Dlaczego nie wycofuję się? /Jesienna deprecha #2

in #polish5 years ago

Odpowiedz jest krótka - nigdy tak jak teraz nie byłem spokojny o przyszłość tego blockchainu. Dzieją się fantastyczne rzeczy które zmieniają Steem na lepsze.

Prawie rok temu napisałem taki post: https://steemit.com/polish/@mmmmkkkk311/jesienna-deprecha-potrzebny-kurator-dla-pl-wege, (kurator się znalazł, odebrał kasę i tyle go widziałem, ale nie o tym mam pisać)

W dyskusjach widzę że deprecha powróciła do niektórych osób.

Przeglądając #polish trafiłem na taki komentarz (przez przypadek, bo te mentions do mnie nie docierają): https://steemit.com/dpoll/@arenatoken/pxd8v1. Odpowiedziałem oczywiście. Nie wiem skąd się bierze ten pesymizm, Steem nigdy nie był taki ciekawy jak po HF21, nie wiem czy zauważyliście co się dzieje z bidbotami? Większość z nich stoi na 100% VP, już prawie nikt ich nie używa. Smartsteem zaczął głosować ręcznie i nieodpłatnie, dodatkowo czytają posty przed oddaniem głosu. Wkrótce przejdą w 100% na kurację "manualną". Miejmy nadzieję że za nimi, nie mając innego wyjścia podążą pozostałe boty.

https://steempeak.com/@smartsteem/trail (dlaczego nikt nie zgłasza postów z #polish?)

Powstają nowe inicjatywy kuratorskie, takie jak cureangel - będą płacić współpracującym osobom za zgłaszanie dobrych postów. OCD zapowiada reaktywację. No ale na #polish tego nikt chyba nie zauważył, a warto się zgłosić do współpracy bo nikt za Was tego nie zrobi. Czy nadal będziecie siedzieć i pierdzieć w stołki, narzekać że Steem pada, patrzeć jak inne społeczności otrzymują darmowe głosy od wielorybów? Wasza sprawa.

Niektórym już nic nie pomoże: https://steemit.com/steem/@fervi/pxdf6l, w tym przypadku zalecam głodówkę, oczyszczenie organizmu z toksyn i ewentualne przeniesienie się do sekcji gimnastycznej

Ps. To że ktoś jest w trakcie power down o niczym nie świadczy, ja robię to dlatego że inwestuję w niektóre tribes i chcę mieć trochę liquid STEEM na wypadek gdyby cena któregoś tokenu drastycznie spadła.


Upvote, Resteem, itd, itp. Nie podoba się? Zostaw downvote, to nic nie kosztuje. Flaga to nie cenzura! Tu za wyrażenie własnej opinii nikt Ci konta nie zablokuje.
Sort:  

no i super ❤.

weszłam na ten link o vege-tagu sprzed roku, zobaczyłam ścianę płaczu, czyli tabelkę JackaW, który wymienia tam osoby zainteresowane wege-tematyką i zrobiło mi się smutno. praktycznie NIKT z tych osób już nie publikuje :(

z drugiej strony, wciąż i nadal mamy tu fajne, aktywne osoby, które sporo dla #polish robią 💙.
niektórzy też wracają jak np. @lukmarcus i jego Tematygodnia. w ramach tych Tematów nadal są dzielni użytkownicy, którzy chętnie biorą w tej inicjatywie udział.
jest też @nicniezgrublem i Jego Engrave, taki odpicowany i unowocześniony, że hoho. na pewno było przy tym sporo pracy.
jest też @michalx2008x, który ciągle wymyśla nowe projekty, i widujemy podbicia Jego grupy (z trailem) pod co drugim postem na polish. jest i @lesiopm, który ślicznie rozkręca polski tag podróżniczy. są i dziewczyny, które dzielnie upvotują Tipem, nakręcanym przez @cardboard'a. jest i wcześniej wspomniany @jacekw z jego statystykami, i wielu wielu innych, którzy np. może nie piszą, ale głosują, czyli są aktywni, ciągle tu wpadają. witnessi tez działają, wspierają.
no to co tu sie załamywać.
nie jesteśmy tu jeszcze sami :)

ja piszę wtedy, gdy mnie wena najdzie. robię to bo lubię.
i traktuje to miejsce, jako mój osobisty blog - moje miejsce w sieci, o którym zawsze sobie gdzieś tam myślałam, ale dopiero steemit mnie do tego uruchomił. wiem, że mam czytelników także poza steemem (choćby z fb), i chociaż część z tych osób tu nie dołącza, to wiem, że do mnie wpadają, bo mi o tym piszą i jest mi wtedy bardzo milo.
nikt mi tego miejsca nie odbierze, zawsze mogę sobie do czegoś wrócić, coś sobie przypomnieć, ułożyć własne myśli, zapisać jakieś wspomnienie....

rety, ale się rozpisałam, i jaka laurka mi wyszła! fiu fiu.
a do jesiennej deprechy jeszcze trochę czasu mamy. w końcu nadal jeszcze jest LATO! 😃

Projekt się rozwija dalej jako jedyny i zastanawiam się nad nim? Z przeczytanego posta wnioskuje, że można jeszcze uniknąć pobranych opłat. @nicniezgrublem

Miałem możliwość skorzystać z promocji dblog, ale jakoś to odeszło zapomnienie. Co mnie najbardziej interesuje to ilość dodawania tagów?

