Let's Play

in #polish7 years ago

Witajcie. Mam na imie Przemysław. Mieszkam w Lublinie, wlaściwie to pod Lublinem. Prowadze spokojne życie męża, ojca, mężczyzny i korpoludzia. Bloga w głowie prowadzę conajmnoej od kilku lat. Jednak zawsze kiedy postanowię coś napisać okazuje się, że to nie ten moment, bo:
-syn akurat potrzebuje mojej uwagi

  • córka akurat zalatwiła pampersa, a żona właśnie gdzieś zniknęła z zasięgu wzroku
    -zauważam, że żona przestaje pamiętać moje imię i wiem, że to brak mojej obecności
    -pochłania mnie praca, zresztą na całkiem dobrze płatnym etacie, który nigdy nie zapewni mi tak popularnej "wolności finansowej"
  • w końcu, niejednokrotnie kiedy siadam do klawiatury właśnie okazuje się, że do mojej uwolnionej głowy stukpuka genialny pomysł podbicia świata i sami rozumiecie.. muszę sie nim zająć.
    Praca moja odbywa się w sferze handlu, promocji tudzież dystrybucji informacji i treści marketingowych. Oprócz tego posiadam dokumenty potwierdzające moją zdolność do prowadzenia szkoleń z zakresu:
    -doradztwa zawodowego
    -poszukiwania pracy
    -wdrożeń i zarzadzania zmianą,

ale nie o tym.
Prawdopodobnie na moim profilu zamieszczane będą, bez użycia osób trzecich moje przemyślenia z codziennego życia, szkoleń przebytych i odbywajacych sie, relacji obejmujacej zwiazki, zachowan i osiagania tego o czym sie marzy, a czasem sposobu na zmiane marzen.
Przede wszystkim bedzie tu garsc optymizmu dla wszystkich, ktorzy tego potrzebuja, a szczegolne uklony kieruję w strone moich korpobraci i siostr.

Skad nazwa? A no meska sylwetka coraz czesciej kojarzy sie z miesniami. Nic bardziej mylnego. Chociaz faktycznie mężczyzn coraz mjiej, ale tym potem..

Do zobaczenia.
Przemsteem.jpg

Sort:  

Witamy! Brakuje tu właśnie Polaków, którzy piszą po polsku o wszystkim. Popatrz na moje drugie konto @marszum - właśnie tam przelewam swoje myśli i mam nadzieję, że ludziom się to podoba.

Ciesze sie, ze dolaczam do wciaz waskiego grona:) juz zagladam na drugie konto, a Ciebie serdecznie zapraszam do ocen moich przemyslen.

Hej :)

Witamy Cię na Steemit, w gronie już Ponad 200 Polaków, którzy mają tutaj konto i o których już wiemy :)

Wpadnij koniecznie na nasz polski kanał na oficjalnym steemitowym czacie: https://steemit.chat/channel/polish

Jest to najlepsze miejsce by dowiedzieć się czegoś na szybko, dobre miejsce by dać się poznać Polskiej społeczności, co powinno Ci znacząco ułatwić zdobywanie nowych czytelników tutaj :)

Pozdrawiam!

Cześć! Dziekuje za ta wiadomość. Dopiero poznaje to miejsc, a przy tym jestem totalnie analgowy. Dzieki za pomoc i za powitanie:)

Welcome to Steem @mensphysique I have sent you a tip

Welcome to Steemit @mensphysique :)

Welcome Bot Banner

I am a bot that greets new users of the community.

Make sure to participate in this weeks giveaway to get known in the community!

Here are some helpful resources to get you started:

If you have any questions about steem, just ping reggaemuffin, the creator of this bot with your question :)


If you find this bot helpful, give it an upvote! It will continue to upvote introduction posts. Your upvote will give it more power in that. If you think you have something all new users should know, please tell.


See what this is all about and support the bot: SteemGreet the second - submit your links!

Welcome to steemit community. You will love it. Following links may help you to get started.
New Users Guide: https://steemit.com/welcome
Dos and don’ts on Steemit:https://steemit.com/steemit/@najoh/dos-and-don-ts-on-steemit
ChainBB Steem Forum: https://steemit.com/chainbb/@jesta/chainbbcom-a-blockchain-forum-platform-for-steem

Witam rowniez serdecznie, calkiem milo czyta sie takie teksty :)

Congratulations @mensphysique! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honnor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

cześć! :) miło poznać!

Mnie również! Do czytania:)

super Into Przem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60951.51
ETH 3381.22
USDT 1.00
SBD 2.48