You are viewing a single comment's thread from:

RE: Konkurs Esperanto

in #polish6 years ago

Bardzo fajna stronka do nauki języków - nie znałem jej wcześniej. Przeglądnąłem kilka innych kursów i bardzo podoba mi się pomysł wykorzystania memów do nauki języków (przyjemne z pożytecznym :)

Sort:  

Najfajniejsze jest chyba to, że można samemu robić kursy. Przydało mi się to do utrwalania słówek, których nie znałem w książce :-)

Robienie samemu kursów jest bardzo czasochłonne, ale przy okazji można się samemu szybciej nauczyć, więc to super funkcjonalność.

Osobiście jednak preferuję - jeżeli już to robię - pisać fiszki ręcznie na karteczkach, bo przynajmniej ja w samym procesie pisania długopisem zapamiętuję więcej.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62184.89
ETH 2995.49
USDT 1.00
SBD 3.97