Sort:  

Ile czekałeś na wiadomość od bota po przesłaniu wpłaty potwierdzającej?

Po przesłaniu 0,049 MB bot odpowiedział w tej samej chwili: " Received your payment of 0,000049 GB." Sprawdź w historii transakcji : "Finalność". Jeśli jest potwierdzona, to musisz spróbować jeszcze raz najpewniej coś poszło nie tak i już nic z tego nie będzie, zmień adres. Niestety środki przepadają, bot pisze, że nie podlegają zwrotowi, jeśli się nie uda.

juz doszły jednak czekałem troche dłużej ale sa dzieki za info Pozdrawiam

Muszę to jakoś ogarnąć i też z tego skorzystać póki można

Jako motywację opiszę, co było przy jednej z dystrybucji Byteball. Byteball zorganizował quiz i najpierw było można uzyskać 5$, przyszły multi konta i nagroda spadła do 0,25$, przyszły boty i z quizu zrezygnowano całkowicie, więc kochajmy darmową dystrybucję póki jest. Multi kontami dobić do 30 czy 40 reputacji nie jest trudno, przypadkowo sam mam 40, ale wiecie ja napisałem aż 3 wpisy i mnie grube szychy upvote'owały ;D

no to teraz jak na złość, kiedy ja mam czas to pozakładać, to to nie działa, ale może później się coś odblokuje :)

Aniu udało się? Jeśli potrzebujesz jakiejś pomocy to daj znać. Na steem.chat na pewno też ktoś się znajdzie, jakbym nie odpisywał.

Wczoraj się nie udało, ale za chwile spróbuje raz jeszcze :) może dziś się uda

udało się, a teraz przydałoby się ze 100 kont z reputacją powyżej 70! to by było dopiero doładowanie w SP ;)

Cieszę się, że się udało. Pewnie niejedna sieć botów już hoduje armię kolejnych botów do odbioru airdropu. Trzeba było zostać informatykiem ;)

Właśnie, ja też żałuję, że nie mam umiejętności programistycznych, nie raz by się to przydało :)

Congratulations @herbacianymag! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Semi Finals - Day 1


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Wielkie dzięki za pomoc, mam i ja. Teraz pomóż ogarnąć pożyczkę od ciebie.

Chodzi o przesłane Byteballe 0,0006 GB, to jak podaje portfel ~ 0,07 $. Zapomnij, w ramach współpomocy ;) Dostałem 20 $ od Byteball, bo społeczność mi podbiła reputacje z 39 do 40, to mogłem się odwdzięczyć, poza tym @glass.wolf, już mi dwa steem przelał niepotrzebnie

Congratulations @herbacianymag! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Play-off for third result


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Czy to ja coś robię nie tak czy to bota wina? :(

Niestety mam to samo, szczerze z tych możliwości nie korzystałem, ale jeśli chodzi o btc, to masz jeszcze drugiego bota, który go obługuje Byte-BTC Exchange. Skoro chcesz zakupić, to chyba potrzebujesz GBYTE, żeby dokonać rejestracji, to wysłałem ci 0,0006 GB

Byte-BTC Exchange nie działa :( Próbowałem wymieniać Bytes na BTC botem Byteball Altcoin Exchange, ale cały czas ten sam błąd co na screenie. Cóż, widocznie trzeba czekać, aż naprawią. Dzięki za próby pomocy.

A co ty właściwie chcesz zrobić sprzedać GB ?

Wymienić na STEEM

Pochwalam. Mogę ci wymienić na Bittrex, jeśli chcesz. Podam ci adres depozytu byteball, a ty mi podasz depozytu btc na blocktraders. Ewentualnie jak mi nie ufasz, to @kryptomario przez jednego z tych botów wymieniał, tak wnioskuje po jego wypowiedziach

Byłbym Tobie bardzo wdzięczny i zobowiązany. Mój depozyt btc: 3A7SoYNeUAXceTumLH4mxCwcHAt6chX37W

AL32Y6WB5TTRDEBKTF5TXC52ZJWYJWII - Byteball. Stop - przecież kupię steem, żeby tyle razy nie płacić opłat. Pasuje ?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63483.25
ETH 2601.63
USDT 1.00
SBD 2.81