Konkurs Esperanto

in #polish6 years ago (edited)

Moja aktywność przez ostatnie kilka miesięcy polegała jedynie na tym aby co jakiś czas przerobić Steemdolarki na Steem power, które dostawałem za delegację głosów. Miałem mało czasu i szkoda mi było marnować to co miałem aby leżało i traciło na wartości. Oczywiście wszyscy wiemy, że teraz już nie da się tyle zarobić co kiedyś przez mniej korzystne kursy walut, ale ja nigdy nie traktowałem Steem jako coś na czym mam zarobić - przecież liczy się dobra zabawa :-)

Ci co są na Steem dość długo pamiętają pewnie moje posty - a niektórzy mogą pamiętać nawet moje małe konkursy :-)
Dlatego postanowiłem, że zanim zacznę coś ponownie pisać na steem to warto zacząć od czegoś co wymaga ode mnie mało czasu ;-) Padło więc na konkurs ponieważ wolę to niż suche "Hej, dawno mnie tu nie było".

Poprzednie edycje:
https://steemit.com/esperanto/@dotevo/konkurs-esperanto-2-250-follow
https://steemit.com/polish/@dotevo/esperanto-konkurs-1

Dlaczego Esperanto?
Lubię ten język, można się go nauczyć na poziom komunikatywny w kilka tygodni. W obecnych czasach jest mocno niedoceniony. A kiedyś przecież tym językiem zachwycali się tacy ludzie jak J. R. R. Tolkien, Julian Tuwim, Juliusz Verne czy też Lew Tołstoj. Zresztą gdy powstawał język Esperanto to Zamenhof dostał sporo pochwał.
W ostatnich latach na szczęście język zaczyna odżywać. Trochę za sprawą internetu, trochę przez szkoły prywatne w USA, które nauczają tego języka jako obcego i pewnie trochę przez bardziej przystępną formę nauki języków dla współczesnego człowieka (np. duolingo). Myślę, że czas poświęcony na zabawę z tym językiem nie będzie przez Was stracony :-)

Zasady:

  • Dorzucam do puli 2 STEEM i 1SBD (mniej więcej tyle mam teraz na koncie, a SP nie chcę obniżać)
  • Całe SBD/STEEM z tego posta trafia do puli (bez SP)
  • Aby wziąć udział trzeba zagłosować za 0.05$ lub 100% VP
  • Jeśli nick na memrise jest inny niż na steem należy podać go w komentarzu.
  • Konkurs kończy się w momencie wypłaty za ten post.
  • Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów.
  • Organizator nie bierze udziału w konkursie nawet jeśli znajdzie się na liście wyników.

Konkurs zostawiam stary bo nie sądzę aby ktoś ostatnio doszedł do końca :-) a nawet jeśli ktoś dojdzie to postaram się szybko coś dodać.
https://www.memrise.com/course/1581213/steem-esperanto-1/

Status punktów przed rozpoczęciem konkursu :-)
Screenshot from 2018-08-31 08-10-11.png

Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :-)

Sort:  

Mój nick na memrise to Marcon1993
Swoją drogą bardzo fajna stronka do nauki :)

O super, że jest druga osoba to może jakaś rywalizacja z @kuchniawedwoje będzie :-)

Wydaje mi się, że niewielkie zainteresowanie może wynikać ze złego otagowania (i wypromowania) posta. Na pewno pl-konkurs zwróciłby większa uwagę.

Ciężko mi się przestawić na nowe tagowanie :-) kiedyś #polish wystarczało

Se vi estas ŝatanto de Esperanto, kial vi ne ankaŭ skribas en ĝi?
Bedaŭrinde eĉ uzante google translate-on mi ne efektive komprenis la regulojn de via ludo.

Mi skribis kelkajn artikolojn esperante. Eble mi skribos ion sed mi sercxas kion mi povas skribi :-) Mi legas viajn artikolojn :-)

Bardzo fajna stronka do nauki języków - nie znałem jej wcześniej. Przeglądnąłem kilka innych kursów i bardzo podoba mi się pomysł wykorzystania memów do nauki języków (przyjemne z pożytecznym :)

Najfajniejsze jest chyba to, że można samemu robić kursy. Przydało mi się to do utrwalania słówek, których nie znałem w książce :-)

Robienie samemu kursów jest bardzo czasochłonne, ale przy okazji można się samemu szybciej nauczyć, więc to super funkcjonalność.

Osobiście jednak preferuję - jeżeli już to robię - pisać fiszki ręcznie na karteczkach, bo przynajmniej ja w samym procesie pisania długopisem zapamiętuję więcej.

0.105STEEM + 2 STEEM + 1SBD w puli dla najlepszego :-)

Screenshot from 2018-09-07 08-09-18.png

Dzięki za udział @kuchniawedwoje i @marcon ;-)

Mi ĵus voĉdonis por montri, ke mi subtenas la ideon de la gvidado de konkursoj pri Esperanto kaj en Esperanto. Bonan stimumadon! :D

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64182.74
ETH 2768.00
USDT 1.00
SBD 2.66