Konkurs esperanto #2 (250 follow!)

in #esperanto7 years ago

Siema!!

Mam już 250 osób, które mnie śledzą i to dobra okazja aby powtórzyć konkurs. https://steemit.com/polish/@dotevo/esperanto-konkurs-1

Zasady:

  • Dorzucam 5 SBD do puli.
  • Do puli trafiają SDB z tego posta.
  • Aby wziąć udział w konkursie należy dorzucić przynajmniej 50% swojego VP.
  • Jeśli nick na memrise jest inny niż na steem należy podać go w komentarzu.
  • Konkurs kończy się w momencie wypłaty za ten post.
  • Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów.
  • Organizator nie bierze udziału w konkursie nawet jeśli znajdzie się na liście wyników.

No i na koniec tabela wyników, która jest przed rozpoczęciem konkursu, a więc posłuży do wyliczenia różnicy (gdybym się zagapił i nie zdążył na "Last 7 days".
Untitled.png

https://www.memrise.com/course/1581213/steem-esperanto-1/

Pozdrawiam i powodzenia!

Sort:  

Aktualne wyniki z dnia 30 września:
@jacekw 50 899
@olesh 26 603
@quazonx 12 953

:) dzięki za udział!

Mały update :-)

  1. @olesh 68,201
  2. @jacekw 65,024
  3. @quazonx 12,953

Zbliża się koniec konkursu (steem.supply mówi, że ostatnia godzina) i o to aktualne wyniki:

@olesh 94432
@jacekw 71083
@lipszczak 43649
@quazonx 12 953

Z takimi wynikami zakończył się konkurs.
0.064SBD + 5 SBD trafia do @olesh
No i nagrody pocieszenia po 0.5 dla reszty :-)

Saluton
Mi volas dakon por triopo viroj.
Unua estas @dotevo, dua kaj tria @jacekw kaj @lipszczak.

Dobrze, a teraz napiszę to co nieudało mi się wyrazić w tym dziwnym języku.

Winszuje,
Chcę podziękować @dotevo za organizację konkursu, oraz @jacekw i @lipszczak za rywalizację. Jeżeli zostanie zorganizowana trzecia edycja konkursu, nie wykluczam mojego udziału, lecz główne, pierwsze miejsce zwolnię dla kogoś innego by tak jak ja mógł wpleść się w świat J. Esperanto.

Podsumowanie:

@olesh 94432
@jacekw 71083
@lipszczak 43649
@quazonx 12 953

Punktów w sumie:
222 117 czyli lepiej niż w poprzedniej edycji gdzie punktów było (98 614)

Dzięki wszystkim za udział i na pewno nie jest to ostatnia edycja konkursu. Kolejna będzie przy jakieś okrągłej okazji, więc śledźcie moje wpisy :-)

Ciekawy konkurs, chętnie zobaczę jak mi pójdzie :D Resteemuje dalej.

Dzięki i zachęcam do rywalizacji ;)

@dotevo Chętnie, niestety wygląda na to że rywalizuje sam ze sobą :D

Nie, ale Olesh nawet nie spróbował mnie wyprzedzić, chociaż i tak na pewno spróbuję w międzyczasie zwiększyć przewagę :) Po to resteemowałem post, mam nadzieję że jeszcze kilka osób się zainteresuje :D

Nie martw się, ja też cię jeszcze wyprzedzę :D

Nie na długo, gwarantuję :P

Za mała nagroda w stosunku do poświęconego czasu :)

Ja w ostatniej edycji brałem udział z ciekawości jak wygląda ten cały Esperanto :D Nagroda była drugorzędną sprawą.

Ogónie wrzuciłbym nawet 100$ gdybym tyle miał XD nie jestem steemowym wielorybem

Skąd wiesz ile poświęcisz czasu? :) na razie rywalizacji brak

Congratulations @dotevo! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.18
ETH 2610.29
USDT 1.00
SBD 2.83