Powinno istnieć: RandoMed

in #polish6 years ago (edited)

Masz dolegliwość, której wolałbyś nie mieć - lub wręcz przeciwnie? Wypróbuj nowy, rewolucyjny lek: RandoMed!

Jedna tabletka RandoMed to:

  • środek przeciwbólowy
  • środek nasenny
  • lek psychotropowy
  • zestaw witamin i minerałów
  • placebo

lub wiele, wiele innych!

Weź los w swoje ręce i wprowadź go do swojego organizmu.

RandoMed.jpg

Grafika oparta na zdjęciach ze strony Pexels: tabletki i kostki do gry

Powinno istnieć to humorystyczna seria zapoczątkowana niegdyś na moim rozrywkowym fanpage'u Poniżej Pewnego Poziomu.


For an English version of this post, click here.


Jeśli to, co tu zaprezentowałem, jest według Ciebie do przełknięcia, zagłosuj i udostępnij. Zapraszam również do komentowania oraz obserwowania mojego profilu.

Moje inne wpisy, które mogą Cię zainteresować:

Sort:  

Zagłosuję, ale nie będę łykał :)
Pozdrawiam.
Nie, dziękuję nie będę łykał.

To ja wolę nie zachęcać - więcej tabletek dla mnie. ;) Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66