You are viewing a single comment's thread from:

RE: W labiryncie świata. III konkurs pl-religia GŁOSOWANIE

in #polish6 years ago (edited)

3pkt @zwora Kim był Bóg dla komendanta obozu zagłady Auschwitz - Birkenau Rudolfa Hoessa?

2pkt @assayer Czy po każdej rewolucji naukowej zaczynamy poznawanie świata od nowa?

a na pewno wszystkie arty zostały dostrzeżone? bo był taki długi okres zgłaszania że niektóre mogły zniknąć. Dla pewności lepiej następntm razem zrobic ak jak @kapitanpolak w konkursie pl-gry - dać obowiązek zgłaszania linków pod wpisem z tematami.swoją droga resteem dla konkursu przez każdego uczestnika tez jest dobry

Sort:  

Miałem te same wątpliwości, więc @lukmarcus zgodził się mi przeszukać bazę danych tagu #labirynt-swiata od momentu ogłoszenia tematów. Znalazł tylko nas trzech.

Ale ten pomysł ze zgłaszaniem linków pod tematami też zastosujemy od następnego razu, dzięki.

resteem też mógłby pomóc zwiększać zasięg.. być moze wiele osób nie wie ze taki konkurs jest.. ja sam, na poprzedni wpadłem przypadkiem a do końca nie wiedziałem że to konkurs religijny ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68763.18
ETH 3770.45
USDT 1.00
SBD 3.76