Odezwij się na steem.chat lub zajrzyj na Discorda

No trochę jesteśmy zamknięci (przynajmniej ja) na polish. Trudno szukać wsparcia dla postów po polsku na zagranicznych programach. Kiedyś udało się załatwić wparcia zagranicznych kuratorów, teraz nikt nie ma czasu i motywacji.

Tu standardowe:

Niech ktoś

Polish jest małe i mało zasobne w SP. Niestety większość jak ma tu 20$ i spadnie mu do 10$, to ucieka z krzykiem na giełdę. Przez zmianę krzywej kuracji. Trzeba przekroczyć 20 STEEM, jeśli się nie postaramy, to nie będzie się pojedynczym osobą opłacało kurować na polish. Ostatnio zauważyłem, że troisz się i dwoisz (albo twój steemrewarding) na polish, ale dzieląc włos na 4 spada Ci dochód z kuracji i ciekawi mnie ile Ci samozaparcie wystarczy. Trzeba zebrać pod postem ponad 420 000 SP, żeby wychodzić na plus.

krzywa.png

Tak więc zmiany dobre dla Steem, nie koniecznie są dobre dla polish.

Steem ma same zalety, więc wciąż nie wiem skąd te kierowanie się wykresem ceny:

Blogowanie za darmo.
Początkowa baza użytkowników, jak na start wysoka. (Załóż gdzieś bloga i tylko boty google indeksujące treść wejdą, a tu nie giniesz w tłoku).
Żeby zarabiać na blogu, to trzeba mieć czytelników od groma, a tu od pierwszego niebanalnego postu można zarobić 1$.

Trzeba przekroczyć 20 STEEM, jeśli się nie postaramy, to nie będzie się pojedynczym osobą opłacało kurować na polish.

to nie będzie się pojedynczym osobą opłacało kurować na polish.

Jestem pewny, że dokładając tagi i promując przez spalanie tokenów czy nawet przez budowanie chociaż jednego konta na tokenach śmiało można, to wyciągnąć. Kuratorka jak widzę, też jest ciekawa i to na jednym koncie. Problem w tym, że polish nie używa i nie wie, jakie są efekty. Jak chodzi o kurowanie to osobiście wolę uderzyć gdzie jest najwięcej tagów pod Trbes zgarniając kilka kuratork:)

O tym pisałem komentarz

(Załóż gdzieś bloga i tylko boty google indeksujące treść wejdą, a tu nie giniesz w tłoku).

Wiesz... pamiętam czasy gdzie zakładało się po 20 mikro blogów pod Google AdSense i wyciągało się dobre (CTR) kliknięcia, (CPM)wyświetlenia + boty od google. Najwięksi mieli po ponad 100 zanim zmieniono regulamin i ucięto zarobki. Nadal twierdzę, że blogspot (Blogger) jest najlepszy z darmowym googlowskim serwerem i dobrym seo. Do dzisiaj zakładają na blogspot osoby, które wykupują strony jako zaplecze.

mysli.jpg

Tylko przeciętny użytkownik chce napisać dobry post i dostać swoją nagrodę, a nie obserwować wnikliwie trendów plemion itd.

A pisząc dobry jakościowy post i tak zarobi więcej niż żongler tagów z treścią niskiej jakości.

Ostatnio zauważyłem, że troisz się i dwoisz (albo twój steemrewarding) na polish, ale dzieląc włos na 4 spada Ci dochód z kuracji i ciekawi mnie ile Ci samozaparcie wystarczy. Trzeba zebrać pod postem ponad 420 000 SP, żeby wychodzić na plus

Z tymi karami to jakieś mity, a już na pewno wielka przesada. Przed HF miałem co najwyżej 15% zwrotu z tego co rozdawałem, a teraz? sam zobacz. Opłacało się zamieniać wszystko na SP

curation.png

Przy takim zwrocie (prawie 50%) opłaca się głosować na innych. Tego będę się trzymał. Oczywiście, linki też będę wrzucał, tego jednak nigdy nie robiłem z powodów zarobkowych.

Nie do końca mit. Oczywiście zmiana z 25% na 50%, to nie w kaszę dmuchał ;)

Może źle to określiłem, wyszedłeś na plus, ale w społeczności bardziej zasobnej w SP mógłbyś wyjść na plus jeszcze bardziej. Chyba, że ktoś równie wielki ustawiałby się przed tobą.

