobienia paru przysłowiowych groszy przy prowadzeniu bloga o swojej pracy czy też pracy to mega opcja. 

Kolejną dużą zaletą jest fakt, iż mamy możliwość podszlifowania języka angielskiego i wyjścia poza polską społeczność z treścią którą mamy do zaprezentowania na swoim blogu. Jak to mówią trening czyni mistrza więc regularne wpisy w języku angielskim poprawiają poziom mojego języka. 

Różnorodność postów i osobowości o których wspominałem wcześniej otwiera także możliwość na zawarcie nowych ciekawych znajomości - i nie chodzi mi tutaj tylko o te wirtualne. Często na forach czy też portalach ludzie tworzą pewne grupy które w konsekwencji działania z zajawki często tworzą ciekawe projekty.

Reasumując jestem na prawdę pozytywnie zaskoczony i mam ogromną nadzieję, że w najbliższej przyszłości Steemit będzie się prężnie rozwijał dalej oferując przy tym miejsce z ciekawą zawartością do poczytania.

Sort:  

To chyba najlepszy aspekt tej społeczność - różnorodność a fakt że w pewien sposób wynagradzana jest twórczość autorów jeszcze bardziej mobilizuje ich do zaciekawienia własną osobą/pomysłem/hobby czy czymś zupełnie innym :)

Wytrwałości !!!

Ta różnorodność jest najlepsza. Można trafić na bardzo wiele ciekawych tekstów, które normalnie by się pominęło.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Wszakże rozwijamy się dzięki takim ludziom jak Ty! Piona🙋🏽‍♂️

Congratulations @mlodskee! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Congratulations @mlodskee! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem community has lost an epic member! Farewell @woflhart!
SteemitBoard - Witness Update
Do not miss the coming Rocky Mountain Steem Meetup and get a new community badge!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39