You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego nie wycofuję się? /Jesienna deprecha #2

in #polish5 years ago

Nie chodzi o power down, bo tak robi większość. Zapomniałem o kontach kuratorskich, a wiele wskazywało na odejście. Dlatego oznaczyłem w komentarzu, żeby wiedzieć z pierwszej ręki.

Co do innych, jakie mają zdanie na temat kondycji steem, to mnie nie interesuje, bo doskonale wiem, że przez wiele miesięcy, tylko szczekali. Research mają na poziomie (wiem najlepiej) to znaczy, że nic nie wiem. Ostatnio zauważyłem ruchy na steem, bts, i kto wie, ten wie, o co chodzi- systematycznie przeglądając statystyki. Cykliczne ruchy przez niektóre portfele, a nie że ktoś tam.

Za parę dni zwiększę aktywność i nie dbam, ile mam pod postem jak coś będzie, to będzie, możliwości są inne i nie mówię o tokenach, które dają, bo dają dodatkowy profit. Co do botów to już zauważyłem cofane delegacje i to dobrze. Konta wrócą do formy pierwotnej z mocą.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58695.71
ETH 2633.30
USDT 1.00
SBD 2.49