Zdrowe i szybkie chipsy z jarmużu – Na konkurs kulinarny

in #pl-kuchniakonkurs7 years ago (edited)

IMAG0392.jpg

Jarmuż nigdy nie gościł w mojej kuchni, starałam się wymyślić jakieś danie z jego udziałem, ale do niczego mi on nie pasuje 😊 Dlatego postanowiłam zrobić chipsy z jarmużu. To zdrowa przekąska, idealna na wieczór! Do tego banalnie prosta 😊

IMG_1925.JPG

Potrzebujemy:

200 gram jarmużu
4 łyżki oliwy
pół łyżeczki soli
trochę chilli

IMG_1928.JPG

IMG_1932.JPG

Jarmuż myjemy, suszymy i rwiemy na mniejsze kawałki. W mojej paczce było bardzo dużo grubych łodyg więc je wyjęłam. Oliwę mieszamy z solą i chili. Jarmuż polewamy oliwa i dokładnie mieszamy. Przekładamy na blachy wyłożone papierem do pieczenia. Pieczemy 10 min w temperaturze 200 stopni. Smacznego!

IMG_1933.JPG

IMAG0392.jpg

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Świetny przepis! Na pewno w przyszłości spróbuję! Ciekawe czy tak samo dobrze będzie smakował szpinak w podobnym wydaniu :D

Dzięki :)) Hmmm chyba spróbuję z tym szpinakiem! :)

Wiedziałam że wyczarujesz jakieś danie z jarmużu a chipsy są bardzo na czasie :)

Mam nadzieję że smakowały :P

Już myślałam że nic mi do głowy nie przyjdzie, ale jednak się udało :) Tak, były pyszne :))

Też uwielbiam jarmuż w takiej formie. Jedyny problem z chipsami jaki jest to fakt, że ciężko wyczuć moment między "jestem jeszcze miękki i smakuję jak zwiędnięta sałata" a "kawałek węgla, który kiedyś podobno był liściem". Ja się zawsze zagapiam :D ale to oczywiście tak jak z każdą rzeczą w kuchni... musi być ugotowana czy upieczona w punkt, aby była idealna i naprawdę smaczna.

Zapraszam do udziału w Konkursie Kulinarnym Aniu, w tym tygodniu jest właśnie jarmuż niekoniecznie w roli głównej ;)

Wiem, wiem, oczywiście śledzę uważnie przepisy innych i od samego początku staram się zebrać by wziąć udział! Mam nadzieję, że się tym razem uda :D A poza tym, jak już jest tu okazja i o konkursie kulinarnym piszemy, to dorzucam 4 SBD do nagród w kolejnej edycji :)

O! Dziękuję pięknie :) Jako sponsor przygotuj proszę temat konkursu.

Jasne, podrzucę na czacie :)

Dziękuję raz jeszcze :)

Tak to fakt, nie jest to łatwe:) Najlepiej próbować w trakcie pieczenia ;)

Dokładnie @anna.urbanska! Haha to jest najważniejsza kwestia w przygotowaniu chipsów z jarmużu, idealnie do ujęłaś :)

Czy to jest zjadliwe? Proszę o prawdziwą odpowiedź :)

Hahaha :) jeśli ich nie spalisz to są bardzo dobre :) ale trzeba uważać bo chwila nieuwagi i są gorzkie ;)

dzisiaj też pichcę na konkurs, może zostawię sobie ze dwie garści jarmużu żeby spróbować czipsów :)

Daj znać jak wyszły i czy smakowały ;)

Oryginalny pomysł. Jarmuż w roli głównej i to jedyny wykonawca dania, Gratulacje.

Dziękuję :)

Takie czipsy to pyszności! Całe lato je robiłam! Miałam ogromna satysfakcję z tego powodu, że zajadałam ogromne ilości tego zielska;)

No i najważniejsze że można się nimi bezkarnie objadać ;))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63220.55
ETH 2560.85
USDT 1.00
SBD 2.80