Pracowita oraz ciekawa sobota

in #polish6 years ago (edited)

Chcę wam przedstawić efekt końcowy projektu za który zabrałem się jakiś czas temu. Pomysł był dobry wykonanie trochę gorsze, ale zacznijmy od początku a rozpoczęło się tak.35344199_793043380892336_8705878660084662272_n.jpg
Mogliście to zobaczyć na kanale dobrze zaprzyjaźnionego kolegi. Pomimo prób było dobrze, jedyny problem jaki się pojawił to że, gabaryty przewyższyły trochę koncepcje.
Nad efektem końcowym też były problemy niestety bez poziomicy nie dało rady i musiałem, to zostawić na następny dzień.
Kiedy już miałem wszystko nastąpił problem z rozmieszczeniem tego na ścianie, jednak pomyślałem chwilkę i mam.
Myślę że wyszło fajnie taki był plan zresztą sami zobaczcie, proszę o ocenienie tej pracy.35383722_793043440892330_5437262518940598272_n.jpg
W następnym poście pokażę wam gdzie i jak nagrywam i piszę wszytko dla was, pozdrawiam i życzę spokojnego weekendu.

Sort:  

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.

Hello czekolatka22!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Wrzuć tekst do Worda zanim go opublikujesz i sprawdź pisownię. Słowa "zaczoł" i "zaczołem" powodują u mnie uczucie podobne do gryzienia piasku...

Dobrze dziękuje za rady.

Congratulations @czekolatka22! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 65139.82
ETH 3206.69
USDT 1.00
SBD 4.16