Skoro post z powyżej 20 STEEM dostaje więcej STEEM ekstra to matematyki nie oszukasz (więcej do podziału miedzy autor i kuratorzy) ;).

Teraz zmieniłeś sposób głosowania, więc też bez porównania.

Pieniądze nie są najważniejsze, zwrot w wyskości 40% całkowicie by mnie zadowalał. Ty masz o wiele słabsze konto od mojego a zwrot wyższy, więc też powinieneś się cieszyć a nie czepiać drobnostekcura.png

Dokładnie efekty takie same na arenietoken. Ale to się zmieni na dniach:) Taka ciekawostka z konta z 15 sp pod kuratorkę i token. Na takie wyniki jako konto bubel i nie na treści skupione też mają szanse.

Słabo ? No to trzeba sobie pomóc z Tribes. Jeden token i mała ilość, bo 150 sztuk rozpoczęte. Kuratorka z ostatnich 24h. 40 sztuk to zysk 1 steem obecnie. Więc można spokojnie budować moc i nie wliczając do tego postów. W ciągu miesiąca kilkanaście steem przy tak słabym koncie. Ciut większe dopiero daje kopa:)

To tylko kuratorka.

A gdzie można sprawdzić curation rewards z Tribes?

Jeśli chodzi o tokeny to tu sprawdzam... https://steem.tools/steemengine/pick_user.php

Jakim cudem osiągasz takie zwroty? Dużo głosuję, ale w życiu nie miałem takich nagród kuratorskich.

Przyjrzyj na voted after:)

Przed hf21 kuracja tygodniowa wahała się od 0,8-1,3 SP, więc na pewno przez nową krzywą przyznawania nagród nie jest to wzrost o 200%, jak na papierze można było się spodziewać.

Czekam na miesięczne zestawienie @jacekw dotyczące kuracji na polish, to będzie miarodajne.

Pozdrawiam

W pełni się zgadzam. 2 ostatnie aktualizacje sieci wprowadziły dużo zmian na lepsze. Ludzie już się przestawiają na nowy sposób głosowania (i flagowania). Ja tam widzę optymizm na horyzoncie.

Fakt... HF 21 to najlepszy UP jakiego doświadczyłem na tej platformie. Nie jest on doskonały, lecz na tyle dobry aby ponownie zmotywować mnie do działania :)

@michalx2008x

Warto też wspomnieć o reaktywacji sekcji 'promoted', której nikt nie używał, a w tej formie może być atrakcyjna formą promocji.
https://steempeak.com/smartsteem/@smartsteem/new-feature-request-a-curation-review-by-burning-steem-and-sbd

Nie chodzi o power down, bo tak robi większość. Zapomniałem o kontach kuratorskich, a wiele wskazywało na odejście. Dlatego oznaczyłem w komentarzu, żeby wiedzieć z pierwszej ręki.

Co do innych, jakie mają zdanie na temat kondycji steem, to mnie nie interesuje, bo doskonale wiem, że przez wiele miesięcy, tylko szczekali. Research mają na poziomie (wiem najlepiej) to znaczy, że nic nie wiem. Ostatnio zauważyłem ruchy na steem, bts, i kto wie, ten wie, o co chodzi- systematycznie przeglądając statystyki. Cykliczne ruchy przez niektóre portfele, a nie że ktoś tam.

Za parę dni zwiększę aktywność i nie dbam, ile mam pod postem jak coś będzie, to będzie, możliwości są inne i nie mówię o tokenach, które dają, bo dają dodatkowy profit. Co do botów to już zauważyłem cofane delegacje i to dobrze. Konta wrócą do formy pierwotnej z mocą.

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.17$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdziesz w ostatnim raporcie tygodniowym z działalności @sp-group, w zakładce PROJEKTY.

@michalx2008x

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

You have received 5x upvotes from the members of @steemexplorers from your free link submission in our discord server. Steemexplorers is an initiative bringing information on various Steemit services and communities in a central discord to save you time and help you grow. It's free, it's easy, and it's here to help you in so many ways. Come by our discord to learn more! Link to Discord: https://discord.gg/6QrMCFq. Our team also offers an additional upvoting service called @givememonsters where you can presently trade in 1 to 10 DEC from the Steem Monsters game for up to $0.03 upvotes on ANY steemit posts. The vote purchasing value here is some of the best returns on your investments that you can find anywhere so come by and visit this service today!

Tą sceną można opisać aktualną sytuację po HF21 :

@mmmmkkkk311 czy mógłbyś dodać nasze grupowe konto do obserwowanych? Publikujemy za pomocą @busy.org i twoja obserwacja pozwoliłaby nam na załapanie się do @busy.pay. Było by to dla nas sporym wsparciem, gdyż pozwoliło by nam to w pewnym stopniu zneutralizować tak zwaną "krzywą zarobków" wprowadzaną w HF21.

@michalx2008x

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83