W labiryncie świata. III konkurs pl-religia GŁOSOWANIE

in #polish6 years ago (edited)



Witam wszystkich serdecznie!


Nie wiem, czy to już lato i urlopy za pasem, i masowe lenistwo? Tym razem mamy zaledwie trzy prace w naszym konkursie (włącznie z moją własną). Być może sam sobie zrobiłem konkurencję, wymyślając konkurs pl-publikacje, gdzie pisało kilku naszych autorów…


Tak czy inaczej, mamy trzech kandydatów i trzeba jakoś między nimi podzielić to 10 SBD nagrody ;) Dobra wiadomość jest taka, że już mogę pogratulować sobie i obu pozostałym zdobywcom podium: 2 SBD dla każdego z nas jest już pewne, a może być więcej :)


Zapraszam zatem do głosowania na:


@assayer    Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa?


@khrom    Koncept Karmy w Buddyzmie a Grzech


@zwora    Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa?


Regulamin konkursu, w tym zasady głosowania są tu.

Życzę wszystkim dobrej zabawy!



Grafika pochodzi stąd.


Sort:  

3pkt @zwora Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa?

2pkt @assayer Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa?

a na pewno wszystkie arty zostały dostrzeżone? bo był taki długi okres zgłaszania że niektóre mogły zniknąć. Dla pewności lepiej następntm razem zrobic ak jak @kapitanpolak w konkursie pl-gry - dać obowiązek zgłaszania linków pod wpisem z tematami.swoją droga resteem dla konkursu przez każdego uczestnika tez jest dobry

Miałem te same wątpliwości, więc @lukmarcus zgodził się mi przeszukać bazę danych tagu #labirynt-swiata od momentu ogłoszenia tematów. Znalazł tylko nas trzech.

Ale ten pomysł ze zgłaszaniem linków pod tematami też zastosujemy od następnego razu, dzięki.

resteem też mógłby pomóc zwiększać zasięg.. być moze wiele osób nie wie ze taki konkurs jest.. ja sam, na poprzedni wpadłem przypadkiem a do końca nie wiedziałem że to konkurs religijny ;)

z ogromnym zaciekawieniem przeczytałam wszystkie 3 prace.
i ciesze sie, ze tym razem wszystkie mogą zostać nagrodzone :)

3 pnk @assayer -Czy po każdej rewolucji naukowej..
za klarowność myśli, wysiłek by być "dobrze zrozumianym" i ogromny szacunek dla "Ripostowanego";
dodatkowe punkty za inspirujący ciąg dalszy w komentarzach

2 pnk @zwora -Kim był Bóg dla komendanta obozu..
za dogłębne zbadanie zagadnienia, uczciwą próbę wniknięcia w tajniki ludzkiej psychiki (obiektywnie, bez pieniactwa, afektu i emocji)

1 pnk @khrom -Koncept Karmy..
za próbę wyjaśnienia różnic interpretacji zagadnienia, w podejściu buddyjskim i chrześcijańskim;
ale tekst czytało mi sie ciężko, brakło mi w nim podstawowej korekty

gratulacje dla całej Trójki :)

Dziękuję za punkty i pochwały, ale najbardziej za ten "ogromny szacunek". Kamień spadł mi z serca. @glass.wolf jak na razie nie zareagował na tekst i bałem się, że czymś go niechcący uraziłem...

Dodam też, że nawet jeśli nie piszesz w naszym konkursie, to takie głosowania z uzasadnieniami są bardzo cenne i pomocne autorom. Ponownie dziękuję :)

a w życiu, właśnie wytaczam kolubryny. Ale jeszcze nie zamykacie głosowania, co nie?

3 @assayer Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa? - przez Ciebie, cwaniaku, uczę się po nocach fizyki zamiast gonić dedlajny, więc zwycięstwo należy Ci się jak koniokradowi szafot. Szczerze gratuluje

2 @zwora Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa? - znowu ważny tekst, choć nieco cięższy do czytania niż ostatnio. No ale przeczytałem coś głębszego, niż zazwyczaj i sobie to szanuję. Bardzo ładnie.

1 @khrom Koncept Karmy w Buddyzmie a Grzech - nie uważam, abyś koniecznie zasługiwał na ostatnie miejsce, ale nie zarwałem przez Ciebie nocy i nie uświadomiłeś mi arkanów duszy szefa KL Auschwitz. Ale artykuł jest fajny tak czy siak

Pozdrawiam i jak zwykle żałuje że wyszło mi jak zwykle. No ale nadzieja jest matką nadzianych, więc po cichu liczę, że następnym razem zdążę. Grartuluje laurów

3 pkt @khrom -Koncept Karmy w Buddyzmie a Grzech

2pkt @zwora Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa?

1pkt @assayer Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa?

@assayer Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa? (3p)

@khrom Koncept Karmy w Buddyzmie a Grzech (2p)

Congratulations @assayer! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

3 punkty @zwora "Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa?" - za odważne zabranie się do jednego z najtrudniejszych tematów historii kultury i spokojną, wyważoną opowieść

2 punkty @khrom "Koncept Karmy w Buddyzmie a Grzech" - za rozległe wyjaśnienie koncepcji Karmy na tle pojęć chrześcijańskich

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61146.27
ETH 2924.49
USDT 1.00
SBD 3.58