Sort:  

Transfery nagród wykonane!
Gratuluję zwycięzcom :)

3 pkt. https://steemit.com/polish/@sweetsandbeyond/konkurs-kulinarny-3-brukselka-z-jarmuzem-i-sosem-z-miso-na-cieplo

2.pkt https://steemit.com/pl-kuchniakonkurs/@aguta/zdrowe-i-szybkie-chipsy-z-jarmuzu-na-konkurs-kulinarny

1 pkt. https://steemit.com/pl-kuchniakonkurs/@xuanito/babeczki-z-ciasta-francuskiego-z-jarmuzowo-czosnkowym-nadzieniem

Chcę też serdecznie pogratulować wszystkim, którzy wzięli udział w edycji z jarmużem, Wasze przepisy są wspaniałe i naprawdę z radością je poznałam. Z tym większą, że zostało mi trochę jarmużu po moich mini tortillach i dorzuciłam je trochę do zupy jak @grecki-bazar-ewy i trochę do spagetti jak @shogunma , zrobiłam czipsy i został mi koktajli @bowess do wypróbowania ale nie wiem czy się odważę :)

Bardzo dziękuję za głos! 😊

Dzięki za głos :))

Dziękuję bardzo za głos!

Ja jeszcze decyduję na kogo zagłosować. Trudny wybór...

ps.: dziękuję i gratuluję wszystkim, Cieszę się, że w drugiej edycji wszyscy znaleźliśmy się na podium! :D

Ta edycja była tak wyrównana, że do ostatniego głosu mogło się zdarzyć wszystko. Gratuluję wygranej!

To prawda, różnice w punktacji są bardzo małe. Dosłownie o jeden głos ;)

Zgadza się, jak by to wędkarz powiedział wszystkie rybki zebrały się w ku....ie :)
Pozdrawiam.

Gratuluję wszystkim bioracym udział w drugiej edycji konkursu! Szczególne brawa dla wyróżnionych!

W trzeciej edycji moi wybrańcy to:

Gratuluję pomysłów!

Wow! Dziękuję pięknie :)

Bardzo dziękuję!!! 😊

@grecki-bazar-ewy mogłaby Pani poprawić moją nazwę profilu, bo jest z literówką :) ?

Jasne, przepraszam... pisałam w nocy i chochlik się zakradł.

Trochę tych dań z jarmużem się namnożyło w tym tygodniu, będzie ciekawa rywalizacja :)

Gratuluję pomysłów
3 pkt @grecki-bazar-ewy za jarmuż w zupie brokułowej z lanym ciastem
2 pkt @sweetsandbeyond jarmużowe arcydzieło z kurczakiem
1 pkt @bowess owocową nutę

Dziękuję uprzejmie!

Dziękuję pięknie :)

Ciężko wybrać, bo wzystkie przepisy są bardzo ciekawe...
3 pkt. @xuanito Babeczki z ciasta francuskiego z jarmużowo czosnkowym nadzieniem.
2 pkt. @sweetsandbeyond Brukselka z jarmużem i kurczakiem
1 pkt. @grecki-bazar-ewy Zupa jarmużowa z brokułem

Bardzo dziękuję za głos! 😊

Dzięki za głos!

3 pkt dla @xuanito babeczki z jarmużem
2 pkt dla @kittyspawspl tortilla z jarmużem
1 pkt dla @bowess - jarmuż owocowo
Jednocześnie gratuluję i dziękuje wszystkim uczestnikom i głosującym w poprzedniej edycji. Pozdrawiam,
U mnie żałoba ponieważ mój laptop padł i piszę na wypożyczonym. Dane do postów w popsutym kompie. Pozdrawiam.

Bardzo dziękuję za głos! 😊

Tak bywa, złośliwość rzeczy martwych ;)

Jak zwykle trudno wybrać :)
3pkt - @sweetsandbeyond jarmużowe arcydzieło z kurczakiem
2 pkt - @xuanito babeczki z jarmużem
1 pkt - @bowess - jarmuż owocowo

Bardzo dziękuję za głos! 😊

Jak miło! Dziękuję serdecznie!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62170.06
ETH 2415.65
USDT 1.00
SBD 2.65